  • 11. Data: 2024-09-25 21:22:19
    Temat: Re: Majteczenie po wypadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.09.2024 o 20:10, Shrek pisze:

    > Jeśli ty się ze sprawą majtczaków czujesz dobrze to nie wiem czy ci
    > gratulować czy współczuć...

    To, że dziennikarzy się nie zaznajamia ze szczegółami śledztwa, to nie
    jest mataczenie, tylko normalność.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 12. Data: 2024-09-25 21:26:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To, że dziennikarzy się nie zaznajamia ze szczegółami śledztwa, to nie
    > jest mataczenie, tylko normalność.

    To że policja po wypadku dwóch samochodów oznajmia że samochód ofiary z
    nieustalonych przyczyn wjechał w barierki pomijajac obecność drugiego
    samochodu, mimo bezpośrednich pytań o ten drugi samochód normalne nie
    jest. To że błędnie wpisali w rejestr ofiarę jako sprawcę też nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-09-25 21:27:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mówi się "mataczenia", "mataczyć" :)

    Obecnie mówi się "majtaczyć":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2024-09-25 22:50:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.09.2024 o 21:26, Shrek pisze:
> [...]
    > samochodu, mimo bezpośrednich pytań o ten drugi samochód normalne nie
    > jest. To że błędnie wpisali w rejestr ofiarę jako sprawcę też nie.

    Tak samo jak to, że Sąd nie za bardzo chce uwierzyć w te dowody, iż
    kierowca BMW jest sprawcą i jest to sąd obcego kraju, więc trudno go o
    politykę podejrzewać.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2024-09-26 01:31:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tak samo jak to, że Sąd nie za bardzo chce uwierzyć w te dowody, iż
    > kierowca BMW jest sprawcą i jest to sąd obcego kraju, więc trudno go o
    > politykę podejrzewać.

    Z tego co czytam, to w zasadzie nie wiadomo co tam się dzieje, ale nie
    tyle wygląda to na watpliwości sądu (o ile w ogóle się tym już zajał) co
    na politykę - czytaj, co mozna na tym ugrać.
    Sikorski miał rozmawiac z ichnim ambasadorodem, czy też ministrem, teraz
    na sensji ONZ ale nic dziś w prasie ntt nie widziałem.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2024-09-26 06:26:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak samo jak to, że Sąd nie za bardzo chce uwierzyć w te dowody, iż
    > kierowca BMW jest sprawcą i jest to sąd obcego kraju, więc trudno go o
    > politykę podejrzewać.

    Zaraz - ty dalej twierdzisz, że to nie kierowca BMW spowodował ten wypadek?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2024-09-26 08:42:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Sep 2024 21:27:25 +0200, Shrek napisał(a):

    > Obecnie mówi się "majtaczyć":P

    Acha, równasz w dół do innych infantyli z newsów? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2024-09-26 11:59:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Sep 2024 06:26:51 +0200, Shrek wrote:

    > Zaraz - ty dalej twierdzisz, że to nie kierowca BMW spowodował ten wypadek?

    Zależy co mamy na myśli.
    Jesli ostatni manewr, to raczej KIA.

    Jesli jazde 250+ ... ona zazwyczaj nie taka zabójcza.

    Ale zdaje sie poszło o co innego - umowa ekstradycyjna jest na umyślne
    przestępstwa.
    Prokurator w trosce o społeczne uczucia chce mu zabójstwo zarzucic,
    a tu w zasadzie nieumyślny wypadek.

    J.

  • 19. Data: 2024-09-26 12:16:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Sep 2024 22:50:14 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tak samo jak to, że Sąd nie za bardzo chce uwierzyć w te dowody, iż
    > kierowca BMW jest sprawcą i jest to sąd obcego kraju, więc trudno go o
    > politykę podejrzewać.

    O polityke to całkiem łatwo.
    Nie wiemy, na ile tam sądy niezalezne, nie wiemy, jakie jest
    nastawienie do Polski - może chcą nam cos pokazać.

    Albo po prostu zwyczajna łapówka.

    J.

  • 20. Data: 2024-09-26 12:23:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Sep 2024 19:04:58 +0200, Shrek wrote:
    > Tak - bo biorąc pod uwagę ślady oraz przyjętą praktykę że jak nie ma
    > bardzo robrych powodów to winny jest ten z tylu, to to co odpierdoliła
    > policja przypisując początkowo sprawstwo kieowcy kii jest z grubsza jak
    > z tego dowcipu "co dziadek? Cofał i przyjebał?"

    Ale z tyłu była KIA. BMW 500m z przodu :-)

    Zresztą mało to przypadków na autostradzie, ze ktos wyprzedza,
    zajezdza drogę i złośliwie hamuje?
    Bodajże sam niedawno linka podawałes.

    -na-a1-sledztwo-ws-sebastiana-m-do-poprawki

    > Od razu karali..
    >
    > "Audyt Prokuratury Krajowej trzech śledztw związanych z tragicznym
    > wypadkiem na A1 pod Łodzią, w którym rok temu zginęła trzyosobowa
    > rodzina, wykazał nieprawidłowości w ich prowadzeniu. Dotyczą także
    > wątpliwych działań organów ścigania, w tym nadzoru nad nimi ze strony
    > prokuratury - ustaliła ,,Rzeczpospolita". W efekcie śledztwa, które łączy

    A jak już ustalą te nieprawidłowości ?

> [...]
    > Departament Postępowania Przygotowawczego w Prokuraturze Krajowej w
    > każdym czegoś się dopatrzył. O konkretach milczy.
    >
    > Suchy komunikat podaje jedynie, że: ,,Dokonane ustalenia wskazują na
    > konieczność niezwłocznego uzupełnienia materiału dowodowego w tych
    > sprawach w celu wyjaśnienia istotnych okoliczności zdarzenia z dnia 16
    > września 2023 r.". I dalej, że dla ,,dobra postępowania" sprawy
    > przekazano do Prokuratury Regionalnej w Katowicach - ta ma wyznaczyć,
    > które okręgówki je poprowadzą.
    >
    > Rzecznik PK prok. Przemysław Nowak nie odpowiedział nam wczoraj na

    NA tym etapie informacji nie udzielamy, dla dobra audytu.
    I śledztwa :-)

> [...]
    > O wątpliwościach przy rozliczaniu wypadku Sebastiana M. pisała ,,Rz". W
    > sierpniu ujawniliśmy, że policja z Piotrkowa Trybunalskiego początkowo
    > ,,kupiła" jego wersję z winą zrzucaną na ofiary. Aż do godziny 1.58 w
    > policyjnej bazie jako sprawcę wskazywano kierowcę samochodu Kia. Dopiero
    > cztery godziny później w systemie SEWIK (System Ewidencji Wypadków i
    > Kolizji) ok. 6.26 nad ranem pojawił się wpis wskazujący, że na sprawcę
    > zdarzenia typowany jest kierowca BMW. M. w tym czasie wyjechał do
    > Niemiec, a stamtąd - do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. "

    do decyzji o zatrzymaniu/postawieniu zarzutów i tak jeszcze parę dni
    minęło.

    J.