  • 21. Data: 2003-07-09 08:51:29
    Temat: Re: Mandat za parkowanie.
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Axel_" <a...@p...NO_SPAM.com> napisał:

    >W strefie platnego parkowania, jesli jest koniec parkingu, to znaczy, ze nie
    >mozna tam parkowac z innych przyczyn, np. nie ma miejsca dla pieszych, albo
    Eee. Znak D-18 z tabliczką T-3a wskazuje koniec miejsca wyznaczonego
    na postój. I znak ten wcale nie oznacza 'zakazu parkowania'. Po prostu
    dalej stosuje się ogólne zasady PoRD i to niezależnie czy w 'strefie'
    czy poza nią.

    >Tabliczka pod znakiem "zakaz zatrzymywania"
    Nie 'tabliczka' (tabliczka nie oznacza NIC), tylko znak z tabliczką.
    Znak B-36+tabliczka z napisem 'nie dotyczy chodnika' (rozp. takiej nie
    przewiduje, ale niech ci będzie) wcale nie dopuszcza, tylko nie
    dotyczy. Dopiero PoRD dopuszcza, ale po spełnieniu warunków.

    Artur Golański

  • 23. Data: 2003-07-09 08:51:30
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał:

    >nie maja takiego bajzlu jak policja, od nich mandaty sa sciagalne :)
    ZTCW mandaty są ściągane w tym samym trybie (wszystkie mandaty !).
    Nie jest to uzależnione KTO mandat nałożył.

    Artur Golański

  • 22. Data: 2003-07-09 08:51:30
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Shaql" <6...@x...wp.pl> napisał:

    >wiec powiniennes dostac mandat za
    >stawanie poza miejscami do parkowania wyznaczonymi.
    Bajki acan piszesz !
    Od kiedy to parkowac można wyłącznie na parkingach, a w innych
    miejscach jest to zabronione ?

    Artur Golański

  • 24. Data: 2003-07-09 10:18:17
    Od: g...@p...onet.pl

    > Na kogo jest wystwione owo wezwanie? Czy wzywać nie trzeba konkretną osobę?
    > Co w przypadku jeśli to nie właściciel samochodu tego dnia nim jeździł?

    ... albo jeśli wiaterek zwiał owy świstek zza wycieraczki... :-)

  • 25. Data: 2003-07-09 10:29:05
    Od: "Axel_" <a...@p...NO.com>

    "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> wrote in message

> [...]
    > przewiduje, ale niech ci będzie) wcale nie dopuszcza, tylko nie
    > dotyczy. Dopiero PoRD dopuszcza, ale po spełnieniu warunków.

    Masz jeszcze jakies ciekawe teksty ktore zupelnie nic nie wnosza do sprawy?
    Bo napisales to samo co ja, tylko nadetym i 3 razy dluzszym tekstem...

    Axel

  • 26. Data: 2003-07-09 12:12:49
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Axel_" <a...@p...NO.com> napisał:

    >ktore zupelnie nic nie wnosza do sprawy?
    Nie każdy MUSI rozumieć różnice prawne ;-P

    >Bo napisales to samo co ja, tylko nadetym i 3 razy dluzszym tekstem...
    Nie to samo, bo ja poprawiłem twoje błędy.
    EOS

    Artur Golański

  • 27. Data: 2003-07-09 14:04:09
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    >nie maja takiego bajzlu jak policja, od nich mandaty sa sciagalne :)
    > ZTCW mandaty są ściągane w tym samym trybie (wszystkie mandaty !).
    > Nie jest to uzależnione KTO mandat nałożył.

    nie wiem czy sie zrozumielismy, chodzilo mi o to ze aby np mandat sciagnac
    przez us to nalezy skierowac tam wniosek albo cos w tym guscie i robi to
    instytucja ktora mandat wystawla, i o to mi chodzilo, ze u siebie maja/miala
    (policja) taki bajzel ze mandaty zadko byly sciagane, a u straznikow czy
    waparku sa dosc szybko kierowane do us

  • 28. Data: 2003-07-09 14:46:49
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał:

    >nie wiem czy sie zrozumielismy, chodzilo mi o to ze aby np mandat sciagnac
    >przez us to nalezy skierowac tam wniosek albo cos w tym guscie i robi to
    >instytucja ktora mandat wystawla,
    Nie bardzo masz rację ;-) Bloczki mandatów pobierają z któregoś organu
    administracji publicznej (np. ze starostwa lub UM nie wiem dokładnie)

    >(policja) [..] a u straznikow czy waparku
    >sa dosc szybko kierowane do us
    1. Wapark nie ma uprawnien do wystawiania mandatów
    2. Bloczki są zwracane do organu z którego pobrali
    3. Dopiero ten organ jest uprawniony do wystawienia tytułu
    wykonawczego dla organu egzekucyjnego (US)

    Artur Golański

  • 29. Data: 2003-07-09 16:15:28
    Od: "Shaql" <6...@x...wp.pl>

    > Bajki acan piszesz !
    > Od kiedy to parkowac można wyłącznie na parkingach, a w innych
    > miejscach jest to zabronione ?
    >
    > Artur Golański

    W sumie masz prawde :) Nie pomyslalem. Ale zrobiles literowke :) Powinno byc
    "pacan" a nie "acan" :)))))))

    pozdrawiam i przyznaje sie do bledu :) Mozna stawiac tam, gdzie nie ma
    zakazu, lub np. nie ma 1,5 m. dla pieszych itp.

  • 30. Data: 2003-07-09 16:54:38
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > 1. Wapark nie ma uprawnien do wystawiania mandatów
    > 2. Bloczki są zwracane do organu z którego pobrali
    > 3. Dopiero ten organ jest uprawniony do wystawienia tytułu
    > wykonawczego dla organu egzekucyjnego (US)

    ok tego nie wiedzialem, a co jest takim organem?
    tak z ciekawosci i czy to jest wspolny organ dla tych instytucji?