  • 31. Data: 2004-08-16 11:02:41
    Temat: Re: NARKOTYKI
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Kallotomią też się to czasami leczyło - czy to znaczy, że wbijanie sobie
    > noża w czaszkę jest OK?

    i robisz durne porownania... wszscy malpuja politykow i tez staraja sie
    byc "glupio" madrzy!!!

    > Jeśli już coś zaliczasz do leków, to tym bardziej należy kontrolować
    > użycie tego czegoś.
    >
    > Poza tym nie wmówisz mi, że wszyscy 'trawkujący' leczą sobie epilepsję ;)

    nie ;-) ale lecza sobie inne choroby, anoreksje, aids, alschaimera(nie
    wiem jak sie pisze:P), nawet o przypadkach leczenia nerek(wspomagania
    przy leczeniu) slyszalem...

    > [ciach]

    > Chyba masz jakiś problem z odczytaniem tego, co napisałem...

    no wiemy rozumiemy chcesz zrobic z panstwa wielka stolice mafii!
    brawo!!

    > Super argument. Tylko niestety można go wykorzystać do agitowania za
    > legalizacją WSZYSTKIEGO.

    mozna!!! co prawda twarde narkotyki(brazowy cukier, koka) sa juz bardzo
    niebezpieczne to i tak powinny byc zalegalizowane...(i powinni wycofac
    recepty na leki jednoczesnie) ludzie jak chca sie truc niech sie truja!
    lepiej zeby panstwo na tym zarobilo niz diler!
    tu jeszcze mozna by dyskutowac~!

    > Hmmm... Niech pomyślę... Bo takie sobie uchwalili prawo?
    >
    > To może i kilerów zalegalizować? Ile by to uprościło... Jakby jeszcze
    > organizacje rządowe mogły wynajmować... Hoho! Problem bezrobocia,
    > emerytur i służby zdrowia z miejsca można by rozwiązać. A jeszcze te
    > dochody z podatków dochodowych kilerów...

    ohoho widze mamy do czynienia z idiota, ktory robi ciagle porownania...
    kurwa juz mi nerwy puszczaja... czy ktos kto pali trawke zabil kiedys
    jakiegos znajomego ci czy jak?! no naprawde nie rob glupich porownan

    > Albo łagodniej: może zalegalizować wylewanie wszelkich ścieków do rzek w
    > dowolnych ilościach - tylko za odpowiednimi opłatami? Dochód dla
    > państwa, pobudzenie gospodarki (trzeba jakoś 'wyprodukować' wodę
    > mniej-więcej zdatną dla ludzi).

    i znowu porownanie... sluchaj jak masz taka lepetynke pelna roznych
    ciekawych pomyslow, ktore domyslam sie sa twojim refleksjami na TRZEZWO,
    to gratuluje :P rzeczywiscie jaka kolwiek uzywka moglaby ci zaszkodzic :P

    > Bezpośredni dochód dla państwa nie jest jeszcze argumentem.

    tak, sa inne poza nim!

    > A dlaczego w niektórych krajach za posiadanie nawet minimalnej ilości
    > nawet 'tylko' trawki można dostać kulkę w łeb?

    w jakich? ;-) na jakim poziomie intelektualnym stoi rzad w tych krajach
    :P chetnie poslucham ;)))

  • 32. Data: 2004-08-16 11:06:38
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    > Wiesz, na pewne dolegliwości sercowe używa się nitroglicerynowych pastylek.
    >
    > Ale jak wypijesz literek nitrogliceryny i zaczniesz energicznie
    > podskakiwać, to na serce raczej to pozytywnie nie wpłynie.
    >
    > Jad żmii też jest wykorzystywany dla poprawy zdrowia, ale chyba nie
    > zaczniesz sprzedawać żmij do samodzielnego kąsania...
    >
    > Jesteś w stanie zauważyć tę delikatną różnicę?

    JA TAK! nikt nigdy nie przedawkowal trawki... musi wystapic proporcja
    10.000 razy wieksza niz normalna dawka zeby przedawkowac :D tak wiec
    jest to tylko teoretycznie mzoliwe :P natomiast nie musze chyba
    tlumaczyc ile legalnych substancji mozna przedawkowac!

    przedawkowac=przedawkowac ze skutkiem smiertelnym!!!

  • 33. Data: 2004-08-16 13:00:21
    Od: "Pajchiw" <p...@p...home.pl>

    ciach

    > nie rozumiem...
    > jestes uzalezniona psychicznie od wielu rzeczy, fizycznie napewno tez...
    > jestes CHORA!

    I tu masz rację.
    I to podwójną. :-)))
    1. Najprawdopodobniej jest uzależniona :-) i to po terapii
    - bo dość mocno ociera się o prawdę, tylko niefachowo ją interpretuje.
    2. Wszyscy są uzależnieni od wielu rzeczy, problem polega na tym,
    że choroba ta większości ludzi nie przeszkadza i nie dotyczy (w klinicznej
    formie).
    (np. samochód, telewizor, prąd - to są stałe "normalne" uzalezniające
    elementy naszego życia)
    Sa również uzależnienia: od jedzenia, kawy, sexu - które wydają się
    błache,
    ale są równie niebezpieczne - bo zmieniają "delikwenta" i powodują,
    że nie potrafi już myśleć samodzielnie - co już jest szkodliwe.

    Literatura:
    Wiktor Osiatyński "Grzech, czy choroba"
    Stephen Murgatroyd "Poradnictwo i pomoc"
    Merlene Miller Terence T.Gorski "Jak zrozumieć chorobę alkoholową"
    Martha M. Jablow "Anoreksja, bulimia, otyłość"
    itd. itd....

    > i znowu, i teoria i wiedz parktyczna....
    > ty wiesz jak czlowiek reaguje na ten srodek...
    > nie pierdol glupot skoro nie masz o tym zielonego pojecia...
    > na jakich badan i pracach naukowych opierasz swoja wiedze...

    Tutaj ciekawostka:
    "największą - czasami naprawdę imponującą - wiedzę
    o środkach odurzjących mają narkomani"

    > tak diler!!! kobieto czy ty myslisz, czasem? gdzies? woogle?
    > diler to chce zeby trawa byla nielegalna wtedy zarabia gruba kase, moze
    > dyktowac cene itp.!!!

    Tutaj poruszyłeś bardzo ciężki temat...
    Część osób uzależnionych i współuzależnionych
    (im ktoś inteligentniejszy - tym bardziej:-) - znam to z praktyki)
    broni się przed uświadomieniem sobie własnego stanu poprzez
    "intelekualizację","minimalizowanie" i "rajonalizowanie".
    Podam Ci definicje w/g Osrodków Leczenia Uzaleznień - żeby wszystko było
    jasne :-))):
    Intelektualizacja - unikanie konkretnej i osobistej świadomości
    problemów związanych z piciem (zażywaniem, jedzeniem, hazardem itd) i jego
    konsekwencji.
    Np.: "faktycznie, picie alkocholu to powazny problem,
    ale to wynika z polskiej kultury picia,
    na zachoddzie jest inny model picia... itp.".
    Minimalizowanie - przyznawanie się do problemów z nałogiem,
    ale w taki sposób, że problemy te wydają się znacznie mniejsze,
    niż są w rzeczywistości.
    np.: "zaćpałem się, ale tylko trawą", "piję, ale tylko piwo" itd.
    Racjonalizowanie - budowanie alibi, usprawiedliwień
    i wyjasnień własnego zachowania dotyczących nałogu
    i jego konsekwencji.
    Np. "wypiłem bo nie mogłem zasnąć a muszę się wyspać bo pracuję od
    rana..."
    "wziąłem bo bolała mnie głowa" itd.

    > alkohol to narkotyk!!! i zabija wiecej komorek niz naprzyklad kawa! albo
    > marihuana, ktora woogle nie zabija komorek!!!! U osob palacych duze
    > ilosci trawy regularnie nie odnotowano zadnych zmian w mozgu!!!
    > alkohol to narkotyk!! czy ty masz jakies klopoty ze zdobywaniem wiedzy?
    > poczytaj troche naukowych prac, badan!!! a nie chrzan glupot!!!
    > powymyslane teorie to masz ty ja opieram wszystko o badania naukowe od
    > chocby RAPORT WHO(World Health Organization[swiatowa organizacja
    > zdrowia) przeczytaj chociaz ten raport a pozniej pisz glupoty!!!

    Faktem jest,
    że polskie środowisko naukowe niezbyt dobrze się o tej publikacji
    wypowiada...
    Większość ludzi na swiecie uważa narkomana za coś gorszego od -
    chociażby - alkocholika czy hazardzisty
    Chodzi w niej raczej o pokazanie, że

    > idz na policje woogle i oskraz mnie o to, ze zachecam do spozywania!!

    A co to ma do rzeczy?
    Nie powiedziała, że powinno się iść z tym na policję.

  • 34. Data: 2004-08-16 13:05:40
    Od: "Pajchiw" <p...@p...home.pl>

    Dokończę myśl (przypadkowo wcisnałem wyślij) :-))

> [...]
    > wypowiada...
    > Większość ludzi na swiecie uważa narkomana za coś gorszego od -

    że mechanizmy uzależnienia - jak i sam przebieg choroby są podobne.
    Jest to robione po to, by nie bagatelizowano problemów.
    Cel ten został - w pewnym stopniu - osiągnięty.

    ciach

    Pozdrawiam:
    Pajchiw

  • 35. Data: 2004-08-16 15:11:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rogus wrote:

    > i robisz durne porownania... wszscy malpuja politykow i tez staraja sie
    > byc "glupio" madrzy!!!

    Durny to był twój argument "a bo używa się do leczenia, więc jest OK".
    Co ww. przykładem kallotomii wykazałem.

    > nie ;-) ale lecza sobie inne choroby, anoreksje, aids, alschaimera(nie
    > wiem jak sie pisze:P), nawet o przypadkach leczenia nerek(wspomagania
    > przy leczeniu) slyszalem...

    Anoreksja jest problemem psychicznym. "Leczeniem" AIDS przy pomocy
    trawki to mnie nie rozśmieszaj. A dobre działanie na nerki to ci się z
    piwem pomyliło (choć ja osobiście wolę używać np. arbuzów).

    Choroby Altzheimera się póki co nie da leczyć. Najwyżej opóźniać jej
    postępyi łagodzić skutki przy pomocy różnych, ściście kontrolowanych
    przez lekarza środków. Palenie trawki nie daje możliwości dokładnej
    kontroli medycznej dawek ani nawet dokładnie tego, co jest podawane.

    [ciach]

    > no wiemy rozumiemy chcesz zrobic z panstwa wielka stolice mafii!
    > brawo!!

    No beton... A chyba raczej naćpany...

    Przeczytaj sobie jeszcze raz: "nie prohibicja, tylko kontrola uprawnień
    do picia alkoholi w zależności od tego, jak dany osobnik potrafi pić".
    Jeśli nadal masz problemy ze zrozumieniem tego zdania (oraz tego, że był
    to de facto żart) to doskonale udowadniasz, jak trawka degeneruje mózg ;-P

    [ciach]

    > mozna!!! co prawda twarde narkotyki(brazowy cukier, koka) sa juz bardzo
    > niebezpieczne to i tak powinny byc zalegalizowane...(i powinni wycofac
    > recepty na leki jednoczesnie)

    A najlepiej w ogóle zlikwidować służbę zdrowia - niech każdy się leczy
    na własną rękę...

    Zrozum, dzieciaku, że ci, którzy wystawiają recepty sporo lat się
    uczyli, jak wystawiać je właściwie - tzn. umiejętnie dobrać leki i
    dawkowanie.

    > ludzie jak chca sie truc niech sie truja!
    > lepiej zeby panstwo na tym zarobilo niz diler!
    > tu jeszcze mozna by dyskutowac~!

    Tak. Np. o ukrytych kosztach. Co z tego, że wzrosną dochody państwa z
    tytułu podatków, skoro wzrosną straty wynikłe ze zwiększenia dostępności
    nieumiejętnego/niewłaściwego używania substancji psychoaktywnych?

    [ciach]

    > ohoho widze mamy do czynienia z idiota, ktory robi ciagle porownania...
    > kurwa juz mi nerwy puszczaja... czy ktos kto pali trawke zabil kiedys

    Wyrażaj się, ćpunie...

    > jakiegos znajomego ci czy jak?! no naprawde nie rob glupich porownan

    Tia, i niby ćpanie nie wpływa negatywnie na mózg - chyba że u ciebie był
    jakiś uszkodzony od samego początku.

    Może porównanie miało tylko wykazać krótkowzroczność i bezsens twojego
    argumentu "tam zalegalizowali i państwo to opodatkowało", a nie
    bezpośrednio zrównać ćpanie i zabijanie.

    [ciach]

    > tak, sa inne poza nim!

    Tylko że są to kontragrumenty - dodatkowe koszta, które
    najprawdopodobniej przewyższą ewentualne zyski.

    > w jakich? ;-) na jakim poziomie intelektualnym stoi rzad w tych krajach
    > :P chetnie poslucham ;)))

    Na pewno wyższym, niż taki szeregowy ćpun, jak ty.

    Ponownie wyjaśniam, bo widać nie dociera do tej twojej zaćpanej głowy:
    skoro ty argumentujesz "powinniśmy zalegalizować, bo w kraju A
    zalegalizowali", to równie dobrze można kontragrumentować "powinniśmy
    zaostrzyć kary za posiadanie, bo w kraju B są ostre kary".

  • 36. Data: 2004-08-16 15:55:31
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    PLOnk... tobie juz nawet hera by nie zaszkodzila!!!
    nigdy w zyciu nie probowalem marihuany, alkocholu prawie woogle nie
    pije.. i z praktycznie zadnej uzwyki nie korzystam

  • 37. Data: 2004-08-16 15:56:55
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    a pozatym polowa tekstu to wpier*alanie mi w usta slow ktorych nigdy nie
    powiedzialem... nie chce mi sie wszystkiego prostowac, mam ciekawsze
    rzeczy... uznaja to jako dyskryminacje w dyskusji ;-) bo nawet kiepom
    maksymalnym odpowiadam ;/

  • 38. Data: 2004-08-17 09:00:57
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    Użytkownik "rogus" <r...@t...spammer.pl> napisał w wiadomości

    > a pozatym polowa tekstu to wpier*alanie mi w usta slow ktorych nigdy nie
    > powiedzialem...

    tez to zauwazylme, Andrzej tobie zarzuca zes "zacpana glowa" a sam nawet nie
    wie co i komu odpisuje

    nie chce mi sie wszystkiego prostowac, mam ciekawsze
    > rzeczy... uznaja to jako dyskryminacje w dyskusji ;-) bo nawet kiepom
    > maksymalnym odpowiadam ;

    Coz, jak komus brakuje argumentow to najlepiej uzyc wtedy "argumentu sily i
    chamstwa" - typowe zachowanie dla dresow

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 39. Data: 2004-08-17 13:39:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    http://estudent.pl/index.php?poz=1&id=1243

    poczytajcie sobie o

    " Marihuana walczy z rakiem"

    P.

  • 40. Data: 2004-08-18 00:16:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > tez to zauwazylme, Andrzej tobie zarzuca zes "zacpana glowa" a sam nawet nie
    > wie co i komu odpisuje

    Jestem kapeczkę roztrzepany :)

    Jeśli faktycznie abstynent, to głupio wyszło, bo wychodzi na to, że
    abstynenci nie rozumieją, co się do nich mówi ;-P

    Bo Rogaś, biedaczek, nie zauważył, że ani razu nie wypowiedziałem się
    przeciwko legalizacji 'trawki' jako takiej - tylko przeciwko niektórym
    agrumentom 'za' (z uwagi na ich idiotyczność).

    [ciach]

    > Coz, jak komus brakuje argumentow to najlepiej uzyc wtedy "argumentu sily i
    > chamstwa" - typowe zachowanie dla dresow

    Oooo! Rogaś się rozmnożył... Czy może kolejny gapcio, który nie zauważył
    drobiazgu, który wytknąłem powyżej.