  • 21. Data: 2004-08-15 21:38:08
    Temat: Re: NARKOTYKI
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rogus wrote:

    > sluchaj czytales cos kiedys o wlasciwosciach leczniczych marihuany?!

    Tylko pewnego składnika zawartego w liściach.

    Ma to z paleniem 'trawki' tyle samo wspólnego, co wspomaganie trawienia
    winem marki 'Wino'...

    > o przemysle w ktorym wykorzystuje sie konopie...

    ROTFL

    Czyli ludzie palący skręty palą w rzeczywistości liny konopne? ;)

    To jest akurat wyjątkowo idiotyczny fragment propagandy zwolenników
    'maryśki' ;)

    > prohibicja? ;-)
    > So we don't want no PROHIBITION in the Warsaw!! :P

    Poczytaj uważniej: nie prohibicja, tylko kontrola uprawnień do picia
    alkoholi w zależności od tego, jak dany osobnik potrafi pić ;)

    Jak ciągle się uchlewa - zrobić mu prohibicję.

  • 22. Data: 2004-08-16 08:03:00
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    wiadomości

    > A niestety ani 'maryśka', ani tym bardziej papierosy nie mają żadnych
    > takich neutralnych zastosowań (i osobiście jestem za delegalizacją tych
    > ostatnich :) )

    Ciekawe rzeczy piszesz o m.
    Mi sie wydaje ze m ma duze zastosowanie w lecznictwie co powoli zostaje
    wprowadzane, np w Niemczech juz sa tabletki z marihuana

    Np w przypadku epilepsji u wielu pacjentow po podaniu m mozna zaobserwowac
    zachamowanie choroby (tzn brak atakow)

    Caly czas trwaja prace nad zastosowaniem m. w lecznictwie

    > Heh - może więc zdelegalizować papierosy, a na alkohol wprowadzić
    > zezwolenia? Tzn. jak kogoś się przyłapie np. bełkoczącego po
    > przedawkowaniu alkoholu, to odebrać mu prawo do picia na parę miesięcy

    Samo posiadanie jest zabronione, bycie juz po nie jest

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 23. Data: 2004-08-16 08:07:33
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    wiadomości

    > Ma to z paleniem 'trawki' tyle samo wspólnego, co wspomaganie trawienia
    > winem marki 'Wino'...

    No to zainteresuj sie wplywem palenia marihuany na chorobe zwana epilepsja!!

    > ROTFL

    Taa, wlasnie ROTFL z osob ktore nie wiedza co pisza

    > Poczytaj uważniej: nie prohibicja, tylko kontrola uprawnień do picia
    > alkoholi w zależności od tego, jak dany osobnik potrafi pić ;)
    >
    > Jak ciągle się uchlewa - zrobić mu prohibicję.

    Skoro alkohol mozna legalnie kupic i posiadac to dlaczego tego samego nie
    zrobic z Marihuana??

    Zniknelaby czarna strefa, panstwo by zarobilo, policja mialaby mniej pracy.

    Dlaczego w Holandi i Belgii mozna nabyc legalnie marihuane i panstwo na tym
    zarabia pieniadze??

    Dlaczego Szwajcaria rowniez chce u siebie zalegalizowac maryske?? Dlaczego w
    Niemczech zmieniono prawo i obecnie posiadanie nie jest juz zabronione??

    Tylko my zyjemy w kraju hipokrytow i hipokryzji??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 24. Data: 2004-08-16 08:43:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ejjj uzaleznienie od komputera jest czeste :D

    ja jestem uzalezniony :)
    W stanach jest instytucja ktora to leczy, cos mniejwiecej jak polski monar
    tylko z innej beczki :)

    P.

  • 25. Data: 2004-08-16 08:45:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > idz na policje woogle i oskraz mnie o to, ze zachecam do spozywania!!

    mnie tez, dane moge na privie podac :))

    P.

  • 26. Data: 2004-08-16 08:46:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Ciekawe rzeczy piszesz o m.
    > Mi sie wydaje ze m ma duze zastosowanie w lecznictwie co powoli zostaje
    > wprowadzane, np w Niemczech juz sa tabletki z marihuana

    Wiesz, na pewne dolegliwości sercowe używa się nitroglicerynowych pastylek.

    Ale jak wypijesz literek nitrogliceryny i zaczniesz energicznie
    podskakiwać, to na serce raczej to pozytywnie nie wpłynie.

    Jad żmii też jest wykorzystywany dla poprawy zdrowia, ale chyba nie
    zaczniesz sprzedawać żmij do samodzielnego kąsania...

    Jesteś w stanie zauważyć tę delikatną różnicę?

    > Np w przypadku epilepsji u wielu pacjentow po podaniu m mozna zaobserwowac
    > zachamowanie choroby (tzn brak atakow)

    Choroba chamieje? ;->

    > Caly czas trwaja prace nad zastosowaniem m. w lecznictwie

    Super - kolejna bzdura :) W lecznictwie jeśli już to szuka się leku. A
    nie szuka sposobu zastosowania jakeigoś produktu jako leku.

    > Samo posiadanie jest zabronione, bycie juz po nie jest

    Zdaje się czegoś nie załapałeś... Tyle, jeśli chodzi o nieszkodliwość
    palenia trawki ;-P

  • 27. Data: 2004-08-16 08:49:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ma to z paleniem 'trawki' tyle samo wspólnego, co wspomaganie trawienia
    > winem marki 'Wino'...

    mix ma wlasciwosci lecznicze :)

    czasem "leczy ból" :) (psychiczny)

    zakladajac ze masz dola, gdy pijesz piwo, dol sie poglebia, gdy wypijesz mix
    cherry, po
    oproznieniu butelki morda CI sie smieje :) wiec tu bym sie jednak przyczepil
    :)

    a co do trawienia, mysle ze 2 butelki liepiej podzialaja niz jakiekolwiek
    tabletki na sranie :)))

    P.

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

    odwiedź też forum poświęconemu
    językowi C++ http://cpp.g5.pl

  • 28. Data: 2004-08-16 08:58:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > No to zainteresuj sie wplywem palenia marihuany na chorobe zwana epilepsja!!

    Kallotomią też się to czasami leczyło - czy to znaczy, że wbijanie sobie
    noża w czaszkę jest OK?

    Jeśli już coś zaliczasz do leków, to tym bardziej należy kontrolować
    użycie tego czegoś.

    Poza tym nie wmówisz mi, że wszyscy 'trawkujący' leczą sobie epilepsję ;)

    [ciach]

    > Skoro alkohol mozna legalnie kupic i posiadac to dlaczego tego samego nie
    > zrobic z Marihuana??

    Chyba masz jakiś problem z odczytaniem tego, co napisałem...

    > Zniknelaby czarna strefa, panstwo by zarobilo, policja mialaby mniej pracy.

    Super argument. Tylko niestety można go wykorzystać do agitowania za
    legalizacją WSZYSTKIEGO.

    > Dlaczego w Holandi i Belgii mozna nabyc legalnie marihuane i panstwo na tym
    > zarabia pieniadze??

    Hmmm... Niech pomyślę... Bo takie sobie uchwalili prawo?

    To może i kilerów zalegalizować? Ile by to uprościło... Jakby jeszcze
    organizacje rządowe mogły wynajmować... Hoho! Problem bezrobocia,
    emerytur i służby zdrowia z miejsca można by rozwiązać. A jeszcze te
    dochody z podatków dochodowych kilerów...

    Albo łagodniej: może zalegalizować wylewanie wszelkich ścieków do rzek w
    dowolnych ilościach - tylko za odpowiednimi opłatami? Dochód dla
    państwa, pobudzenie gospodarki (trzeba jakoś 'wyprodukować' wodę
    mniej-więcej zdatną dla ludzi).

    Bezpośredni dochód dla państwa nie jest jeszcze argumentem.

    > Dlaczego Szwajcaria rowniez chce u siebie zalegalizowac maryske?? Dlaczego w
    > Niemczech zmieniono prawo i obecnie posiadanie nie jest juz zabronione??

    A dlaczego w niektórych krajach za posiadanie nawet minimalnej ilości
    nawet 'tylko' trawki można dostać kulkę w łeb?

    Argument, że gdzieś jest tak, a u nas inaczej, też jest bardzo
    obosieczny :->

    > Tylko my zyjemy w kraju hipokrytow i hipokryzji??

    "Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"?

  • 29. Data: 2004-08-16 09:23:59
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    wiadomości

    > Wiesz, na pewne dolegliwości sercowe używa się nitroglicerynowych
    pastylek.

    Wiem :)

    > Choroba chamieje? ;->

    ehh, wstyd mi za taki durny blad

    > Super - kolejna bzdura :) W lecznictwie jeśli już to szuka się leku. A
    > nie szuka sposobu zastosowania jakeigoś produktu jako leku.

    Zgadza sie, to mialem na mysli

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 30. Data: 2004-08-16 10:53:47
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Tylko pewnego składnika zawartego w liściach.
    tak jest zawsze... ale ten skladnik jest palony i pomaga! w wiekoszsci
    przypadkow jest to thc
    > Ma to z paleniem 'trawki' tyle samo wspólnego, co wspomaganie trawienia
    > winem marki 'Wino'...

    ehhh w najdrozszym francuzkim winie tez okreslone skladniki wplywaja na
    trawienie :> napewno nie alkochol :P
    natomiast nie podwazaj faktu ze marihuana leczy lub pomaga przy leczeniu
    wiellllu chorob!

    > ROTFL
    >
    > Czyli ludzie palący skręty palą w rzeczywistości liny konopne? ;)
    >
    > To jest akurat wyjątkowo idiotyczny fragment propagandy zwolenników
    > 'maryśki' ;)

    no pisales ze nie wykorzystuje sie marihuany w przemysle otoz konopie,
    ktore sa zrodlem marihuany sie wykrozystuje OT CO! TO NIE PROPAGANDA!