  • 161. Data: 2019-05-31 14:04:07
    Temat: Re: Na religie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 31 May 2019 11:20:52 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Czyli nie istnieją głupi ateiści?

    Ten problem zostawmy uczonym, a pochylmy się nad mądrością arcykapłanów
    Świętej Wiary Katolickiej.
    Oto jak Jego Ekscelencja Ksiądz Arcybiskup Profesor Doktor Habilitowany
    Marek Jędraszewski padł ofiarą Kpinomira:
    https://koduj24.pl/ile-sa-warte-profesorskie-tytuly-
    dostojnikow-kosciola/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 162. Data: 2019-05-31 15:45:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 May 2019 14:04:07 +0200, Olin napisał(a):

    > Oto jak Jego Ekscelencja Ksiądz Arcybiskup Profesor Doktor Habilitowany
    > Marek Jędraszewski padł ofiarą Kpinomira:
    > https://koduj24.pl/ile-sa-warte-profesorskie-tytuly-
    dostojnikow-kosciola/

    Jeśli to prawda to przebija San Escobar :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 163. Data: 2019-05-31 16:36:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 31 May 2019 15:45:45 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jeśli to prawda to przebija San Escobar :)

    Juści. W San Escobar pewnie trudno spotkać Biustynę albo Pieściwoję.

    Jego Ekscelencja powołuje się na Kpinomira na stronie 12 [6]:
    http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Lodzkie_Studia_T
    eologiczne/Lodzkie_Studia_Teologiczne-r2017-t26-n2/L
    odzkie_Studia_Teologiczne-r2017-t26-n2-s7-19/Lodzkie
    _Studia_Teologiczne-r2017-t26-n2-s7-19.pdf

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 164. Data: 2019-05-31 17:10:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Kryzys wygląda tak, że w zeszłym wieku państwo walczyło z
    >naddzietnością (gdzie naddzietność oznaczała >1 dziecko), a teraz
    >walczy z niedoborem dzieci. W normalnym państwie i normalnej
    >gospodarce takimi rzeczami się nie zajmuje, bo sa one naturalnie
    >regulowane przez rynek i środowisko.

    Nie sa.
    Chcesz pozwolic, zeby dzieci z glodu zmarly ? Czy moze chcesz ich
    wyslac do kolonii.
    A moze mala wojenka ?

    A tu jeszcze ta cholerna medycyna, i teraz polowa dzieci nie umiera.

    a w druga strone - jak zamierzasz naturalnie powiekszyc dzietnosc, jak
    sie juz baby przyzwyczaja do wygody ?

    >I tu dochodzimy do przykładu dlaczego ateizm jest strategią
    >ewolucyjnie stabilną.
    >Jak głupi ateista usłyszy - nie miej dzieci, to nie będzie miał i
    >wymrze. Wierzący będzie miał tyle, ile będzie chciał.

    ale to ironia ? Bo powinno byc odwrotnie ..

    >Już pomijając szalenie naiwną wiarę w to, że rząd rzeczywiście wie,
    >że ludzi jest za mało, lub za dużo.

    Jak widzi dziure w ZUS, to wie :-)

    >Teraz ateiści słyszą od władzy, że polityka jednego dziecka to jednak
    >nie była taka dobra. Rozumiem, że ma się właściwie posłuchać władzy i
    >ateista-emeryt ma się poddać eutanazji, aby rządowi było łatwiej?

    A wierzacy to co - pojdzie do kosciola po emeryture, a nie do ZUS ?

    Zobacz tu
    https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_India

    1951 361 mln
    1961 439
    1971 548
    1981 683
    1991 846
    2001 1,028
    2011 1,210

    Zakladajac, ze nie jest to skutek imigracji ...
    w latach 61-71 przybylo 109 mln osob. Iles starych umarlo, wiec mysle
    ze 150 mln nowych dzieci jest dobrym szacunkiem.
    71-81 135 mln ... ze 200 mln dzieci ?
    81-91 ... a tu juz te 150 mln dzieci sprzed 20 lat wchodzi w wiek
    rozrodczy i plodzi kolejne dzieci ...
    a tam "fertility rate" ok 5.7 dziecka na kobiete, czyli dochodzi
    nam ponad 400 mln nowych dzieci.
    no moze w nastepnej dekadzie.

    I tu juz sie trzeba zastanowic, czy czynniki naturalne wystarcza, czy
    trzeba tego jednak pilnowac.
    A jak pilnowac, to na jakim poziomie.

    A z drugiej strony - trzeba pilnowac, zeby rodzina miala dwojke dzieci
    ... no przynajmniej 1.9 ... bo inaczej bedzie krach ... no chyba, ze
    sobie imigrantow sprowadzimy :-)

    J.

  • 165. Data: 2019-05-31 17:36:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]

    odzkie_Studia_Teologiczne-r2017-t26-n2-s7-19/Lodzkie
    _Studia_Teologiczne-r2017-t26-n2-s7-19.pdf

    jego ekscelencja jest rocznik 1949, niby 70 lat nie duzo, ale zawsze
    moze sie zaslonic demencja.
    A przeciez Jasnie Panujacy PiS, wyrzucal mlodszych sedziow na
    emeryture ... i jak widac slusznie :-)

    ale ale ... powoluje sie na te ksiazke
    https://www.empik.com/nawrocenie-i-chrzest-mieszka-i
    -philip-earl-steele,p1122975261,ksiazka-p

    Parodia trafilaby do ksiegarn ?

    A wywiad ... luty 2016 ?
    https://www.rp.pl/Plus-Minus/302059987-Philip-Earl-S
    teele-Mieszko-I-i-chrzest-Polski.html

    Moze to z nas ktos wała robi ?

    J.

  • 166. Data: 2019-05-31 17:50:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 30.05.2019 o 00:55, J.F. pisze:

    >Może, choć wątpię. Tu znlazłem trochę na ten temat:
    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Pismo_s%C5%82owia%C5%
    84skie

    Wiecej tu hipotez niz informacji.

    I zauwaz jaki obszar - wszedzie by kosciol niszczyl wszystkie
    informacje, i to w dodatku skutecznie ?

    A zauwaz, ze i tych koscielnych zrodel niewiele sie zachowalo ...

    >Nasi na kamieniach pisali.

    I gdzie te kamienie ?
    Aczkolwiek ... na kamieniu to cos donioslego trzeba napisac, cos
    wartego wysilku.
    Cos dla boga, dla swiatynii ... i tu sie nie ma co dziwic, ze
    przyszedl KRK i zaczal niszczyc konkurencje ...

    J.

  • 167. Data: 2019-05-31 17:52:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-05-29 o 17:21, J.F. pisze:

    >Weź pod uwagę Meksyk. Tam mieszka większość Indian. Są katolikami.
    >https://www.youtube.com/watch?v=fTqQxOlr8pA

    To juz religia nabyta, czesto mieczem wprowadzona.

    A ja o takim malym, izolowanym plemieniu ...

    J.

  • 168. Data: 2019-05-31 23:46:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.05.2019 o 13:21, Olin pisze:

    > Dawno już temu znajomemu reklamującemu przeciekający - choć nowy - plecak
    > nieistniejąca już rodzima firma ałtdorowa odpisała, że jej produkty są
    > wodoszczelne, ale nie wodoodporne (albo i na odwrót).

    Pewnie wodoodporne, a nie wodoszczelne. Wodoodporne, bo się nie
    rozpuszczają, ale nie gwarantują, że suche zostanie to, co wewnątrz.

  • 169. Data: 2019-06-01 02:08:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > ale ale ... powoluje sie na te ksiazke
    > https://www.empik.com/nawrocenie-i-chrzest-mieszka-i
    -philip-earl-steele,p1122975261,ksiazka-p

    Książka nie musi byc parodią. Parodią był. art. w Rzepie. Na tym
    polegał zapewne wic, że dano tam odnośnik to rzetelnej publikacji co
    by wywód uwiarygodnić, a i pewnie odbyło się to za zgodą autora.

    > A wywiad ... luty 2016 ?
    > https://www.rp.pl/Plus-Minus/302059987-Philip-Earl-S
    teele-Mieszko-I-i-chrzest-Polski.html

    > Moze to z nas ktos wała robi ?

    Może, bo aż trudno uwierzyć, że ktoś i ćwierćinteligentny po
    przeczytaniu imienia Kpinomir się nie zastanowi. Ale też przeczytanie
    art. w Rzepie i dywagacje wyłączne na tej podstawie to chyba nic
    egzotycznego?

    --
    Marcin

  • 170. Data: 2019-06-01 08:57:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-31 o 17:10, J.F. pisze:

    > Nie sa.
    > Chcesz pozwolic, zeby dzieci z glodu zmarly ? Czy moze chcesz ich wyslac
    > do kolonii.
    > A moze mala wojenka ?

    Jak wspomniałem, czynniki naturalne wystarczą, dzieci umierają z głodu
    nie dlatego, że jest za mało jedzenia, tylko dlatego, że państwa są
    rządzone w ten sposób, że ludzie nie mogą zaspokajać swoich potrzeb.

    Zresztą nawet jeśli - jak sobie to wyobrażasz - że państwo będzie
    pokazywało palcem kto może żyć, a kto nie? Takie systemy poszły już w
    niepamięć XX wieku.

    Natomiast mając na uwadze rewolucje rolnicze, modele matematyczne
    przyjmują, że na Ziemi spokojnie może żyć obecnie jakieś 15 mld ludzi.

    --
    Liwiusz