  • 61. Data: 2023-06-10 19:28:11
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiec stawiajmy rzeczy we właściwym świetle.

    No i stawiamy.

    Pion prasowy KGP mówi że nadinspektor pojechał na szkolenie do USA i tam
    widocznie brał udział w jakiejś wojnie - ja piszę że to się kupy nie
    trzyma a ty że nie da się wykluczyć, że nadinspektor w czasie szkolenia
    w USA brał udział w jakiejś wojnie:P

    > Ale to artykuł o tym, jakiej się zbrodni dopuścił nosząc, a nie o tym,
    > że nosi. To zdecydowane nie jest to samo.

    Skoro na szkoleniu w USA brał udział w wojnie i dostał taką odznakę to
    zapewne publicznie to sprostuje. Jak pisałem jestem się gotów założyć:P

    > Nie zapominaj dodać, że to Ty jesteś tym wzorcem. Bo bez tego może się
    > okazać, ze ja uważam to za bardzo cenną pamiątkę i wyróżnienie. Ale
    > Shrek nie, więc co mi tam :-P:

    NIe - hierarchia odznak jest raczej obiektywna.

    > To zależy od okoliczności. Jakbyś chciał podnieść morale młodego
    > pacjenta dentysty.

    Uważasz, że prawo dopuszcza obklejanie sobie munduru odznakami "dzielny
    pacjent"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2023-06-10 19:37:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I właśnie dlatego nie jesteś osobą zdolną do udziału w zakładzie
    > honorowym. Poczytaj Różańskiego.

    LOL:P Poprzednio sie wymigiwałeś ustawą a teraz honorem:P

    > Ja żadnych bajek nie zmyślam.

    Jak nie? Co chwila wymyślasz jakąś dziwną bajkę bez żadnych podstaw.

    > Ty bronisz bajki wymyślonej przez jakąś
    > osobę podającą się za redaktora.

    Mistrzu - to pion prasowy kulsonów puścił tą wersję że dostał tą odznakę
    na szkoleniu w USA. I pewnie dostał - na zasadzie ktoś my dał blaszkę w
    prezencie:P

    > Toteż napisałem Ci jak to wygląda naprawdę, bo czasem czytuję tę grupę.
    > nikt poważny nie będzie się do takich bzdur odnosił prawdopodobnie. To
    > by niewspółmiernie do stanu faktycznego podniosło prestiż tego
    > "brukowca" :-)

    Zapętliłeś się - to właśnie oni tą bajkę wymyślili:P Reszta jest tylko
    rozsądnym jej efektem:P

    > Czy z tego wynika, że nie dostał?

    Tak - chyba że w czasie tego szkolenia pojechał na wojnę:P

    > Wolność prasy polega - w mojej ocenie - na tym, że wolno im pisać
    > prawdę.

    No i piszą - pozwij ich.

    > Bo
    > najprościej było po prostu zapytać Generała o poświadczenie otrzymania -
    > tylko jeszcze mogło by się okazać, że dziennikarz nie jest uprawniony do
    > jego zażądania.

    No bo zapewne nie jest. I co z tego? BTW - to jest pan nadinspektor.

    > Mógłby poprosić, ale to by jeszcze wyszło na to, ze
    > zamiast uderzyć w Generała, to jeszcze podniesie się jego prestiż.

    No akurat prestiż to by mu się przydał. BTW - nadinspektor nie Generał.

    > sumie mało kto wiedział, co to za odznaka, a teraz wie cała Polska.

    Cała polska to nie, ale ty i ja już wiemy - wychodzi że pan nadinspektor
    albo brał udział w jakiś walkach w czasie szkolenia w USA, albo kłamie
    albo pion prasowy kulsonów rozmija się z prawda albo pismak zmyślił co
    mu rzecznik powiedział.

    > Sądzę, że właśnie dlatego nie powinno się takich głupot ani powielać,
    > ani komentować.

    To po co dzwonisz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2023-06-10 19:51:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 18:14, Dawid Rutkowski pisze:
    > A kiedy dowiadujesz się "nieformalnie"?

    Kilka dni wcześniej, jak dostajesz polecenie stawienia się na zbiórce.
    Jak jest bardziej "wypasiona impreza", to jest powiedzmy rano jakaś
    próba, więc widzisz, że ustawiają Cię w szyku do odznaczenia. Ale nadal
    nie wiesz jakiego. Czasem komuś się się coś ... . Ale tak na pewno, to
    jak Ci dadzą.

    > I co, nie można odmówić?

    Pada komenda "wystąp z szeregu" i podchodzi gość i Cię dekoruje.
    Przeważnie czyta rozkaz, czy decyzję. Niby można wówczas wybiec, ale tak
    jakoś głupio.

    > Czy jedynie nieformalnie?

    Co nieformalnie?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 64. Data: 2023-06-10 19:59:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 19:28, Shrek pisze:

> [...]
    > widocznie brał udział w jakiejś wojnie - ja piszę że to się kupy nie
    > trzyma a ty że nie da się wykluczyć, że nadinspektor w czasie szkolenia

    Pion prasowy KGP nie dawał mu tej odznaki, toteż nie wiem, czemu czemu
    miałby mieć wiedzę na temat podstaw jej przyznania. Moim zdaniem powinni
    odpisać, że nie wiedzą i tyle.

    > Skoro na szkoleniu w USA brał udział w wojnie i dostał taką odznakę to
    > zapewne publicznie to sprostuje. Jak pisałem jestem się gotów założyć:P

    A ja bym na jego miejscu po prostu to zignorował.

    > NIe - hierarchia odznak jest raczej obiektywna.

    Odznaczeń tak. Odznak nie - możesz sobie wybrać jedną albo dwie. Co
    więcej w zależności od okoliczności możesz to zmieniać.

    > Uważasz, że prawo dopuszcza obklejanie sobie munduru odznakami "dzielny
    > pacjent"?

    Jakby to jakaś organizacja społeczna przyznała. Był Order uśmiechu.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-06-10 20:07:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 16:57, Kviat pisze:

    > To naucz się w końcu czytać ze zrozumieniem: "Pentagon przypomina
    > jednocześnie, że "powszechną praktyką jest przyjacielska wymiana lub
    > handel odznakami" w imię koleżeństwa i przyjaźni między członkami
    > różnych sił zbrojnych."

    Dobrze, że nie przypomniał, że ustanowiono to w związku z konfliktem na
    Pacyfiku, bo byś argumentował, że Generał wówczas nie żył.

    > Srutututu.
    > I czego znowu nie zrozumiałeś? Shrek od dłuższego czasu tłucze ci do
    > głowy, nie tylko nie należy, co nie wolno. Facet ma jakieś zaburzone
    > poczucie własnej wartości, skoro sobie taką pamiątkową przypinkę
    > przypina do munduru.

    Tyle, że Shrek nie ma racji. Bo ja rozumiem, co On pisze.

    > Bo nie wie. Czego nie zrozumiałeś?

    Nie rozumiem, czemu miałby cokolwiek wiedzieć. Równie dobrze mogli
    napisać, ze Burmistrz Nowego Jorku nic o tym nie wie.

    > Bo nie zna. Trudno żeby monitorowali każdą kurtuazyjną wymianę
    > przypinek. Czego znowu nie zrozumiałeś?

    Dokładnie masz rację.

    > Przesądzające. Gdyby to było oficjalne odznaczenie, to nie mieliby z
    > tym problemu. To nie jest odznaczenie z tajnej listy dla zasłużonych
    > agentów MI6 z filmów o Jamesie Bondzie. KGP wstydzi się, że ich
    > funkcjonariusz dostał takie odznaczenie i to ukrywa? Serio?

    Nie. po prostu nikt ich o tym nie informował, bowiem nie ma takiego
    obowiązku.

    > Skoro łatwymi, to dlaczego tego nie zrobisz?

    Bo to są tajne informacje i tylko mądrzy ludzie potrafią je zrozumieć.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 66. Data: 2023-06-10 20:10:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 19:37, Shrek pisze:
    > Mistrzu - to pion prasowy kulsonów puścił tą wersję że dostał tą odznakę
    > na szkoleniu w USA. I pewnie dostał - na zasadzie ktoś my dał blaszkę w
    > prezencie:P
    Było może zapytać Rzecznika Prasowego Policji. Pytają jakiś
    wyimaginowanych idiotów i potem tylko problemy z tego.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 67. Data: 2023-06-10 20:14:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pion prasowy KGP nie dawał mu tej odznaki, toteż nie wiem, czemu czemu
    > miałby mieć wiedzę na temat podstaw jej przyznania.

    Nie wiem. Zapytaj rzecznika prasowego k.o.mendanta czmu udzielił takiego
    info.

    > Moim zdaniem powinni
    > odpisać, że nie wiedzą i tyle.

    Ale odpisali jak odpisali i z tego wynika, że sprawa raczej śmierdzi, bo
    pojechał do usa na szkolenie a nie do afganistanu na wojnę.

    > A ja bym na jego miejscu po prostu to zignorował.

    I zapewne tak zrobi:P No bo co ma powiedzieć?

    > Odznaczeń tak. Odznak nie - możesz sobie wybrać jedną albo dwie. Co
    > więcej w zależności od okoliczności możesz to zmieniać.

    Dobra - niech ci będzie że wyjątkowo cenna - 59PLNów.

    > Jakby to jakaś organizacja społeczna przyznała. Był Order uśmiechu.

    No ale ty zacząłeś od "dzielnego pacjenta" - uważasz, że można sobie tym
    mundur obklejać, bo ktoś boi się dentysty i dla niego to duże osiagnięcie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 68. Data: 2023-06-10 20:16:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Było może zapytać Rzecznika Prasowego Policji.

    No przecież właśnie pismak zapytał i właśnie niedorzecznik k.o.mendanta
    kulsonerii właśnie to powiedział - pojechał na szkolenie do usa i tam
    dostał - nie wiemy jak.

    > Pytają jakiś
    > wyimaginowanych idiotów i potem tylko problemy z tego.

    Uważasz, że rzecznik k.o.mendanta to idiota?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 69. Data: 2023-06-10 23:50:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 20:16, Shrek pisze:

    > No przecież właśnie pismak zapytał i właśnie niedorzecznik k.o.mendanta
    > kulsonerii właśnie to powiedział - pojechał na szkolenie do usa i tam
    > dostał - nie wiemy jak.

    A powinni rzecznika Policji zapytać.

    > Uważasz, że rzecznik k.o.mendanta to idiota?

    Zdecydowanie nie, ale skoro go nikt nie pytał ...
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 70. Data: 2023-06-10 23:55:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 20:14, Shrek pisze:

    > Nie wiem. Zapytaj rzecznika prasowego k.o.mendanta czmu udzielił takiego
    > info.

    Info jest akurat dobre, tylko wnioski z tej odpowiedzi niezbyt trafne.

    > Ale odpisali jak odpisali i z tego wynika, że sprawa raczej śmierdzi, bo
    > pojechał do usa na szkolenie a nie do afganistanu na wojnę.

    :-)

    zacząłeś od "dzielnego pacjenta" - uważasz, że można sobie tym
    > mundur obklejać, bo ktoś boi się dentysty i dla niego to duże osiagnięcie?

    Jakby tak.ą odznakę nadała izba lekarska, to moim zdaniem by można.
    Trochę obciachowe, ale pytasz o prawo do noszenia, a nie to, czy bym nosił.

    --
    (~) Robert Tomasik