  • 141. Data: 2005-09-26 15:14:13
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie ma, jak dlugo piekarnia nie przebija w nocy opon konkurencji.

    no dobra przebiej opony komkurencji, czy to powod do rozdawania za darmo?
    Stuknij sie wlepetyne

  • 142. Data: 2005-09-26 15:15:48
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > i jest to bardzi nieuczciwe, dobrze ze takiego rozwiazania nie ma.

    Oczywiscie. Lepiej jest kiedy lawnikiem zostaje sie z mianowania LPRu a
    pozniej sadzi taka Nieznalska czy Urbana. Ot, panstwo prawa.

    > lawnik w polsce moze byc na 10 posiedzeniach w roku, to nie jest zawod,
    > wiec nie ma mowy o karierze.

    ale jest wylacznie z mianowania politycznego i czescia skorumpowanego
    ukladu.

  • 143. Data: 2005-09-26 15:21:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niektore nowe komputery maja BIOS blokujacy Linuxa

    konkretnie (technicznie) na czym polega blokada

    ctp=7

    > Chce.
    >
    > Pokaz mi tutaj:
    >
    > http://toshibadirect.com
    >
    > Ten Twoj sklepik to kropla w morzu.

    kuuuuuuuu---a
    napisales
    "Wybore jezeli dostep bedzie rowny juz w sklepie. Do tego czasu nie mam
    wyboru. Obecnie konsument nie decyduje o OS"
    podalem adres sklepu ktory oferuje dwa systemy tym samemy udowonilem ze sie
    mylisz, ustosunkuj sie do tego
    i nie podawaj adresu prodycenta ktory robi inaczej bo to jest prywatna
    sprawa , najwyzej straci klientow.

    > Mowisz o mafii pruszkowskiej?

    nie odpowiadam juz wiecej na twoje posty bo nie potrafisz rozmawiac, jezlei
    brak ci argumentu zmieniasz temat (nie na temat)
    jestes zalosny

    > A dlaczego mam aktualizowac Windowsa co tydzien. Przeciez Gates sprzedaje
    > produkt bez wad! Tak przynajmniej mowisz.

    bo jest bardzo stabilny a jezlie luki zostana wykryte sa natychmiast
    akualizowane, linux ma tez bardzo duzo dziur
    i wychodzi srednio co 2-3 miesiace windows co kilka lat.

    > Coz jest warte auto z salonu, skoro co tydzien musze jezdzic po naprawy?

    coz jest warty linux skoro musisz go wymieniac co kilka miesiecy?

    > W dodatku wlasiciel salonu bedzie mnie szpiclowal przegladajac przywatna
    > zawartosc.

    udowodnij zglos do prokuratury, zostanie wycofane wszystko a sprzedawcy
    pojda do pierdla

    > Czyli jednak Gates sprzedal wadliwy produkt juz na samym na poczatku?

    slyszales o antyrobakach (antywirusach) to tez tro droga mozna sciagac.
    Bo to rstartowanie wlasnie powodowal pewien robak.

    > I chce miec prawo kupic auto w innym kolorze niz czarny.

    i masz, kup linuxa

    > Twojego zdania nie podzielila Prokuratura Generalna USA, Prokurator
    > Generalny New York State, kilku innych, a przede wszystkim sam
    > kryminalista Gates.
    >
    > http://www.microsoft-antitrust.gov/

    mowimy teraz o polsce. Sprawa w watku dotyczy oprogramowania sprezdawanego
    wp polsce i polskeigo prawa karnego

    P.

  • 144. Data: 2005-09-26 15:25:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > RIAA. Znana w Wachocku bardziej jako BMG.

    przeszukuja Cie przy wejsciu do sadu?

    P.

  • 145. Data: 2005-09-26 15:26:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przez nowelizacja prawa "autorskiego" nawet to bylo to karalne!

    mozesz zacytowac odpowidni fragment?

    P.

  • 146. Data: 2005-09-26 15:30:22
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > no ic co z tego ze koszta sie zwrocily, program sie pisze po to aby na nim
    > zarobic.
    >
    > Nic nie stoi na przeszkodzie bys sam napisal windowsa , i rozdawal za darmo,

    I przypomnij nam jak to bylo na poczatku z platna Netszkapa i IE za darmo...

    > mowisz, no to przeniesmy to do producentow zywnosci, oni decyduja do jakich
    > sklepow
    > sprzedaza towar czy npo do kulkuset sklepow biedronki, do hurtowni, czy do
    > jakiegos hipermarketu, ograniczajac ci czasem swobonny dostep,
    > a czasem uniemozliwiajac Ci kupno danego towary w danym sklepie i jestes
    > skazany na inny (chyba ze ruzysz dupe do innego sklepu)
    > czy na tej podstawie mozna stwierdzic ze producenci czy wlasciciele sklepo
    > wsa zlodziejami, bandytami?

    Jezeli monopolizuja rynek to nie ma zadnej roznicy pomiedzy Microsyfem a
    Tesco. Bandyta jest bandyta, bez wzgledu co rabuje. A i sa przypadki ze
    sklep zawiera umowe na prdukty firmy A pod warunkiem niesprzedawania
    produktow firmy B. To jest tak samo nielegalne.

    oft.html

    > po pierwsze po polsku

    Zyj w swoim sfiatku artykulow sponsorowanych. I wyciagaj wnioski. :-P

    > a po drugie prosze wskazac polskiego prokuratora z
    > ktorym podpial ugode.

    Sa tak glupi jak Ty i nawet nie potrafia kliknac na:
    http://www.microsoft-antitrust.gov/

    > Zbigniew Ziobro ktory bedzie niedlugo najprawdopodobniej ministrem
    > sprawiedliwosci na pewno chetnie sie tym
    > zainteresuje.

    Juz zapieram dech w piersiach.

    > co jest nie prawda ? ze pierwsza lepsza Pani "Joasia" nie bedzie potrafila
    > swobodnie uywaj linuxa?
    > O ile sie zakladamy?

    Janie jestem pani Joasia. I nie Gatesowi decydowac co ja mam uzywac.

    > jakos w nim nie dostrezgam zawisci do ludzi sukcesu

    PRLowskiego bucostwa tez nie.

    > minister finansow tez taka bzdure na fakturach stosuje

    Co to za wytlumaczenie? O durniach w rzadzie nigdy nie slyszales?
    Najlepszym przykladem sprwa Microsyfu i zadna reakcja bucow w Polsce.

    > gowno mnie interesuje ile jest wart dal Ciebie pytam sie o realna wartosc
    > tego samochodu.
    > 500 tys czy 30 tys?

    Wartosc jest taka, jaka klient jest sklonny zaplacic, bez manipulacji
    rynkiem. W przypadku rzeczonego BMW kwota WARTOSCI jest ponizej 10 tys.

    > Wartosc jest uzalezniona od tego czy ktos

    > widze ze zaczynasz jarzyc..nie stac Cie na windowsa uzywaj Linuxa.

    Co to znaczy stac? Od kiedy klient Toshiby ma wybor niekupwania MSyfu w
    ogole?

    > i sa kretynie wliczone w cene rynkowa

    Nie sa, bo sie dawno splacily.

    > (tak jak koszty dystrybucji

    0,5% gdzie jest cena kupowania ustaw i oplacania korupcji mediow?

    > egzemplarzy oprogramowania, jezlei posiada w domu 5 egzemplarzy programu
    > ktory ukradl , to pomijajac mocne podejrzenie
    > ze handluje tym, to po zatym straty wynosza cena rynkowa razy te 5
    > egzemplarzy, jest to bardzo logiczne.

    Nie logiczne. U mnie wala sie wiele windowsow, wyglada na to ze niektore
    moze nawet "nielegalne" :-P Leza zakurzone, bo mi sie nie chce ich
    wyrzucic na smietnik. NIemowiac o sprawdzeniu.

    I co z tego? Kto ponosi jakie straty?

    > Producent sam ustala cene swojego oprogramowania, ty mozesz sie zgodic i
    > zakupic, mozesz sie nie zgodzic i nie kupowac.

    Nie moge, bo producent sabotuje konkurencje. Caly czas nie podajesz
    linku do Toshiby BEZ MSyfu.Nie podajesz, to taki nie istnieje.

    > tych ktore by sprzedal osobom KTORE by jego nie ukradly

    Nie ukradly by, gdyby mialy wybor.

  • 147. Data: 2005-09-26 15:31:42
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > U?ytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisa? w wiadomo?ci

    > juz wiem na jaka geniusz sie blokade natknal :-)
    > brak domyslnego bootowania z CD stad knoppix nie poszedl,

    Rad Hat, Ubuntu, Mandriva.

  • 148. Data: 2005-09-26 15:33:14
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > mozesz zacytowac odpowidni fragment?
    >
    > P.

    Nie w tej chwili. Ale przegladnij poprzednia wersje. Jest tam bardzo
    jaskarawo napisane.

  • 149. Data: 2005-09-26 15:36:40
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > przeszukuja Cie przy wejsciu do sadu?
    >
    > P.

    Nie. Twierdzili w sadzie ze posiadanie maszyny video w domu to
    przestepstwo!
    http://www.eff.org/legal/cases/

    Jak tak dalej pojdzie, to beda karac mezczyzn za zgwalcenia. Przeciez
    maja czym ;-)

  • 150. Data: 2005-09-26 15:44:01
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > konkretnie (technicznie) na czym polega blokada

    36&ctp=7

    Tak mowisz? Hmm

> [...]
    > mylisz, ustosunkuj sie do tego
    > i nie podawaj adresu prodycenta ktory robi inaczej bo to jest prywatna

    Ta jaskolka nie czyni wiosny.

    > nie odpowiadam juz wiecej na twoje posty bo nie potrafisz rozmawiac, jezlei
    > brak ci argumentu zmieniasz temat (nie na temat)
    > jestes zalosny

    Sukces moze byc uznany kiedy jest legalny. Kiedy polega na rabunku, to
    sukcesem jest, ale wartym potepienia. A juz napewno wart dzialania
    prokuratora. Jak widac prokurator USA moze zadzialac, a polski to dupam
    bo nawet nie wie ze NSA ma dostpe do jego komputera poprzez tylne drzwi
    w Windows. :-P

    > bo jest bardzo stabilny a jezlie luki zostana wykryte sa natychmiast
    > akualizowane, linux ma tez bardzo duzo dziur
    > i wychodzi srednio co 2-3 miesiace windows co kilka lat.

    I pare lat co tydzien. W tym "critical".

    > coz jest warty linux skoro musisz go wymieniac co kilka miesiecy?

    Klamiesz

    A nawet jezeli, to nie Gatesowi o tym decydowac.

    > udowodnij zglos do prokuratury, zostanie wycofane wszystko a sprzedawcy
    > pojda do pierdla

    oj tak. Juz wstrzymuje oddech :-P

    > slyszales o antyrobakach (antywirusach) to tez tro droga mozna sciagac.
    > Bo to rstartowanie wlasnie powodowal pewien robak.

    To w koncu sprzedal wadliwy produkt czy nie?

    > i masz, kup linuxa

    Ale to nie to samo co laptop z Linuxem na polce sklepowej obok laptopa z
    Windowsem.

    > mowimy teraz o polsce. Sprawa w watku dotyczy oprogramowania sprezdawanego
    > wp polsce i polskeigo prawa karnego

    Ale tego samego oszustwa tego samego MSyfu.