  • 11. Data: 2008-06-15 13:04:50
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy bez wiedzy danej osoby
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Dowodem może być w nonsensownym polskim porawie wszystko, co dopuści sąd
    > (łącznie z dowodami zdobytymi nielegalnie).

    To akurat nie jest IMHO nonsensowne.

  • 12. Data: 2008-06-15 13:05:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@g...com pisze:
    > Witam!
    > Mam pytanie. Czy zgodnie z prawem mogę nagrywać rozmowę z kimś np. za
    > pomocą telefonu komórkowego czy dyktafon nie uprzedzając tej osoby?

    Nie ma zakazu nagrywania ani nie ma nakazu informowania.

  • 13. Data: 2008-06-15 13:34:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Użytkownik wrote:
    > Witam!
    > Mam pytanie. Czy zgodnie z prawem mogę nagrywać rozmowę z kimś np. za
    > pomocą telefonu komórkowego czy dyktafon nie uprzedzając tej osoby?
    > Nagranie miało by mieć cel dowodowy w pewnej sprawie - dowód na
    > potwierdzenie pewnych słów danej osoby w razie gdyby ta osoba
    > zarzuciła mi kłamstwo.

    nie wiem ale np banki na ich infoliniach ale nie tylko banki, maja taka
    zapowiedz na poczatku polaczenia - rozmowa nagrywana, jak sobie nie zyczysz to
    sie rozlacz. Z dobrego wychowania to wynika czy moze jednak sa zapiski w prawie
    na ten temat?

  • 14. Data: 2008-06-15 13:50:06
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Z dobrego wychowania to wynika czy moze jednak sa zapiski w prawie na ten
    > temat?

    Z dobrego wychowania. Nagrywać bez uprzedzenia możesz wszystko co sam
    słyszysz (bez wspomagania) i fotografować wszystko co sam bez wspomagania
    widzisz.

    --
    andreas

  • 15. Data: 2008-06-15 13:51:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papkin pisze:

> [...]
    > zapowiedz na poczatku polaczenia - rozmowa nagrywana, jak sobie nie
    > zyczysz to sie rozlacz. Z dobrego wychowania to wynika czy moze jednak

    Są, ale nie w polskim - zauważ, że te banki są de facto filiami banków
    zagranicznych. I szefostwo ma swoje własne narowy... znaczy się
    przyzwyczajenia.

  • 16. Data: 2008-06-15 14:45:27
    Od: "dziadekJacek" <j...@g...PRECZZEZESPAMEM.pl>

    wiadomości news:j9gfi5-if1.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie ma zakazu nagrywania ani nie ma nakazu informowania.

    Ale pieprzysz głupoty
    --

    dziadekJacek

    www.oszustom-nie.pl

  • 17. Data: 2008-06-15 15:29:22
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    dziadekJacek pisze:

    > Ale pieprzysz głupoty

    Żebyś nie wyszedł na głupka podaj ten zakaz nagrywania albo nakaz
    informowania.

  • 18. Data: 2008-06-15 19:15:02
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    > Nagrywać bez uprzedzenia możesz wszystko co sam
    > słyszysz (bez wspomagania) i fotografować wszystko co sam bez wspomagania
    > widzisz.

    #define: bez wspomagania

    Andrzej

  • 19. Data: 2008-06-15 19:33:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Są, ale nie w polskim - zauważ, że te banki są de facto filiami banków
    > zagranicznych. I szefostwo ma swoje własne narowy... znaczy się
    > przyzwyczajenia.

    Bardziej liczą na efekt psychologiczny.

    M.

  • 20. Data: 2008-06-15 19:34:23