  • 1. Data: 2009-09-28 20:27:54
    Temat: Dowód zakupu a gwarancja
    Od: przemekdln <p...@g...com>

    Zgubiłem paragon zakupu, gwarancję, ale za towar płaciłem kartą lub
    kupiłem go na Allegro. Czy wydruk z banku lub Allegro wystarczy za
    dowód zakupu i będzie mógł być podstawą do skorzystania z gwarancji ?
    Chodzi o drobny przedmiot jak telefon.

  • 2. Data: 2009-09-29 05:51:09
    Temat: Re: Dowód zakupu a gwarancja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    przemekdln napisał(a):

> [...]
    > kupiłem go na Allegro. Czy wydruk z banku lub Allegro wystarczy za
    > dowód zakupu i będzie mógł być podstawą do skorzystania z gwarancji ?

    Przeczytaj warunki gwarancji, zadzwon i zapytaj gwaranta...

    j.

  • 3. Data: 2009-09-29 23:54:42
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    przemekdln pisze:
> [...]
    > kupiłem go na Allegro. Czy wydruk z banku lub Allegro wystarczy za
    > dowód zakupu i będzie mógł być podstawą do skorzystania z gwarancji ?

    W umowie gwarancyjnej moze byc, ze aby z niej sskorzystac musisz przyjsc
    w czerwonym ubranku i stanac na lewym uchu. Co innego niezgodnosc towaru
    z umowa - jesli podlega :) wtedy patrz ustawa.

    Przy niezgodnosci musisz udowodnic ze kupiles - paragon jest potrzebny
    jedynie do spraw skarbowych sprzedawcy (grupa podatki sie klania po
    szczegoly).

    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl