  • 1. Data: 2007-10-08 06:17:54
    Temat: niedostarczenie wezwania do sądu a termin
    Od: m...@g...com

    Witam

    Sprawa wygląda następująco:

    Otrzymałem wezwanie na sprawę ugodową. Sprawa jest przeciwko mnie i
    mojej żonie. Ja dostałem wezwanie a moja małżonka nie dostała pod swój
    adres a wiem, że zostało wysłane pod adres pod którym nie mieszka i
    zostało odesłane z adnotacją, że tamże nie mieszka. W związku z tym
    faktem, chciałbym żeby sąd wyznaczył późniejszy termin rozprawy, gdyż
    moja żona nie otrzymała wezwania. Zależy mi na tym żeby mieć trochę
    więcej czasu na przygotowanie się do sprawy.

    Proszę o pomoc

    Wlodzimierz