  • 1. Data: 2020-04-09 19:37:27
    Temat: Dlaczego czarnuchy nie uprawiaja nawet zbieractwa?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    80 tysięcy przymusowych roboli w drodze:
    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/niemcy-laduja-czart
    ery-z-robotnikami-sezonowymi-beda-takze-z-polski/bxg
    0zxr
    A babcia Merkelowa sprowadziła ile kolorowego tałatajstwa? Dwa miliony?
    Zajebisty ten niemiecki socjal...
    Oglądałem szwedzki film dokumentalny, chlubią się że u nich emigranci zaczynają się
    asymilować już po średnio 7 latach pobytu co
    znacznie przewyższa jakiekolwiek inne kraje "europejskie".
    Pe0wskie p0Kopane mendy chciały nam zgotować p0dobny los...
    Wyobrażacie sobie, że Ukraińcy musieliby się asymilować w Polsce do pierwszej pracy
    po 7 latach???
    Od razu widać, że nie warto być białym człowiekiem.
    I czarni dokładnie właśnie tak myślą.
    Ave Orban! Ave Kaczyński!! Ave!!!

  • 2. Data: 2020-04-09 21:33:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    g0zxr
    >A babcia Merkelowa sprowadziła ile kolorowego tałatajstwa? Dwa

    spoko - moze im potrzebni.

    Zanim Merkelowa sprowadzila, to sporo Turkow sie zadomowilo, i Niemcy
    byli z nich zadowoleni ... do czasu ..

> [...]
    >Pe0wskie p0Kopane mendy chciały nam zgotować p0dobny los...
    >Wyobrażacie sobie, że Ukraińcy musieliby się asymilować w Polsce do

    ale czy asymilacja znaczy "pierwsza praca" ?

    Co by nie mowic - wypada takiego imigranta naczyc troche jezyka,
    zwyczajow, prawa .. Ukraincy maja u nas bonus.

    J.

  • 3. Data: 2020-04-09 21:43:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Taki był kontekst.
    Z gorzką konstatacją, że imigrant po tych siedmiu latach i tak żadnego Szweda na oczy
    nie spotyka i nie spotka, lecz jedynie samych
    takich jak on.
    Kebaby dla kebabów.
    Wydaje mi się, że ci wszyscy emigranci nordykom są potrzebni jedynie do planowanego
    na przyszłość dalszą lub bliższą podcierania
    d... nordyckim staruchom w domach starców.
    Ale jak na razie do Niemiec to Polki jeżdżą (po miesiącu opieki przywożą 6 tys. zł,
    to spory pieniądz), prawdopodobnie czarnuchy za
    leniwe i za "godne", coś jak u nas u menelstwa że nawet jak ktoś chce się wychylić i
    wyjść z gówna to mu nie dadzą i ściągną w dół.

    -----

  • 4. Data: 2020-04-10 10:43:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Taki był kontekst.

    Ale twoj kontekst, czy z artykulu ?

    >Z gorzką konstatacją, że imigrant po tych siedmiu latach i tak
    >żadnego Szweda na oczy nie spotyka i nie spotka, lecz jedynie samych
    >takich jak on.
    >Kebaby dla kebabów.

    ale ... maja juz lepsza prace, czy taki zasilek, ze 10 euro/h juz im
    sie harowac nie oplaca ?

    https://www.dw.com/pl/brakuje-pracownik%C3%B3w-sezon
    owych-minister-apeluje-do-niemc%C3%B3w/a-52990205

    >Wydaje mi się, że ci wszyscy emigranci nordykom są potrzebni jedynie
    >do planowanego na przyszłość dalszą lub bliższą podcierania
    d... nordyckim staruchom w domach starców.

    Byc moze, ale jak ich nie naucza pracowac od razu, to myslisz, ze
    bedzie im sie chcialo ?

    Przemysl niemiecki ma zapotrzebowanie na ludzi do pracy, prostych
    prac, nie trzeba wielkiego wyksztalcenia, ani meczyc sie jak przy
    szparagach.

  • 5. Data: 2020-04-10 10:46:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kontekst szwedzkiego filmu dokumentalnego.

    -----

  • 6. Data: 2020-04-10 13:16:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Kontekst szwedzkiego filmu dokumentalnego.
    -----
    > Ale twoj kontekst, czy z artykulu?

    A z tego kontekstu wynikalo, ze sie "7 lat asymiluja", czy ze "zbierac
    im sie nie chce" ?

    Bo ilustrujesz sytuacja z Niemiec.

    Tak nawiasem mowiac, to znalem sytuacje w Niemczech, gdy w restauracji
    pracowali jakys Azjaci.
    Az przyszedl Arbeitsamt i stwierdzil, ze im pracowac nie wolno, bo
    przebywaja w osrodku dla uchodzcow i beda mogli dopiero jak ich
    wyrzuca czy jakos tak ...

    J.

  • 7. Data: 2020-04-27 15:21:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>