    From: "Gregory - Poznaniak" <g...@i...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat za parkowanie na osiedlu !
    Date: Sat, 13 Apr 2002 19:25:52 +0200

    Witam
    Własnie zaobserwowałem dziwną, wg mnie, sytuację.
    Pomiędzy śmietnikiem a osiedlową stacją prekaźnikową prądu ( czy jakoś
    tak to się nazywa) został postawiony "garaż" z blachy. Nie wiem czy
    legalnie czy nie, w każdym bądź razie ściany garażu stykają się ze
    śmietnikiem i ze stacją prądu

    1. Co na to prawo budowlane i inne dotyczące prądu

    Przed tymi trzema "rzeczami" jest miejsce do prakowania. Nie ma żadnych
    znaków ograniczających postój. Żadnych. Gościu na drzwiach "garażu"
    umieścił własną kartkę z prośbą o nie zastawianie wjazdu do "garażu".
    Dzisiaj wezwał policję, bo ktoś tam zaparkował. Polcjant wylegitymował
    kierowcę i wlepił mu mandat!!

    2. Czy słusznie został ukarany kierowca parkujący przed "garażem"

    O ile pamiętam to garaż został postawiony przez człowieka, który
    poruszał się motorowym wózkiem inwalidzkim "Duo". Po jego śmierci garaż
    zmienił właściciela.

    Byłbym wdzięczny za wypowiedź ludzi, którzy znają się na prawie,
    ponieważ jestem w tym temacie zupełnie zielony.

    --
    Gregory
    Poznaniak z krwi i kości