  • 1. Data: 2007-02-26 22:13:44
    Temat: MCF - zakup mieszkania z lokatorem
    Od: "McFish" <grikwytnij to@poczta.onet.pl>

    Witam!!!
    Mam mozliwosc kupienia mieszkania ,ale z lokatorem na czas okreslony. w
    akcie notarialnym będzie napisana dokładna data opuszczenia przez
    wlasciciela mieszkania.
    Czy po tym okresie jesli lokator nie bedzie chcial opuscic mieszkania moge
    go w jakis sposob zmusic do opuszczenia mieszkania?
    Dziekuje z gory za odpowiedz
    mcf

  • 2. Data: 2007-02-26 22:46:05
    Temat: Re: MCF - zakup mieszkania z lokatorem
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    McFish napisał(a):
> [...]
    > Czy po tym okresie jesli lokator nie bedzie chcial opuscic mieszkania moge
    > go w jakis sposob zmusic do opuszczenia mieszkania?
    Ten lokator, to wlasciciel mieszkania czy osoba trzecia? Jesli
    wlasciciel, to w akcie notarialnym znajdzie sie klauzula typu
    'sprzedajacy zobowiazuje sie do opuszczenia mieszkania i oddania kluczy
    do dnia X. W razie niespelnienia tego warunku, kupujacy uzyskuje nakaz
    komorniczy' (cos pewnie przekrecilem). Wiekszosc ludzi kupuje tak
    mieszkanie na rynku wtornym - inaczej musialaby byc transakcja typu: u
    notariusza sprzedajacy, kupujacy, kasa, klucze. Sprzedajacy daje
    notariuszowi klucze, kupujacy kase, obaj podpisuja akt, notariusz daje
    klucze kupujacemu, kase sprzedajacemu.
    Jesli lokator, to osoba trzecia - to nie wiem.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-27 15:07:35
    Od: "McFish" <grikwytnij to@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ervo87$4pp$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > sprzedajacemu.
    > Jesli lokator, to osoba trzecia - to nie wiem.
    Ta osoba jest właścicielem.
    Pieniądze przekazałbym jej przy podpisaniu aktu notarialnego..
    Dziei badzio za odpowiedz. pozdrawiam