  • 21. Data: 2020-04-10 12:26:13
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2020 o 10:44, Olin pisze:

    > Imieniny obchodzą: Benedykt, Bernadeta, Julia oraz Cecylian, Charyzjusz,
    > Erwin, Erwina, Feliks, Joachim, Kalikst, Kwintylian, Ksenia, Lambert,
    > Lamberta, Leonid, Marcjalis, Optat, Publiusz, Saturnin, Turybiusz, Urban
    >
    > https://www.kalbi.pl/16-kwietnia
    >
    > Saperów i Wojska Inżynieryjne o nic nie podejrzewam; najprędzej to ma coś
    > wspólnego z włókniarzami.

    Feliks, leonid, urban, julia, joachim - miłe towarzystwo.

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-04-10 12:26:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 09-04-2020 o 17:54, Shrek pisze:

    > A to już nie ma, że "nieumiejętnie używane bardziej szkodzą niż pomagają"?

    w standardowych przypadkach może być to prawda, ale tu mamy inny
    przypadek, nie wiemy kto jest zarażony, zarażony też może nie wiedzieć,
    bo objawy mogą pojawić się z kilkudniowym opóźnieniem albo wcale. Więc
    pozostaje wybrać to co jest mniej szkodliwe społecznie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 23. Data: 2020-04-10 12:28:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2020 o 11:02, Runt pisze:

    > Przy >20 C jest to nawet wskazane ;-)))
    >
    > Paranoja!

    Wcale nie - akcja "kryj ryj" powinna być wprowadzona równo z zamknięciem
    placówek oświatowych czyli na samym początku. WHO a za nimi rząd,
    więdząc że jesteśmy chuja a nie przygotowani, rozpuszczało fejkniusy, że
    "maseczki szkodzom". Za te działania powinni siedzieć za sprowadzonie
    zagrożenie zdrowia i życia wielkich rozmiarów.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2020-04-10 12:29:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > w standardowych przypadkach może być to prawda, ale tu mamy inny
    > przypadek, nie wiemy kto jest zarażony, zarażony też może nie wiedzieć,
    > bo objawy mogą pojawić się z kilkudniowym opóźnieniem albo wcale.
    I wiemy o tym w zasadzie od początku epidemii u nas. Więc kto za to
    odpowiada i ile lat pierdla byłoby właściwą karą?

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-04-10 12:31:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 09-04-2020 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik r...@o...pl ...

    > Nie sadzisz ze wtedy byłoby to bezskuteczne?
    > W koncu pojawiło sie sensowne zalecenie wiec skąd twój opór?
    >
    > Gdyby taki obowiązek wprowadzili miesiac temu to nie musieliby sklepów
    > czy lasów zamykac...

    I tak nie musieliśmy, o czym mówią przykłady innych krajów, które sobie
    radzą. Zamknięcie lasów itp to wymysł rządzących, żeby pokazać, że coś
    robią...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 26. Data: 2020-04-10 13:18:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia Thu, 9 Apr 2020 23:36:59 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    >ChGW, ale 16.04 mamy:
    >Dzień Sapera
    >Dzień Włókniarza
    >Europejski dzień kontroli prędkości

    Ja bym obstawial to - i przed fotoradary w maseczce :-)

    >Saperów i Wojska Inżynieryjne o nic nie podejrzewam; najprędzej to ma
    >coś
    >wspólnego z włókniarzami.

    Ech te zamowienia .. ale czy przedplaty i premie ? :-)

    J.

  • 27. Data: 2020-04-10 13:40:49
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > I tak nie musieliśmy, o czym mówią przykłady innych krajów, które sobie
    > radzą. Zamknięcie lasów itp to wymysł rządzących, żeby pokazać, że coś
    > robią...

    Zamknięty las to klasyczna/przysłowiowa KOZA. Zupełnie niepotrzebny a
    ile ulgi wniesie do rzeczywistości gdy zostanie zniesiony. Przeciętny
    człowiek nie będzie pamiętał, że las zamknięto tylko że go "otworzono".

  • 28. Data: 2020-04-10 15:20:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2020 o 13:18, J.F. pisze:

    > Ja bym obstawial to - i przed fotoradary w maseczce :-)

    A co za róznica - przecież od dawna nie dołączają zdjęcia.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2020-04-10 19:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A masz pomysł dlaczego maseczki mają pomóc w walce z epidemią(być
    > obowiązkowe) dopiero od przyszłego czwartku a nie np od dzisiaj?

    Ja to nawet nie rozumiem, dlaczego takiego zalecenia nie ma od miesiaca.

    Na szczescie cos tam do ludzi dotarło bo od dzis duzo wiecej osób chodzi
    w maseczkach niz zwykle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 30. Data: 2020-04-10 19:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przecież będą nosić. Jednorazówek nie ma na rynku - mowa jest o
    > szaliku. Będziesz zmieniał szalik?

    A co za problem miec 2-3 chusty po czym kazda obrócic itp?
    Nie lubie tworzenia sztucznych problemów.

    > I potem co do autoklawa wrzucą?

    Wystarczy wyprac.

    > Więc jeszcze raz - kiedy rząd kłamał
    > - wtedy co pisał "nie rekomenduje się" czy teraz wprowadzając akcję
    > "kryj ryj"?

    A jakie to ma znaczenie? Jedno kłastwo w te czy we wte.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton