  • 21. Data: 2024-09-26 15:34:07
    Temat: Re: Majteczenie po wypadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 06:26, Shrek pisze:

    > Zaraz - ty dalej twierdzisz, że to nie kierowca BMW spowodował ten wypadek?

    Ja od początku twierdzę, ze nie wiem. To Ty z uporem walczysz z moim
    brakiem wiary.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 22. Data: 2024-09-26 17:18:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 12:23, J.F pisze:

    > Ale z tyłu była KIA. BMW 500m z przodu :-)

    Ale BMW miał rozjebny przód.

    > Zresztą mało to przypadków na autostradzie, ze ktos wyprzedza,
    > zajezdza drogę i złośliwie hamuje?
    > Bodajże sam niedawno linka podawałes.

    Ale raczej mało takich że ślady hamowania przez kilkaset metrów były.

    > A jak już ustalą te nieprawidłowości ?

    To się zobaczy - po dotychczasowych doświadczeniach myślę, że może ktoś
    lekko beknie za "niedopełnienie obowiązków".

    > NA tym etapie informacji nie udzielamy, dla dobra audytu.
    > I śledztwa :-)

    Mam nadzieję, że sprawa zbyt medialna, żeby pismaki nie szarpały...

    > do decyzji o zatrzymaniu/postawieniu zarzutów i tak jeszcze parę dni
    > minęło.

    No właśnie - ktoś chyba niedopełnił obowiązków - pytanie czy
    "przypadkiem". Ale po Stachowiaków wielkich nadzieji nie mam.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-09-26 17:19:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 11:59, J.F pisze:

    > Zależy co mamy na myśli.
    > Jesli ostatni manewr, to raczej KIA.

    Niespecjalnie - obaj zmieniali pas. Kia była z przodu i jechała z
    prędkością zbliżoną do dozwolonej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2024-09-26 17:20:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja od początku twierdzę, ze nie wiem. To Ty z uporem walczysz z moim
    > brakiem wiary.

    Jesteś człowiekiem wielkiej wiary. Prokurator już chyba wie, bo zarzuty
    jednak postawił.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2024-09-26 18:15:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Sep 2024 17:20:11 +0200, Shrek wrote:

    > Jesteś człowiekiem wielkiej wiary. Prokurator już chyba wie, bo zarzuty
    > jednak postawił.

    Bo "czynnik społeczny" się domaga :-(

    J.

  • 26. Data: 2024-09-26 18:19:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Sep 2024 17:19:23 +0200, Shrek wrote:

    > Niespecjalnie - obaj zmieniali pas. Kia była z przodu i jechała z
    > prędkością zbliżoną do dozwolonej.

    Taka jest i moja najbardziej prawdopodobna wersja.

    Na ile prawidłowo zmieniali, to nie wiem.

    Niewątpliwie zaszkodziła też bardzo nadmierna prędkość bmw ... ale czy
    uznac to za jedyną przyczynę?

    J.

  • 27. Data: 2024-09-26 18:25:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Sep 2024 17:18:10 +0200, Shrek wrote:

    > Ale BMW miał rozjebny przód.

    No mialo, ale 500m dalej, nie wiem czy wiadomo od czego :-)
    Uderzył gdzies na koniec w barierkę?

    > Ale raczej mało takich że ślady hamowania przez kilkaset metrów były.

    W nocy ślady może być kiepsko widać, a można też pomylić pochodzenie.

    Za to widać, ze stoi tych 500m dalej ...
    No ale żeby tak sunąc przez 500m ... musiałby mieć nierealną prędkość
    :-)

    > To się zobaczy - po dotychczasowych doświadczeniach myślę, że może ktoś
    > lekko beknie za "niedopełnienie obowiązków".

    Sprawdzic, z jakiej partii są :-)

    > Mam nadzieję, że sprawa zbyt medialna, żeby pismaki nie szarpały...

    Eee tam. Śledztwo może potrwać rok, czy dwa :-)

    > No właśnie - ktoś chyba niedopełnił obowiązków - pytanie czy
    > "przypadkiem". Ale po Stachowiaków wielkich nadzieji nie mam.

    pomiędzy "typowany", a "mamy dowody" trochę czasu mija.

    Jak będą zamykać każdego prewencyjnie, to też będziesz protestował :-)

    J.

  • 28. Data: 2024-09-26 18:38:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 18:25, J.F pisze:

    > No mialo, ale 500m dalej, nie wiem czy wiadomo od czego :-)
    > Uderzył gdzies na koniec w barierkę?

    Ślady były gdzie poleciał i ile wcześniej hamował. NIe róbmy z kulsonów
    absolutnych debili, którzy są tak upośledzeni że trzeba im przypominać
    żeby głową jedli bo inaczej z głodu zdechną. To byli funkcjonariusze
    drogowki - nie mogli być aż tak głupi.

    > W nocy ślady może być kiepsko widać, a można też pomylić pochodzenie.

    Latarek nie mają? Zresztą w końcu znaleźli.

    > Za to widać, ze stoi tych 500m dalej ...
    > No ale żeby tak sunąc przez 500m ... musiałby mieć nierealną prędkość
    > :-)

    No...

    > Sprawdzic, z jakiej partii są :-)

    Jak to nie byli komendanci to raczej zasada jest taka, że policjant jest
    aktualnie rządzącej partii.

    > Eee tam. Śledztwo może potrwać rok, czy dwa :-)

    Aż się przedawni:(

    > pomiędzy "typowany", a "mamy dowody" trochę czasu mija.

    W systemie poprawili się jeszcze w nocy.

    > Jak będą zamykać każdego prewencyjnie, to też będziesz protestował :-)

    Jak każdego kto wpierdolił się w inny samochód jadąc ponad trzy paki to
    nie będę. Zresztą - zatrzymywali i wcześniej i potem w takich przypadkach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2024-09-26 18:40:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2024 o 18:19, J.F pisze:

    > Taka jest i moja najbardziej prawdopodobna wersja.
    >
    > Na ile prawidłowo zmieniali, to nie wiem.

    Normalnie - patrzysz w lusterko, widzisz zapierdalacza - zjedzasz on
    też. Gdzie tu wina kianki?

    > Niewątpliwie zaszkodziła też bardzo nadmierna prędkość bmw ... ale czy
    > uznac to za jedyną przyczynę?

    Jedyną czy niejedyną - winy kianki tu nie ma. Więc albo nikt nie jest
    winny albo kierownik BMW.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!