  • 1. Data: 2007-10-10 19:06:18
    Temat: Maksymalny wiek poborowych w PL -od 2005r- to 50lat!?
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Kto to uchwalił? Juz PiS czy jeszcze "poprzednicy"?

    Niewątpliwie szalenie zachęci to prawo wszystkich młodych facetów
    którzy wyjechali ostatnio z kraju [najczęściej zaraz po studiach]
    do powrotu z emigracji na stałe... ;)

  • 2. Data: 2007-10-10 19:56:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    >
    > Niewątpliwie szalenie zachęci to prawo wszystkich młodych facetów
    > którzy wyjechali ostatnio z kraju [najczęściej zaraz po studiach]

    No ale przecież im o to chodzi, żeby nie wrócili. Bo jakby 2 mln ludzi
    wróciły do kraju, to bezrobocie znowu by skoczyło i cały "cud gospodarczy"
    IV RP, by szlag trafił.

  • 3. Data: 2007-10-10 20:19:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 10.10.2007 Sky <s...@o...pl> napisał/a:
    > Kto to uchwali?? Juz PiS czy jeszcze "poprzednicy"?
    >
    > Niew?tpliwie szalenie zach?ci to prawo wszystkich m?odych facetów
    > którzy wyjechali ostatnio z kraju [najcz??ciej zaraz po studiach]
    > do powrotu z emigracji na sta?e... ;)

    Jeśli są po studiach, to są już w rezerwie. Do rezerwy przechodzi się z
    mocy ustawy po 12 miesiącach od uzyskania przez właściwe WKU informacji o
    tym, że poborowy został absolwentem studiów wyższych.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 4. Data: 2007-10-10 20:43:42
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    to obowiazuje tylko absolwentow 2007, jak ktos skonczy w 2008 studia
    to idzie do woja :(((
    Pzdr.

  • 5. Data: 2007-10-10 20:44:47
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@s...prv.pl> napisał w
    wiadomości news:fejd8a$ubu$3@news.onet.pl...

    > Jassne. A to nie Tuskowi, Milerowi, Kwasniewskiemu, Geremkowi zależało,
    > żeby wyjechali?

    Dowiemy się komu zależało, jak ktoś wreszcie sprawdzi
    który sejm własciwie to uchwalił -prawda? ;)

  • 6. Data: 2007-10-10 20:46:57
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

> [...]
    > gospodarczy" IV RP, by szlag trafił.

    Jassne. A to nie Tuskowi, Milerowi, Kwasniewskiemu, Geremkowi zależało,

    Smok Eustachy: GG 3736361
    http://katolik.protestanci.org
    http://soplandia.prv.pl

  • 7. Data: 2007-10-10 20:48:00
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > to obowiazuje tylko absolwentow 2007, jak ktos skonczy w 2008 studia
    > to idzie do woja :(((

    ja myslę że obowiązuje wszystkich co jeszcze nie mają wbitej rezerwy do
    książeczki wojskowej a i rezerwistów przecież można na ćwiczenia brać... ;)

  • 8. Data: 2007-10-10 20:49:34
    Od: Komarek <k...@g...pl>

    Sky pisze:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@s...prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:fejd8a$ubu$3@news.onet.pl...

    > Dowiemy się komu zależało, jak ktoś wreszcie sprawdzi
    > który sejm własciwie to uchwalił -prawda? ;)

    A sam nie możesz tego sprawdzić ?

  • 9. Data: 2007-10-10 20:59:04
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Sky pisze:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@s...prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:fejd8a$ubu$3@news.onet.pl...

    > Dowiemy się komu zależało, jak ktoś wreszcie sprawdzi
    > który sejm własciwie to uchwalił -prawda? ;)

    Kto byłza UE to chyba wiadomo, nie? trzeba było byc przeciw to by
    siedzieli na 4 literach

  • 10. Data: 2007-10-10 21:27:25
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@s...prv.pl> napisał w
    wiadomości news:fejdv3$5bp$1@news.onet.pl...

    > Kto byłza UE to chyba wiadomo, nie? trzeba było byc przeciw to by
    > siedzieli na 4 literach

    A co to ma do UE?
    U nich tez tak jest? ;)