eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMonitor -- prosze o pomoc.Re: Monitor -- prosze o pomoc.
  • Data: 2005-05-19 09:33:20
    Temat: Re: Monitor -- prosze o pomoc.
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gardziej wrote:

    > > PS:
    > > Mozesz tez blefowac i zadac wymiany lub odstapienia od umowy jesli
    > > sie nie dogadasz "po dobroci" - czesto jest tak, ze sprzedawca nie
    > > zna tej ustawy tak samo jak konsument ;)
    >
    > nie bijcie, ale czy nie moze po prostu zrezygnowac z zakupu, odniesc
    > monitor i poprosic o kase? wydawalo mi sie, ze jest jakis okres w
    > ktorym mozna to zrobic bezposrednio po zakupie, ale byc moze sie
    > myle...

    Ja nietypowo poradzę - zgłoś się do przedstawicielstwa miro w PL.
    To nietypowa firma, miałem podobną sytuację parę lat temu, po mailu do
    nich i telefonie OD nich - sprawę załatwili na poziomie, do którego
    daleko innym...
    Przyjechał człowiek do mnie do domu, obejrzał monitor, stwierdził - no
    rzeczywiście, coś się sypie (u mnie był problem z barwami w części
    ekranu). Poszedł do samochodu i przyniósł mi inny egzemplarz.
    Podłączyliśmy, przetestowaliśmy... ok. Wypisał nową gwarancję,
    podziękowałem.
    I sobie poszedł.
    A ja potem siedziałem z rozdziawioną paszczą przez 10 minut i się
    zastanawiałem czy ja przypadkiem za pomoca jakiegoś beem-me-up-Scottie,
    nie przeniosłem się do jakiegoś cywilizowanego kraju.
    Po prostu na spokojnie do nich napisz/zadzwoń. Jak ci nie wymienią od
    ręki, to może dadzą na czas wymiany coś zastępczego.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1