  • Data: 2007-09-24 21:47:52
    Temat: Mandat dla policjanta? TVN Turbo
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Moja cierpliwosc dla cudownego programu "Uwaga! Pirat" juz sie konczy,
    wiec chcialbym sie dowiedziec czy moge cos jakos utrudnic zycie
    szanownej redakcji.

    W ostatnich odcinkach bylo pokazane w telewizji, jak osoby siedzace z
    tylu nie mialy zapietych pasow. Z tego co wiem mandat nalezalby sie
    kierowcy, z tego powodu, ze dopuscil pasazera do jazdy bez zapietych pasow.
    Ktos jeszcze wspomnial, ze ten zly (kierowca ?lamiacy? przepisy) dostal
    mandat za wyprzedzaniu na przejsciu... co z tego, ze na przejsciu byla
    sygnalizacja swietlna :)
    Do tego, pomijajac juz ww. fakt, policja (ach! zawsze to oni sa ci
    najlepsi) pedzi 150 na terenie zabudowanym, wyprzedza na podwojnej
    ciaglej i nie tlyko... Co z tego, ze mogliby juz 10x zatrzymac agenta.
    Jedzie dalej mimo, ze nie jest pojazdem uprzywilejowanym. Sygnal
    wlaczaja dopiero pod koniec "poscigu".

    Wiem, ze to moze zabrzmiec glupio, ale naprawde, juz nie wytrzymuje tej
    yntelygencjy narratora.

    Pozdrawiam, Wojtek.