    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Molestowany przez Trojke
    Date: Wed, 17 May 2006 01:47:42 +0200

    Witam,

    Jakies dwa tygodnie temu na moj telefon domowy zadzwonila... Trojka. W
    osobie redaktora Tomasza Kamela. Ow dzwonil z tasmy, ze mam jakas
    nagrode gwarantowana, ze moge ja odebrac dzwoniac pod numer 0300... i
    takie tam.
    Nawet nie wysluchalem do konca...
    Jak tylko udalo mi sie do Trojki dodzwonic zapytalem sie, czy to ich
    sprawka i przyznam, ze liczylem na odpowiedz, ze jednak to ktos sie
    podszywal. A tymaczasem to byli oni.
    Ale pani bardzo przeprosila, bo zna sprawe i ze zna reakcje ludzi, i ze
    przeprasza. No to powiedzialem tylko, ze mi tez przykro ze Trojka do
    takiego poziomu sie zniza i na tym sie skonczylo.
    Mysle sobie - jakis kretyn - marketoid wpadl na wspanialy pomysl, potem
    szef marketoidow zatwierdzil i poszlo. Ale OK, opamietali sie i moze
    wyciagna konsekwencje...

    A tu wczoraj - to samo - znowu Kamel dzwoni... Chyba nie lubie tego
    czlowieka.

    Jak z tym mozna walczyc? UOKiK czy jakos tak?

    A swoja droga - zeby publiczne niekomercyjne dobre kiedys radio az do
    takiego poziomu spadlo? O tempora! O mores!

    TA