  • 21. Data: 2013-08-07 00:42:21
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow telefonicznych 2
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/6/2013 4:23 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A prawo autorskie? To trochę tak jak z nagrywaniem i rozpowszechnianiem
    > wykładów np... To co mówi wykładowca jest twórczością. Czy to co mówię
    > ja nie?

    wykladowca nie mówi.
    wykladowca prezentuje utwór.

  • 22. Data: 2013-08-07 03:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A nie jest? Ma indywidualny charakter, mój specyficzny styl wypowiedzi...

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 23. Data: 2013-08-07 09:19:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2013 20:00, Budzik pisze:

    > Ale po co rozsiewasz takie bzudry?
    > Masz jakis przepis zabraniający publikacji pod ręką?

    Prawo autorskie.

  • 24. Data: 2013-08-07 09:20:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2013 16:36, witek pisze:

    > moja wlasna rozmowa i moge z nią zrobić co chcę.

    W zakresie rejestracji - tak. W zakresie publikacji - bez zezwolenia na
    wykorzystanie wizerunku (głosu w tym przypadku) głos drugiej strony
    musisz zniekształcić lub usunąć.

  • 25. Data: 2013-08-07 11:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > W zakresie rejestracji - tak. W zakresie publikacji - bez zezwolenia na
    > wykorzystanie wizerunku (głosu w tym przypadku) głos drugiej strony
    > musisz zniekształcić lub usunąć.

    To skąd się bierze rożnica, że list moge a rozmowy nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 26. Data: 2013-08-07 12:24:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.08.2013 11:00, Budzik pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  • 27. Data: 2013-08-07 13:31:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Dzięki za wyjaśnienie.
    Jeżeli nie będzie głosów sprzeciwu - posypuję głowę popiołem i do
    zapamiętania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 28. Data: 2015-01-13 22:36:26
    Od: n...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 13:12:18 UTC+2 użytkownik SM napisał:
    > witam,
    >
    > poniżej znalazłem post z podobnym pytaniem, ale czy mam prawo
    > poinformować na początku rozmowy dzwoniącego że będę nagrywał
    > rozmowę i zastrzegam sobie prawo do rozpowszechnienia jej w internecie?
    >
    > sm

    Masz prawo poinformować. Przyzwoitość każe spytać. Obowiązku nie ma.
    --
    B:http://xn--nagrywanie-rozmw-telefonicznych-u9c.net
    invest.pl/