  • Data: 2008-03-22 14:02:38
    Temat: Re: Nasza klasa-spam
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:47e4fec4$0$31412$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "+Stefan+" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    > prawda w oczy kole jak widze
    > wlacz myslenie, to naprawde nie boli, nie ma nic za darmo, korzystasz z
    > ich serwisu, i masz jeszcze pretensje ze na ich serwisie zamiescili sobie
    > reklame i nazywasz to spamem
    >
    > zrob sobie swoj taki serwis, bedziesz panowal nad reklamami :)

    Czytaj dobry człowieku ze zrozumieniem.Wydaje mi się absolutnie
    niedopuszczalne wprowadzanie w błąd poprzez umieszczenie reklamy w miejscu
    gdzie sugeruje się mi znajomego.Niech sobie robią rekalmę na całą strone, do
    tego reklamy wyskakujące, do tego podstrony z reklamami, mało tego, niech
    cała strona bedzie reklamą. Lecz kiedy sugeruje mi się portal znajomego a
    otwiera sie reklama to uwazam że to jest oszustwo. I zdania nie zmienię
    nawet jeśli będziesz rzucał obelgami bez odniesienia się do treści postu.
    +Stefan+