  • Data: 2005-10-13 09:23:16
    Temat: Mandat karny kredytowy (kasacja?)
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Chcialem sie zapytac o taka sytuacje :
    Otrzymuje od policjanta mandat karny kredytowy ... dajmy na to za
    spozywanie alkoholu w miejscu niedozwolonym. Mandat przyjmuje, wracam
    nieszczesliwy do domu po czym okazuje sie, ze mandat przyznano mi nie
    slusznie bo w tym miejscu akurat pic bylo mozna (dziwny przypadek ale
    zalozmy ze tak bylo). Jaka jest mozliwosc kasacji mandatu? Ile mam na to
    czasu? Gdzie z tym sie zglosic? Czy wiaze sie to z jakimis wydatkami? Czy
    sa na to jakies podstawy prawne? Szukalem w kodeksie postepowania w
    sprawach wykroczen (bo tam troche jest o zlapanych przez policje), troszke
    w karnym ale chyba zbyt malo dokladnie.

    Ktos pomoze? Z gory dziekuje.
    Jasko Bartnik