eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMonitor -- prosze o pomoc. › Monitor -- prosze o pomoc.
  • Data: 2005-05-14 08:48:02
    Temat: Monitor -- prosze o pomoc.
    Od: "Agnus-Dei" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Kupilem przedwczoraj monitor (Miro P17F70s). Sprzedawca
    stwierdzil, ze nie ma mozliwosci odpowiedniego podlaczenia, tym samym
    nie mialem okazji do przetestowania sprzetu na miejscu. Zmuszony bylem
    przyjac takie warunki.

    W domu okazalo sie, ze monitor posiada lekka wade, ktora jednak
    jest dla mnie na tyle istotna, że, zauwazona przed zakupem, zawazylaby na
    mojej decyzji. Otoz ma on niewielkie problemy z geometria -- na gorze ekranu
    poziome linie, ktore powinny byc idealnie proste, maja zakrzywiony ksztalt,
    delikatna "lodeczke"; niby nic wielkiego, racja, jednak kupujac nowy sprzet,
    oczekuje, ze bedzie on pelnowartosciowy.

    Jakie prawa przysluguja mi w takiej sytuacji? Czego moge zadac od
    sprzedawcy? Czy moge oczekiwac zwrotu pieniedzy? Dodam, ze w byl
    to ostatni tego typu monitor, dostepny w sklepie, wiec natychmiastowa
    wymiana raczej nie wchodzi w gre, a z racji tego, ze w pracy korzystam z
    komputera, monitor jest dla mnie rzecza niezbedna.

    Proszę o pomoc. Pozdrawiam serdecznie.
    /DominikM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1