  • 11. Data: 2009-02-20 12:23:15
    Temat: Re: Najem okazjonalny - latwiejsza eksmisja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2009, mvoicem wrote:

    > Ja chciałbym zrozumieć co ma do tego US i dlaczego ewentualna eksmisja jest
    > uzależniona od zgłoszenia umowy do US w ciągu 2 tygodni .....

    Widocznie jest to odmiana umowy trójstronnej, coś na wzór komisu :>

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-02-20 13:50:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:

    > Przecież podatek mogę zapłacić i bez tego ....

    bez tego możesz też nie zapłacić, a "z tym" zapłacisz już na pewno.

  • 13. Data: 2009-02-20 16:54:38
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > Ja chciałbym zrozumieć co ma do tego US i dlaczego ewentualna eksmisja
    > jest
    > uzależniona od zgłoszenia umowy do US w ciągu 2 tygodni .....

    No, to akurat jest najłatwiejsze,- zacheta do zgłaszania (a potem płacenia
    podatku) od najmu.

    p47

  • 14. Data: 2009-02-20 16:58:35
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > [...]
    >
    > Widocznie jest to odmiana umowy trójstronnej, coś na wzór komisu :>
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Tak sie złozyło, ze wynajmuje 5 mieszkań i stwierdze tylko, ze obecna
    PRAKTYKA, tez sądowa, tkwi calkowicie w epoce czerezwyczajki, speckomisji i
    "precz z burzujami, krwiopijcami kamienicznikami"!!
    Całe szczęście , ze dochody z posłowania sa znaczne i OIW duzo posłów
    zaczęło kupowac mieszkania na wynajem
    ;-))

    p47

  • 15. Data: 2009-02-21 10:36:04