  • Data: 2007-09-25 08:00:08
    Temat: Re: Mandat dla policjanta? TVN Turbo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    ulong pisze:

    > W ostatnich odcinkach bylo pokazane w telewizji, jak osoby siedzace z
    > tylu nie mialy zapietych pasow. Z tego co wiem mandat nalezalby sie
    > kierowcy, z tego powodu, ze dopuscil pasazera do jazdy bez zapietych pasow.

    A z głowo wszystko w porządku?
    Co Ci przeszkadza że ktoś sobie jedzie bez pasów?
    Zagraża Ci tym w jakiś sposób?

    Co od meritum to owszem - należy się mandat za jazdę bez pasów.

    > Wiem, ze to moze zabrzmiec glupio, ale naprawde, juz nie wytrzymuje tej
    > yntelygencjy narratora.

    Przełącz telewizor na inną stację, nie oglądaj.
    Jest nadawanych w TV znacznie więcej programów gdzie nie wytrzymuję tego
    co się tam dzieje, ale po prostu ich nie oglądam.