  • Data: 2007-10-03 20:54:09
    Temat: Nagrywanie
    Od: "Yarroll" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jak to jest z nagrywaniem rozmów? Z jednej strony Ziobro nagrywa Leppera. A
    z drugiej strony podobno polskie prawo każe poinformować rozmówcę o zamiarze
    nagrywania rozmowy (np. telefonicznej). Właśnie, każe czy nie każe? Jeśli
    ktoś do mnie wydzwania z pogróżkami, to niby czemu nie miałbym prawa nagrać
    typa?

    Taki zakaz nagrywania bez uprzedzenia to chyba jednak trochę skrajna
    interpetacja art. 267 kk? No i wszyscy ponoć nagrywają. Kolega śmieje się ze
    mnie że jestem ten ostatni bez dyktafonu :-((

    Dzięki. Pozdrawiam
    Yarroll