  • 151. Data: 2011-04-08 06:36:05
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2011 14:50, witek pisze:

    > a ty masz w ogóle jakiekolwiek wątpliwości po której stronie globu jest
    > więcej pieniędzy?

    Primo: podaj udział procentowy turystów z np. USA czy Europy w obrotach
    tych kasyn.

    Secundo: najpierw mowa była o Afryce... Uważasz, że Tajlandia leży w Afryce?

    Tertio: Macau to Chiny a nie Tajlandia - skąd wyskoczyła ci Tajka?

    Reasumując: czy ty w ogóle jesteś przytomny?

  • 152. Data: 2011-04-08 08:47:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 1:36 AM, Andrzej Ława wrote:

    > Primo: podaj udział procentowy turystów z np. USA czy Europy w obrotach
    > tych kasyn.

    cyferki pewnie by sie znalazły, ale wg mojej opinii niewielki.

    > Secundo: najpierw mowa była o Afryce... Uważasz, że Tajlandia leży w Afryce?

    Afryka bedzie pozniej.
    teraz rosnie Azja.

    > Tertio: Macau to Chiny a nie Tajlandia - skąd wyskoczyła ci Tajka?

    ładne są

    > Reasumując: czy ty w ogóle jesteś przytomny?

    raczej tak

  • 153. Data: 2011-04-08 10:55:08
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.04.2011 10:47, witek pisze:

    > cyferki pewnie by sie znalazły, ale wg mojej opinii niewielki.

    Zatem nie wiesz.

    > Afryka bedzie pozniej.

    Wypowiedź uzasadnij.

    > teraz rosnie Azja.

    Zależy gdzie i co. I mowa była o Afryce.

    > ładne są

    Jak to wpływa na gospodarkę Afryki?

    > raczej tak

    Tak ci się tylko wydaje.

  • 154. Data: 2011-04-08 11:23:35
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > żeby ich dzieci lub pra dzieci miało prawo pobytu w jednym z lepiej
    > rozwijających się gospodarczo regionów.

    Ugh, Afryka rozwijający się region, zwijam się ze śmiechu.

    > Już teraz proponuję rozgladać się za młodymi ładnymi tajkami na
    > przykład.

    Tajlandia to chyba inny kontynent? Uważaj, żeby ta Twoja Tajka nie miała
    frędzelka między nogami

  • 155. Data: 2011-04-08 11:25:09
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > co nie zmienia faktu, że są obywatelami polskimi

    > o ile to afrykańskie państwo ma przepisy takie jak polskie, bo jak nie
    > ma to zasada, że na tej samej zasadzie niesety nie zadziała.
    > Ale w szczególnosći masz rację. Tak. Bez problemu mogiby sie ubiegac o
    > paszport jakiegoś afrykańskiego kraju jeśliby prawo tego państwa w
    > taki sposób określało, kto jest obywatelem danego państwa.

    > prokurator niekoniecznie, ale urząd skarbowy ma do tego 100% podstawy.
    > Tylko, że trik polega na tym, że najpierw musi o sprawie wiedzieć.
    > No chyba, że ktoś ma polaka za sąsiada, to wówczas może czuć się
> [...]

    Jakiego Polaka za sąsiada? Gość może mieć nazwisko lekko z polska
    brzmiące, ale sam nie ma nic wspólnego może co najwyżej wiedzieć, że
    jego babiczka pochadzi z Chrzanowa i nagle się okazuje, że gdzieś tam
    jest Polakiem i ma z tego powodu jakieś nieprzyjemności?

  • 156. Data: 2011-04-08 11:29:21
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Nikt ich nie musi liczyć ani nie muszą być w żadnym systemie
    > statystycznym, żeby być obywatelami RP.

    Dobrze, ale skąd państwo ma wiedzieć ilu ich i kto nimi jest??

    > Nie wiem jak wygląda sprawa Obraniaka, jeżeli miał raptem jednego
    > dziadka z PL - czyli co najmniej raz musiało zajść małżeństwo
    > mieszane,
    > w takim wypadku, jeżeli mnie pamięć nie myli, rodzice mają pół roku
    > na
    > wybór jakie obywatelstwo ma ich dziecko, po tym terminie domyślnie
    > jest
    > to obywatelstwo kraju w którym mieszkają. A więc jeżeli jego
    > przodkowie
    > mieszkali poza Polską, to automat działa raczej w kierunku utraty
    > polskiego obywatelstwa.

    Nie znam gościa biografii, zajrzałem tylko do notki na wikipedii, piszą
    że jego dziadek był z poznańskiego, a ten Ludwik to ani słowa po polsku
    pewnie nie znał wcześniej, urodził się jako Francuz. Przyleciał sobie do
    Polski, bo pewnie zwietrzył interes na karierę, jest za cieńki na grę
    dla Francji, to zapiszę się w kartach innej drużyny.

    > Prapramurzyna uprowadzono z Afryki w XIX w albo wcześniej. Nie jest do
    > końca wiadomo jakie prawo było wtedy w państwie z którego został
    > uprowadzony, być może niekiedy nie było tam ani państwa ani systemu
    > prawnego. Prawie na pewno na ziemiach na których się urodził
    > przynależność państwowa zmieniała się kilkakrotnie i naprawdę trudno
    > powiedzieć że np. dzisiejsze Wybrzeże Kości Słoniowej jest
    > bezpośrednim
    > spadkobiercą państwa (jakiekolwiek ono by nie było) które było tam na
    > początku XIX w.

    Niektóre państwa afrykańskie mają bardzo bogatą historię, ale na pewno
    nikt by tam nie wpadł na pomysł, że obywatelstwo ciągnie się jak smród.
    Znów Polska w tyle za murzynami.

  • 157. Data: 2011-04-08 11:32:13
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Z Message-ID:<ind6v1$bfm$1@news.onet.pl> i z

    Ale to w USA, a nie w Polsce. Tutaj przestępca dzwoni na komendę i robi
    sobie jaja z dyżurnego, a nagranie wrzuca do sieci.

  • 158. Data: 2011-04-08 11:43:36
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > lekarz nie wspominał, żeby nie przerywac brania tabletek?

    W jednym ten świr ma rację, rachmistrzowie niby w teorii mają dotrzeć
    wszędzie,
    być może przez przypadek odkryją jakieś sprawy/afery typu uwięzione
    dzieci, o których nikt by się inaczej nie dowiedział.

  • 159. Data: 2011-04-08 11:55:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Firankowy potwór" napisał w wiadomości grup
    > Dobrze, ale skąd państwo ma wiedzieć ilu ich i kto nimi jest??

    Akurat państwo wie ilu ma "ludu".

  • 160. Data: 2011-04-08 12:03:55
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Użytkownik "Firankowy potwór" napisał w wiadomości grup
    >
    > Akurat państwo wie ilu ma "ludu".

    Przed chwilą było, że nie wie. Bo na świecie mogą być miliony
    "utajnionych" i nieświadomych obywateli ;)