  • 11. Data: 2008-07-07 12:52:24
    Temat: Re: Moge rozwiazac OC ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Nagłówek (Twoje dane i dane ubezpieczyciela)
    >
    > Wypowiadam umowę ubezpieczenia OC numer ... zawartą dnia ...
    >
    > Podpis.

    tylko nie zapomnij, zeby bylo na papierze najlepszego gatunku.

  • 12. Data: 2008-07-07 13:19:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *witek* napisał(a):

    > tylko nie zapomnij, zeby bylo na papierze najlepszego gatunku.

    najlepiej na kredowym :D

    --
    Big Jack
    //////

  • 13. Data: 2008-07-07 14:06:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości:
    zeta.pl

    > najlepiej na kredowym :D

    ee, to juz niemodne, i wyglada jak z wiochy.

    To ma byc papier porzadnej jakosci, nie bialy, ale najlepiej w kolorze
    Ivory. Koniecznie ze znakiem wodnym. Wypadałoby, że to był jakiś herb
    rodzinny, albo coś w tym stylu.
    Oczywiscie, nagłówek i stopka, powinny być wcześniej wytłoczone na
    papierze drukiem wklęsłym (broń boże wypukłym), a nie ordynarnie
    machnięte na laserówece.
    Jeśli szanuje się odbiorcę, to treść pisma w całości powinna być
    napisana odręcznie. Obowiązkowo piórem, a nie ohydnym długopisem
    jednorazowym.
    Koperta do koloru z tymi samymi emblematami. Dostarczony przez
    "umyślnego", bo z usług poczty to wsytd korzystać.

  • 14. Data: 2008-07-07 14:40:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *witek* napisał(a):

    > ee, to juz niemodne, i wyglada jak z wiochy.

    to może czerpany?

    --
    Big Jack
    //////

  • 15. Data: 2008-07-07 16:49:26
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Nagłówek (Twoje dane i dane ubezpieczyciela)
    >
    > Wypowiadam umowę ubezpieczenia OC numer ... zawartą dnia ...
    >
    > Podpis.

    Dziękuję.

    Pozdrawiam,
    Michał