  • 81. Data: 2009-12-17 14:55:23
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > no nie do konca sie to tym u steru oplaca, bo policjanci tak chetnie na
    > te emeryturki nie odchodza, gowniana emerytura z gownianej pensji to
    > troche malo aby zyc, wiec pracuja dalej, i tylko nieliczni jej
    > pobieraja, wiec i koszty male, a przywilej jest pelna geba, a podwyzki
    > trzebaby placic wszystkim wiec i koszta wieksze

    Niekoniecznie - zalezy z jakiego stołka przechodzi. Jak z wysokiego,
    idzie na emeryturę i jednocześnie zatrudnia się w policji jako pracownik
    cywilny... Takie myki też się robi....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 82. Data: 2009-12-17 15:24:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hgdgop$93l$1@news.onet.pl...

    > Niekoniecznie - zalezy z jakiego stołka przechodzi. Jak z wysokiego, idzie
    > na emeryturę i jednocześnie zatrudnia się w policji jako pracownik
    > cywilny... Takie myki też się robi....

    ale nie wszyscy na tych stolkach chca, pozatym, moze sie nie znam, ale do
    emerytury chyba zbyt duzo dorobic nie mozna

  • 83. Data: 2009-12-17 16:44:55
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Tylko ze emerytury mundurowe nie są płacone przez ZUS i OFE więc co to ma
    > wspólnego z OFE.

    Nie wiem jak w policji, ale w wojsku już od wielu ładnych lat, nowo
    przyjmowani zawodowi żołnierze opłacają składki między innymi do OFE, jest
    tak co najmniej od 2000r.
    I nie mają już możliwości przejścia na wcześniejszą emeryturę.
    Tak więc dyskusja ewentualnie powinna dotyczyć tego, czy można zabrać komuś
    uprawnienia nabyte.

    boropi

  • 84. Data: 2009-12-17 16:58:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:36:50 +0100, Danusia napisał(a):

    > Więc dlaczego nie zapisujesz się do policji, na co czekasz, taka super
    > okazja.

    Ewidentnie masz kompleksy. Skoro tak ci tam źle to zmień pracę na taką z
    lepszymi warunkami i płacą. Chyba, że nie za bardzo masz kwalifikacje, ale
    to już nie nasza wina.
    --
    marcin

  • 85. Data: 2009-12-17 17:02:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:39:55 +0100, Danusia napisał(a):

    > A ja nie rozumiem dlaczego jeszcze nie wstąpiłeś do policji, na takie super
    > waruki, na co czekasz?

    Może dlatego, że się dobrze uczył?

    --
    marcin

  • 86. Data: 2009-12-17 17:07:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Danusia pisze:
    > Ale bez względu na lata Twojej młodości, mamy oficjalnie (dane GUS) dodatni
    > przyrost naturalny.

    Tak to jest jak manipuluje się danymi.
    Dodatni to może był, ale jak się patrzy 3 lata wstecz, jak więcej to
    jest MINUS aż boli.
    A jak popatrzy się na emigrację to już zęby ze strachu same wypadają.
    Policz sobie ile te 35 tys. ludzi co przybyło będą zapełniać 3 mln
    dziurę emigracyjną. No niech policzę... hm... hmm... 85 lat!
    Tyle, że w tym czasie wymrze całe pokolenie, które jeszcze się nie
    narodziło ;)

    Dla Twojej uwagi:
    "Przeciętnie - na każde 10 tys. ludności - przybyło 9 osób (w 2007 roku
    - 3 osoby, a na początku lat 90-tych ubiegłego stulecia - ponad 40 osób"

    > I jest to straszny kłopot, dla pseudo naukowców i
    > polityków nawołujących do zabrania ludziom emerytur i wydłużenia lat pracy.

    Nie wiem jaki masz problem, ale zafiksowałaś gdzieś ostro w postrzeganiu
    świata.

    > A sądząc z Twojego śmiechu to o miejscach w przedszkolach nie masz pojęcia,
    > pewnie niewiele lat mineło od czasu jak do nich uczęszczałeś.

    Jak już chcesz o kimś sobie roić to najpierw sprawdź cokolwiek :)

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 87. Data: 2009-12-17 17:08:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 13:38:11 +0100, Icek napisał(a):

    > a w policji? Byle imbecyl co dostanie mundur ma wladze. Nie ma do tego
    > predyspozycji ale wladze ma. Moze sobie podejsc np. do kierowcy na swiatlach
    > i powiedziec: "widzialem jak dziadu przejechales na czerwonym. Skieruje
    > sobie teraz wniosek do sadu grodzkiego bo mandat Ci sie nie nalezy".

    Osobiście dostałem w taki sposób mandat za niezapięte pasy :/

    --
    marcin

  • 88. Data: 2009-12-17 17:08:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Danusia pisze:
    > Za takie pomówienie należy Ci sie Sąd z odpowiednimi paragrafami KK.
    > Chyba nie przypuszczasz że jesteś anonimowy i możesz szkalować wszystkich,
    > bo taki masz kaprys.

    Oczywiście, że jestem anonimowy! :)

    ubawiony po pachy

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 89. Data: 2009-12-17 17:09:39
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:02:34 +0100, Danusia napisał(a):
    > Ten artykuł jest w dużej części kłamliwy, napisany na zamówienie. To nie
    > jest żadne źródło naukowe czy oficjalne. Jest to lep w ramach oficjalnej
    > propagandy rządowej mającej urobić maluczkich, uzasadnić nagonke i nastawić
    > pozytywnie do proponowanych zmian w emeryturach.

    Hehe, dopiero coś pisałaś o pomówieniach

    --
    marcin

  • 90. Data: 2009-12-17 17:14:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Icek* napisał(-a):

    > i on przez te 15 lat naskladal sobie 800 tys zlotych aby mu pozniej to
    > wyplacic ?? To musialby skladac po 4,4 tys miesiecznie (bez uwzglednienia
    > waloryzacji/oprocentowania)

    Nie pisałem o nim, tylko o Twojej definicji emerytury

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675