  • Data: 2005-07-21 19:52:19
    Temat: Matura, studia - pilne
    Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry!

    Jest dobrze, ale:

    Dostałam się na chemię i najdalej jutro muszę
    dostarczyc ORYGINAŁ świadectwa maturalnego.

    Oryginał leży jednak na Akademii Medycznej,
    gdzie bardziej chcę się dostać. Ale rekrutacja
    na Akademię rozstrzygnie się w sierpniu.
    Akademia bezwarunkowo żądała tylko i wyłącznie
    oryginału (scyzoryk sam sie otwiera, bo niby czemu).

    Chemia nie chce słyszeć o dostarczeniu oryginału
    później.

    Akademia nie chce słyszeć o udostępnieniu ORYGINAŁU
    choć leży tam niepotrzebnie. Czeka do sierpnia ...
    Oczywiście mogę go wyrwać, ale wtedy koniec z akademią.

    Dla mnie to draństwo.
    Może jakieś sugestie? Może ktoś też to przechodził?
    --
    Myka