  • Data: 2003-07-02 16:26:36
    Temat: Makro - reklacacja na podstawie KC?
    Od: "bAnan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Chciałbym zwrócić pewnien zakupiony w Makro Cash and Carry Polska S.A.
    towar, ponieważ nie nadaje się do celu, do jakiego taki towar jest zwykle
    używany

    Ponieważ zgodnie z zasadami Makro towar zakupiony był na firmę, lecz w
    celach konsumpcyjnych, mam następujące pytanie - czy mogę powołać się na
    ustawę z dnia 27.07.2002 (Dz. U. Nr 141 poz 1176) i odstąpić od umowy kupna
    ?

    --
    pozdro, bAnan