  • 13. Data: 2020-04-09 23:59:31
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A to już nie ma, że "nieumiejętnie używane bardziej szkodzą niż
    > pomagają"?

    To jest pewnie nawet prawda. Zwłaszcza gdyby ludzie ta sama maseczke cały
    dzien nosili... Ale przeciez masz ja załozyc tam gdzie masz kontakt z
    ludzmi. Ile to bedzie? Pol godziny dziennie? Godzine?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 11. Data: 2020-04-09 23:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@o...pl ...

> [...]
    >
    > Bez definicji, to mógłbym wziąć wyciąć maseczkę z firanki o oczkach
    > 1x1mm. No i ciekawe byłoby porównanie z naszymi zapisami, jeśli

    Nie sadzisz ze wtedy byłoby to bezskuteczne?
    W koncu pojawiło sie sensowne zalecenie wiec skąd twój opór?

    Gdyby taki obowiązek wprowadzili miesiac temu to nie musieliby sklepów
    czy lasów zamykac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 12. Data: 2020-04-09 23:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@o...pl ...

    > Interesujące byłyby same zapisy, jak bardzo są szczegółowe - słowo
    > "maseczka" można rozumieć na wiele sposobów, ktoś zrobi samoróbkę i
    > się udusi, a inny zrobi coś "maseczkopodobnego", co w ogóle niczego
    > nie daje, a do tego nakaz użycia "maseczki", a nie czegoś
    > "maseczkopodobnego" trzeba chyba potrafić wyegzekwować...

    Chciałbys jakas norme na paroprzepuszczalnosc?
    Serio trzeba najprostrze sprawy komplikowac?

    A moze po prostu przyjac ze zakrywanie mordki ma sens i robic to na tyle
    madrze na ile jest sie w stanie ogarnac własnym intelektem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 14. Data: 2020-04-10 06:53:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ale przeciez masz ja załozyc tam >gdzie masz kontakt z
    >ludzmi.

    A masz pomysł dlaczego maseczki mają pomóc w walce z epidemią(być obowiązkowe)
    dopiero od przyszłego czwartku a nie np od dzisiaj?

  • 15. Data: 2020-04-10 08:13:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2020 o 23:59, Budzik pisze:

    > To jest pewnie nawet prawda. Zwłaszcza gdyby ludzie ta sama maseczke cały
    > dzien nosili...

    Przecież będą nosić. Jednorazówek nie ma na rynku - mowa jest o szaliku.
    Będziesz zmieniał szalik?

    > Ale przeciez masz ja załozyc tam gdzie masz kontakt z
    > ludzmi. Ile to bedzie? Pol godziny dziennie? Godzine?

    I potem co do autoklawa wrzucą? Więc jeszcze raz - kiedy rząd kłamał -
    wtedy co pisał "nie rekomenduje się" czy teraz wprowadzając akcję "kryj
    ryj"?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-04-10 08:36:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2020 08:13:45 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > I potem co do autoklawa wrzucą? Więc jeszcze raz - kiedy rząd kłamał -
    > wtedy co pisał "nie rekomenduje się" czy teraz wprowadzając akcję "kryj
    > ryj"?

    I dlaczego dopiero od przyszłego czwartku?

  • 17. Data: 2020-04-10 10:23:52
    Od: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 23:59:33 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik r...@o...pl ...

    > Chciałbys jakas norme na paroprzepuszczalnosc?
    > Serio trzeba najprostrze sprawy komplikowac?

    Czytasz bardzo wybiórczo więc jeszcze raz: chciałbym zobaczyć konkretne zapisy
    w prawach innych krajów:
    - jak oni zapisali te nakazy?
    - czy zdefiniowali jakoś pojęcie "maseczki"?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 18. Data: 2020-04-10 10:40:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 9 Apr 2020 17:54:41 +0200, Shrek napisał(a):

    > A to już nie ma, że "nieumiejętnie używane bardziej szkodzą niż pomagają"?

    WHO zmieniła zdanie:
    https://oko.press/maseczki-nosic-czy-nie-nosic-who-c
    hce-zmienic-zalecenia-czy-czeka-nas-model-chinski/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2020-04-10 10:44:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 9 Apr 2020 23:36:59 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > I dlaczego dopiero od przyszłego czwartku?

    ChGW, ale 16.04 mamy:
    Dzień Sapera
    Dzień Włókniarza
    Europejski dzień kontroli prędkości
    Święto Wojsk Inżynieryjnych
    Światowy Dzień Walki z Niewolnictwem Dzieci

    Imieniny obchodzą: Benedykt, Bernadeta, Julia oraz Cecylian, Charyzjusz,
    Erwin, Erwina, Feliks, Joachim, Kalikst, Kwintylian, Ksenia, Lambert,
    Lamberta, Leonid, Marcjalis, Optat, Publiusz, Saturnin, Turybiusz, Urban

    https://www.kalbi.pl/16-kwietnia

    Saperów i Wojska Inżynieryjne o nic nie podejrzewam; najprędzej to ma coś
    wspólnego z włókniarzami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2020-04-10 11:02:25
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-04-10 o 08:13, Shrek pisze:

    > Przecież będą nosić. Jednorazówek nie ma na rynku - mowa jest o szaliku.
    > Będziesz zmieniał szalik?

    Przy >20 C jest to nawet wskazane ;-)))

    Paranoja!

    --