  • 1. Data: 2007-10-10 16:52:38
    Temat: POLSKA PARTIA PRACY
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Po oglądnięciu dzisiejszych spotów wyborczych, zauważyłem, że jest jednak
    partia, na którą w ostateczności można by zagłosować. Polska Partia Pracy
    zdaje się być jedyną alternatywą dla żydokomuszych, postkomunistycznych
    partii nomenklaturowych jak PiS, PO czy LiD. Faktycznie ta partia jeszcze
    nie była u władzy i głosi poglądy najbliższe poglądom większości polskiego
    społeczeństwa. Partia ta zdaje się mieć wartości prospołeczne i
    antynomenklaturowe, a więc jednak można coś znaleźć w nadchodzących wyborach
    dobrego dla Polski i Polaków.

    Jedno jest pewne. Największym nieszczęściem dla Polski i Polaków jest
    głosować na syjonistyczne PiS, które przez dwa lata rządów nic, ale to nic
    dobrego dla Polaków nie uczyniło, a wręcz odwrotnie, zajęło się wyłącznie
    budowaniem państwa policyjnego, wymierzonego w obywatela. Jedyne co PiS
    robiło, to potajemnie nagrywało i podsłuchiwało obywateli i knuło intrygi
    polityczne, przy pomocy znanego fircyka z prokuratury generalnej.
    Żydomasońska PO także nie ma się czym pochwalić. Najpierw najgłośniej
    krzyczała, że po wejściu Polski do Unii Europejskiej, Polacy będą mogli
    swobodnie podejmować pracę w krajach Unii, a teraz bije na alarm, że Polaków
    brakuje w kraju do niewolniczej pracy i że to niby będzie w stanie ich
    spowrotem tutaj ściągnąć i wogóle da wszystkim dobrze zarobić.
    Żydoglobaliści z LiDu natomiast najpierw wysłali polskie wojska na okupację
    Iraku, a teraz przewrotnie odkrecają, że jak dojdą do władzy, to polskie
    wojsko z Iraku ściągną spowrotem do kraju.

    Ponadto zauważyć należy, że coś drgnęło we wszystkich tych
    postkomunistycznych organizacjach przestępczych, bo wszystkie one zaczynają
    brać społeczeństwo na narodowy patriotyzm. Jednak głos społeczeństwa,
    wołający o obronę narodowych interesów został przez tych obłudników z PO,
    PiS i LiD usłyszany, ale szansę swoją oni juz mieli i jej za grosz nie
    wykorzystali. Naród nie ma podstaw do tego, żeby miał się im dawać na
    odwieczne hasła bez pokrycia nabierać. Kaczyński, Tusk, Kwaśniewski, każdy z
    nich chciałby teraz uchodzić za narodowca, ale niestety, pochodzą z innych
    niż polski naród i innym narodom się stale najbardziej przysługiwali. Życie
    jest za krórtkie i nie warte tego, żeby Polacy mieli dawać się bez końca
    biczować.
    Jeśli już iść na wybory, to alternatywą pozostaje tylko Polska Partia Pracy.

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-10 19:45:49
    Temat: Re: POLSKA PARTIA PRACY
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Po oglądnięciu dzisiejszych spotów wyborczych, Jeśli już iść na wybory, to
    > alternatywą pozostaje tylko > Polska Partia Pracy.
    Jak już się tak domagasz, to podaj w którym okręgu kandydujesz, to zagłosuję
    na ciebie.
    zipi

  • 3. Data: 2007-10-11 07:30:29
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jak już się tak domagasz, to podaj w którym okręgu kandydujesz, to
    > zagłosuję na ciebie.
    > zipi

    Nie tym razem.

    boukun