  • 11. Data: 2009-04-08 22:12:06
    Temat: Re: Mieszkanie: Czyje będzie?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:grj6vg$92c$1@news.onet.pl Cavallino
    <c...@k...pl> pisze:

    > Ale o co Ci chodzi?
    Dobrze radzi.
    Cipie, której rodzice muszą kupować mieszkanko żona prędzej czy później
    doprawi rogi (może i dobrze?).
    Lepiej się rozwieść bez poroża.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2009-04-08 22:16:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Przysłowie "Mądry Polak PO szkodzie" faktycznie nie mówi o mądrości, a o
    > czymś wręcz przeciwnym.

    Izoldy tez zmieniaja zdanie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-04-08 22:43:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > i tak i nie.
    > za tak:
    > wystarcza,
    > byleby ci tylko tego gotowka do reki nie dali i przelali ze swojego konta
    > na twoje konto, a nie z konta wojka no konto babci
    > za nie:
    > trzeba biegac do US z druczkami bo zaplacisz podatek
    > jak sie US zapyta skad miales kase na mieszkanie to bedziesz pusta kartka
    > swiecil.

    Najprościej moim zdaniem w akcie notarialnym zamiany mieszkania wpoisać, ze
    płacą za to meiszkanie jego rodzice i ta darowizna stanowi darowizne dla
    syna.

  • 14. Data: 2009-04-09 04:06:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jotte pisze:

    > Kto ci to powiedział?

    To jest grupa o prawie, kącik porad sercowych zupełnie gdzie indziej.

    > BTW - słyszałem, że akronim NTG znaczy: No Trudno, Głupim.

    Odważna samokrytyka.

    --
    spp

  • 15. Data: 2009-04-09 07:15:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale darowiznę też trza u notariusza? Czy sam fakt przelania mi na konto
    > wystarcza?

    darowizne to w us zglaszasz, wtedy nie zaplacisz podatku, bo w pierwszej lini
    pokrewienstwa darowizny sa nieopodatkowane, a jak nie zgloszisz a us sie tego
    dopatrzy, to bekniesz podatek z odstetkami

  • 16. Data: 2009-04-09 07:16:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 09:15
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <grk7ad$c5q$1@news.task.gda.pl>):

    > darowizne to w us zglaszasz, wtedy nie zaplacisz podatku, bo w pierwszej
    > lini pokrewienstwa darowizny sa nieopodatkowane, a jak nie zgloszisz a us
    > sie tego dopatrzy, to bekniesz podatek z odstetkami

    Tak, o zgłaszaniu to wiem. Chodziło mi o ten majątek odrębny.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-04-09 07:18:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Cipie, której rodzice muszą kupować mieszkanko żona prędzej czy później
    > doprawi rogi (może i dobrze?).

    znalazla sie muszczina ktora i zarobic potrafi i sie rogow nie dorobi
    jedyna mozliwosc kiedy mozesz byc pewien ze nie bedzies zmial rogow, to bycie
    singlem do konca zycia, innego wyjscia nie ma

  • 18. Data: 2009-04-09 08:41:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > znalazla sie muszczina ktora i zarobic potrafi i sie rogow nie dorobi

    Po co debilowi odpowiadasz i go z k-f wyciągasz?

  • 19. Data: 2009-04-09 08:41:44
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    > Lepiej się rozwieść bez poroża.

    hehehe co to za debil? lokalny folklor? :D

  • 20. Data: 2009-04-09 08:45:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    >
    > hehehe co to za debil? lokalny folklor? :D

    Mniej więcej.