  • 131. Data: 2005-09-26 15:01:26
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W przypadku skopiowania programu rowniez.
    > Ja nie twierdze, ze kopiowanie bez zgody autora jest OK.
    > Ale nazywajmy rzeczy po imieniu - to nie jest kradziez, tylko nielegalne
    > kopiowanie.
    > Nie mozna porownywac kopiowania softu do kradziezy radia.

    sluchaj technicznie recz biorac jest roiznica zasadnicza, moralnie jest to
    takie samo zlodziejstwo,

    P.

  • 132. Data: 2005-09-26 15:02:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Duzo mniej. Podaj ile komupterow na sweecie ma Windowsa? Teraz Gates
    > bierze za upgrade, choc upgrade w wiekszosci bazuje na poprzednim wydaniu,
    > za ktore rekomo Gates juz wzial pieniadze. Koszta przerobienia na jezyki
    > bazujace na lacinie za zmikome.

    nie ma absolutni zadnego znaczenia, to ze piekarnia zarobi przy sprzedazy 10
    bulek
    kwote ktora pokryje koszty to powod by reszte rozdawala za darmo?
    nie osmieszaj sie teraz

  • 133. Data: 2005-09-26 15:06:10
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > nie ma absolutni zadnego znaczenia, to ze piekarnia zarobi przy sprzedazy 10
    > bulek
    > kwote ktora pokryje koszty to powod by reszte rozdawala za darmo?
    > nie osmieszaj sie teraz

    Nie ma, jak dlugo piekarnia nie przebija w nocy opon konkurencji.

    http://www.microsoft-antitrust.gov/

  • 134. Data: 2005-09-26 15:08:11
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > sluchaj technicznie recz biorac jest roiznica zasadnicza, moralnie jest to
    > takie samo zlodziejstwo,
    >
    > P.

    A kradziez tego radia wczesniej komus innemu? Czy zlodziej ktoremu
    ukradziono radio moze mowic ze go okradziono, skoro to radio tak
    naprawde nalezalo do kogo innego? Czytaj Adobe Reader 7 z kradzionymi z
    uczelni podzespolami.

  • 135. Data: 2005-09-26 15:09:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > to dalej bedziesz tkwil w swoim sfiatku, ktorego granice wyznacza
    > propaganda medialna Microsyfu.
    >
    > too bad :=P

    przyzwoitosc wymaga bys nie podawal linkow do anglojezycznych stron.
    ktora zreszta kazdy moze sobie stworzyc, na pewno nie mozna zalozyc ze jest
    to wiarygodne

    > Adobe i Micrisyf ukradli i klamia ze to ich.

    na zywo juz bys po zebach dostal(nie potrafisz rozmawiac), stwierdziles ze
    wszyscy programisci kradna, pytam sie czy ja tez?
    Oprogramowanie ktore te firmy wytworzyly mozna zmiescic na jednej stronie
    kartki, ilosc oprogramowania na swiecie
    nie zmiesci Ci sie w calym zeszycie

    > Pozwol, ze my, konsumenci bedziemy wybierac co nam sie podoba, a nie
    > Microsyf.

    to sa wymagania nminimalne, napisany dla nowych procesorow, jezlei masz za
    slaba konfiguracje
    kup taki ktory u ciebie pojdzie.
    A jak skomuentujesz wymagania gier ?

    > Widac ze jestes wielkim specem od softu, skoro nie zauwazyles takiej
    > rzeczy. :-P

    udowodnij, konkretnie odpowiedz napytanie

    > Mam, nieznajacy jezykow madralo. Nie ma wyboru przed polka sklepowa!
    > Widzisz roznice?

    jakich jezykow? masz tutaj narzedzia do c++, do c# do VB oraz do pascala,
    oprogramowanie ktore jest tworzone
    glownie dla windowsa jest w tych jezykach pisane.

    Nie bardzo rozumiem co ma polka do biblioteki programistycznej?

    > Nazwac maja prawo. Ale to ujawnia ich intencje wobec konkurencji.

    kazda konkurencja wobec swojej konkurencji zawsze ma taki sam cel -
    zniszczyc

    P.

  • 136. Data: 2005-09-26 15:10:32
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > a co ma PZU do windowsa ?

    Mowilismy o milicjantach ktorzy nie maja lepszego zajecia jak sciganie
    wielkich przestepcow, czyli kopiarzy MP3. Widac kradziez PZU jest zbyt
    mala. Albo dzielni milicjanci boja sie oberwac po uchu od duzego, wiec
    wola kopac mrowki. Statystyki wychodza lepsze.

  • 137. Data: 2005-09-26 15:11:19
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > jakl kupisz swoj egzemparz do dla sibie mozesz skopiowac i zapewniam Cie ze
    > prawa karnego wtedy nie zlamiesz.
    > Bo nie bedzisz scigany za zlamanie warunkow umowy - nigdy.

    Przez nowelizacja prawa "autorskiego" nawet to bylo to karalne!

  • 138. Data: 2005-09-26 15:11:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pytam Ciebie.

    zapytaj slownik
    sjp.pwn.pl

    > Kupowane od kogo? Od zlodzieja o oszusta?

    od producenta

    > Gdize jest wybor, skoro 99,99999999999% kompow w sklepie ma przymusowo
    > Windows? A w dodatku z BIOSem blokujacym Linuxa.

    nie ma przymusowo windowsa tpo raz a dwa napisz dokladnie na czym polega
    blokada.

    p.

  • 139. Data: 2005-09-26 15:13:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > ukradziono radio moze mowic ze go okradziono, skoro to radio tak naprawde
    > nalezalo do kogo innego? Czytaj Adobe Reader 7 z kradzionymi z uczelni

    kurrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRWWWWA mac. Adobe acrobat to nie jedyny program,
    masz full softu do pdf
    i w ogole miliony programow.

  • 140. Data: 2005-09-26 15:13:53
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > a kto CI broni nagrac ?

    RIAA. Znana w Wachocku bardziej jako BMG.

    > Idz jako widz z ukrytym dyktafonem (choc nie widze
    > powodow do odmowy jezeli proces nie jest utajniony) i jezlei razace
    > nieprawidlowosci zstaniesz to wysylaj materialy do ministra sprawidliwosci i
    > druga kopia do TV, taka osoba szybko przestanie
    > byc sedzia.

    tak jak przestala byc nim kurwa w todze Lech Kutas Gardocki za
    polityczny proces Sokolowskiego z Wodzislawia :-P