  • 161. Data: 2011-04-08 12:59:12
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Firankowy potwór" napisał w wiadomości grup
    > Przed chwilą było, że nie wie. Bo na świecie mogą być miliony "utajnionych" i
    > nieświadomych obywateli ;)

    To po co od razu dają pesel, akty urodzenia i akty zgonów i adresy zameldowania?
    Chyba, że dla nich są istotne jakieś stare korzenie (Barack Obama ma polskie
    korzenie - jego pra pra pra pra dziadek zjadł polskiego misjonarza).

  • 162. Data: 2011-04-08 13:00:44
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.04.2011 13:43, Firankowy potwór wrote:
    > być może przez przypadek odkryją jakieś sprawy/afery typu uwięzione
    > dzieci, o których nikt by się inaczej nie dowiedział.

    Ratowanie księżniczek i zbawienie świata jeszcze dopisz.

  • 163. Data: 2011-04-08 13:12:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 5:55 AM, Andrzej Ława wrote:

    > Zatem nie wiesz.

    > Wypowiedź uzasadnij.

    > Zależy gdzie i co. I mowa była o Afryce.

    > Jak to wpływa na gospodarkę Afryki?

    > Tak ci się tylko wydaje.

    ty wiesz swoje, ja wiem swoje.
    i narazie niech tak zostanie.

  • 164. Data: 2011-04-08 13:18:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 6:25 AM, Firankowy potwór wrote:

    > Jakiego Polaka za sąsiada?

    takiego normalnego co to na drugiego doniesie gdzie sie da, byle tylko
    nie miał lepiej niż on sam.

    > Gość może mieć nazwisko lekko z polska
    > brzmiące, ale sam nie ma nic wspólnego może co najwyżej wiedzieć, że
    > jego babiczka pochadzi z Chrzanowa i nagle się okazuje, że gdzieś tam
    > jest Polakiem i ma z tego powodu jakieś nieprzyjemności?

    przeczytaj głośno wyraźnie i powoli i napisz czy dalej uważasz, że nie
    ma się czym przejmować.
    wyciąłem tylko nieistotne kawałki

    Ustawa o podatku od spadków i darowizn

    ---------
    Art. 2
    Nabycie [] rzeczy znajdujących się za granicą [] podlega podatkowi,
    jeżeli w chwili otwarcia spadku lub zawarcia umowy darowizny nabywca był
    obywatelem polskim [].
    ----------

    To teraz pomyśl o tym, kto w spadku od babiczki pochodzacej z Chrzanowa
    dostał w spadku chałupę.

  • 165. Data: 2011-04-08 13:18:26
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.04.2011 15:12, witek pisze:

    > ty wiesz swoje, ja wiem swoje.
    > i narazie niech tak zostanie.

    Tak, jasne - Afryka zostanie jako całość potęgą gospodarczą, bo Tajki są
    ładne a w chińskim okręgu specjalnym kasyna mają wysokie obroty.

    Spójne i logiczne - tak, tak.

  • 166. Data: 2011-04-08 13:20:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 6:29 AM, Firankowy potwór wrote:
    > Niektóre państwa afrykańskie mają bardzo bogatą historię, ale na pewno
    > nikt by tam nie wpadł na pomysł, że obywatelstwo ciągnie się jak smród.
    > Znów Polska w tyle za murzynami.

    potrafisz wymienić jakieś państwo, którego dzieci nie dostają
    obywtelstwa po rodzicach?
    Szczegolnie te przed murzyami.

  • 167. Data: 2011-04-08 13:21:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 7:59 AM, qwerty wrote:
    > To po co od razu dają pesel, akty urodzenia i akty zgonów i adresy
    > zameldowania?

    tylko jesli urodziłeś się w szpitalu.
    Reszta z automatu nie dostaje nic.

  • 168. Data: 2011-04-08 13:33:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > potrafisz wymienić jakieś państwo, którego dzieci nie dostają obywtelstwa
    > po rodzicach?

    za wiki
    "Prawo ziemi obowiązuje obecnie m.in. w Argentynie, Brazylii, Chile,
    Jamajce, Kanadzie, Kolumbii, Meksyku, Peru, Stanach Zjednoczonych, Urugwaju,
    Wenezueli i na Barbadosie."

  • 169. Data: 2011-04-08 14:32:53
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > potrafisz wymienić jakieś państwo, którego dzieci nie dostają
    > obywtelstwa po rodzicach?
    > Szczegolnie te przed murzyami.

    Czy obywatelstwo jest przymusem? bo polskie jest okazuje się jak wirus
    HIV, którego nie można się pozbyć

  • 170. Data: 2011-04-08 14:35:58
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

> [...]
    > nie miał lepiej niż on sam.

    > przeczytaj głośno wyraźnie i powoli i napisz czy dalej uważasz, że nie

    Aha, Marian z Klewek emigruje do Chicago, tam wynajmuję dom od
    niejakiego Stevena Wishnevskyego od trzech pokoleń w Stanach, który
    nawet nie odpowiada na dzień dobry, bo nie rozumie nic po polsku.
    Wkurzony podwyżką czynszu Marian donosi do Urzędu Skarbowego w Polsce,
    bo coś tam słyszał że jego praprababcia miała działkę pod Wysiółkami
    Górnymi hi hi hi