  • 71. Data: 2009-12-17 12:39:46
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hgcnqj$2qd$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko ze emerytury mundurowe nie są płacone przez ZUS i OFE więc co to ma
    > wspólnego z OFE.

    Trzeba płacić na emeryturę 35 letniego policjanta i przez to nie ma na
    emerytury dla 65 letniego emeryta. Skarb Państwa jest jeden.

  • 72. Data: 2009-12-17 12:40:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Swoja droga nie przesadzajmy. Takie rzeczy to moze kompletny laik
    wypisywac. Komendat gen. Bienkowski powolany przez PiS zrobil swego
    czasu wymiane blisko 100% komendatow. kadra kierownicza Policji sie
    odmlodzila. Pozbyto sie wiekszosci starych oficerow zaczynajacych
    sluzbe przed 1989.

    Wiekszosc kadry kierowniczej Poliscji - w skarli kraju - to nabory
    1989 i pozniejsze.

    ========================

    i gowno to dalo. We wroclawiu jest banda idiotow wzajemnie sie oslaniajacych
    tak aby nikomu czapka z glowy nie spadla. Pospolici przestepcy i tyle. Nawet
    gorzej bo byle przestepca nie kamufluje sie jako komendant.

    Icek

  • 73. Data: 2009-12-17 12:47:10
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Żartujesz sobie - a gdzie trzymają pieniądze takie miasta, gminy, urzędy centralne,
    państwowe firmy itp. itd?

    Wiesz jak powstały pierwsze postkomunistyczne fortuny nomenklaturowe?

    Komuch z komuchem zakładali bank z kapitałem 50 mln starych zł i na drugi dzień w tym
    banku na mocno dla siebie niekorzystnych
    warunkach lokowały środki państwowe firmy i instytucje opanowane przez nomenklaturę
    kolesi tych komuchów.

    Te fortuny i te wpływy istnieją do dziś.
    JaC

    -----

    > Bo kadra kierownicza banków nie jest finansowana z budżetu państwa czyli z moich
    podatków.

  • 74. Data: 2009-12-17 13:44:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A prywatny przedsiebiorca? Kowalski prowadzacy DG ? To on pracuje od 7-15
    > od poniedzialku do piatku. Po godzinach pracy ma
    > wszystkich w dupie (zwlaszcza klientow), wylacza komorke i nic nie robi ?
    >
    > Juz to widze jak ten pies sie przepracowal. A 1500 zlotych emerytury przez
    > kolejne 45 lat to daje teraz bez waloryzacji kwote
    > 810.000 zlotych. I kto za to zaplaci ? Jak cale zycie trwa 80 to pracowac
    > sie powinno 40 a nie 15!

    szczerze ci powiem ze ch.. mnie obchodzi ten prywatny przedsiebiorca, czy
    ktokolwiek inny, biorac pod uwage place w policji, to czym chcesz zachecic
    ludzi do pracy w tym gownie?
    jak nie bedzie policji, to ten twoj prywatny przedsiebiorca nic nie zrobi,
    chyba ze chcesz miec drugi meksyk

  • 75. Data: 2009-12-17 14:01:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:
    > szczerze ci powiem ze ch.. mnie obchodzi ten prywatny przedsiebiorca,
    > czy ktokolwiek inny, biorac pod uwage place w policji, to czym chcesz
    > zachecic ludzi do pracy w tym gownie?

    I tak i nie. Bo zauważ, że policjanci walczą cały czas o podwyżki. Więc
    gdzie tu logika? Powinni dobrze zarabiać, ale przywileje należy
    likwidować. Tak jest zdrowiej.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 76. Data: 2009-12-17 14:06:28
    Od: BK <b...@g...com>

    On Dec 17, 1:39 pm, Piotr <p...@w...pl> wrote:

    > Narodowego Banku Polskiego też nie ????

    Tez nie. NBP jest platnikiem do budzetu. Nie otrzymuje dotacji z
    budzetu tylko sam swoj zysk w pewnym % przeznacza na dotacje dla
    budzetu.

    Swoja droga Prezes NBP nie zarabia jakos oszalamiajaco duzo ;)

  • 77. Data: 2009-12-17 14:22:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hgddje$v91$1@news.onet.pl...

    > I tak i nie. Bo zauważ, że policjanci walczą cały czas o podwyżki. Więc
    > gdzie tu logika? Powinni dobrze zarabiać, ale przywileje należy
    > likwidować. Tak jest zdrowiej.

    to ze walczy nie znaczy ze dostaje

  • 78. Data: 2009-12-17 14:40:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > to ze walczy nie znaczy ze dostaje

    Co nie znaczy, że nie warto by podnieść kosztem uprawnien do
    wcześniejszych emerytur. Bo tak na prawdę, jest to dług przerzucany na
    później...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 79. Data: 2009-12-17 14:40:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hgdft5$6e5$1@news.onet.pl...

    > Co nie znaczy, że nie warto by podnieść kosztem uprawnien do
    > wcześniejszych emerytur. Bo tak na prawdę, jest to dług przerzucany na
    > później...

    no nie do konca sie to tym u steru oplaca, bo policjanci tak chetnie na te
    emeryturki nie odchodza, gowniana emerytura z gownianej pensji to troche
    malo aby zyc, wiec pracuja dalej, i tylko nieliczni jej pobieraja, wiec i
    koszty male, a przywilej jest pelna geba, a podwyzki trzebaby placic
    wszystkim wiec i koszta wieksze

  • 80. Data: 2009-12-17 14:53:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    > wiadomości news:hgddje$v91$1@news.onet.pl...

    > to ze walczy nie znaczy ze dostaje

    no tak czy siak dostaje. Jak nie teraz to pozniej. Ale dostaje.

    Gdyby bylo tak zle w tej policji to by funkcjonariusze odchodzili.

    Icek