  • Data: 2004-10-03 10:40:09
    Temat: Mieszkanie na raty bez zdolności kredytowej
    Od: "maja" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Widziałam ogłoszenie na stronie biura nieruchomości:
    Mieszkanie 40 m kw,cena 100 000zł
    Na początku wpłaca sie 50% wartości mieszkania,a pozostałe 50 % jest
    rozłożone na 120 równych miesiecznych rat nieoprocentowanych.
    Spisuje sie na poczatku umowe "przedkupna" czy cos takiego,natomiast
    pełnoprawnym właścicielem jest sie dopiero po spracie całości(czyli po 10
    latach).
    Kobieta z biura mówiła coś o ulgach remontowych z których skorzystał
    właściciel mieszkania:))
    czy jest to mozliwe?Prosze o odpowiedz,poniewaz jestem bardzo zainteresowana
    tego typu ofertą.Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Kasia