  • 131. Data: 2023-06-12 20:38:03
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2023 o 16:17, J.F pisze:

    > A miala pilnowac :-)

    Nie. Coś słyszałeś, ale nie do końca :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 132. Data: 2023-06-12 20:39:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2023 o 18:15, Kviat pisze:
    > Radiowóz (nieoznakowany) jedzie razem z ciężarówką.
    I jak odkryłeś, że to Policja?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 133. Data: 2023-06-12 20:42:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2023 o 18:39, J.F pisze:
    > No ale jesli dostał na szkoleniu, to skąd miał wiedzieć, ze to
    > nieformalne.
    Co więcej, skąd miał wiedzieć, komu się to należy? Nie jest to jakaś
    powszechna wiedza. Nawet nie wiemy, co dokładnie tam robił.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 134. Data: 2023-06-12 20:44:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2023 o 18:48, Shrek pisze:
    > o chyba że kumple od kieliszka zrobili sobie z nich takie jaja, że im
    > apel zrobili;)
    Czego akurat ja bym nie wykluczał :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 135. Data: 2023-06-12 21:11:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czego akurat ja bym nie wykluczał :-)

    To słabo - szef antyterrorystów daje się wkręcić że odznakę dostał bo mu
    koledzy dowcip zrobili, potem że julki to terrorystki. Niech to ktoś
    zatrzyma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 136. Data: 2023-06-12 21:12:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co więcej, skąd miał wiedzieć, komu się to należy? Nie jest to jakaś
    > powszechna wiedza. Nawet nie wiemy, co dokładnie tam robił.

    Trochę to zaczyna być słabe... W końcu kogoś zabije ktoś pranka mu zrobi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 137. Data: 2023-06-12 21:22:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i ów "aktywny interfejs" ma zasięg kilkuset metrów, więc
    > można zapobiec dostępowi do niego przez osoby niepowołane.

    Taa. Chuja wiedział jaki ten interfejs miał zasięg bo nikt nie sprawdził
    co to jest. Okazało się, że rzeczywiście miał kilkaset metrów zasięgu za
    to nadzwyczaj mocny:P

    > Generalnie
    > przyznaję, że wizerunkowo sprawa wygląda nienajlepiej, ale nie
    > demonizował bym tego problemu.

    Powiedzenie, że sprawa wizerunkowo wygląda nie najlepiej jest daleko
    idącym eufemizmem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 138. Data: 2023-06-12 21:42:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2023 o 21:11, Shrek pisze:
    > To słabo - szef antyterrorystów daje się wkręcić że odznakę dostał bo mu
    > koledzy dowcip zrobili, potem że julki to terrorystki. Niech to ktoś
    > zatrzyma.
    Z czego wnosisz, ze "dał się wkręcić"?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 139. Data: 2023-06-12 21:45:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2023 o 21:12, Shrek pisze:
    > Trochę to zaczyna być słabe... W końcu kogoś zabije ktoś pranka mu zrobi.
    Możesz to napisać tak, bym toi pojął? Próbowałem rozważyć jakąś
    literówkę, ale nic sensownego mi do głowy nie przychodzi.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 140. Data: 2023-06-12 22:51:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2023 o 18:16, Shrek pisze:
    > No i patrząc po iraku to rzeczywiście co piątemu dali, więc tak by
    > wychodziło - na froncie to mniej więcej co piąty walczy...

    Zauważ, ze to odznaka piechoty. Jest kilka innych formacji.

    --
    (~) Robert Tomasik