  • Data: 2004-10-03 11:32:12
    Temat: Re: Mieszkanie na raty bez zdolności kredytowej
    Od: "maja" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze, to nie napisałeś, kto owego kredytu udziela i na jakich
    > zasadach. Bo jeśli właściciel mieszkania je sprzedaje, to jego sprawa i
    jest
    > to możliwe.
    >
    > Po drugie nie napisałeś, jaki przez owe 10 lat status będzie miało to
    > mieszkanie. Czyją będzie stanowić własność, skoro Twoje się stanie za 10
    > lat. Jak dla Ciebie by było, gdyby jednak było Twoje, a jedynie
    kredytodawca
    > wpisał by swoje roszczenie do hipoteki. Uchroniło by Cię to przed
    przykrymi
> [...]

    To jest link do agencji a mieszkanie o którym mowa,to to drugie z pieczątką
    "sprzedane".

    Z tego co sie dowiedzilam spisuje sie umowe z właścicielem mieszkania.Do
    czasu ssplaty kredytu mieszkanie jest własnością sprzedającego(czyli
    właściciela mieszkania(byc moze jest to inwestor).Powiedziano mi,że spisuje
    sie umowe "PRZEDKUPNA" u notariusza.
    Nic wiecej nie wiem.Dowiedzialam sie o takiej mozliwosci pare dni temu i
    chce zasiegnac "OGÓLNEJ" porady,czy jest to wogóle mozliwe,czy czynic jakies
    kroki w tym kierunku czy dac sobie spokój.
    Pozdrawiam

    http://www.zagiel.szczecin.pl/?id=start