  • 271. Data: 2024-06-28 14:17:42
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2024 o 12:35, J.F pisze:

    > artykuł z maja 2020. Może i niesłusznie, ale czy też bezsensownie?

    Jeszcze raz, powoli: nikt nie wiedział jak się potoczą sprawy.

    > Hipotezę, ze oni moga być bardziej narażeniu na wirusa, a więc go
    > częsciej roznosić, każdy może sobie wymyśleć.

    Ale wiesz, że możesz samodzielnie znaleźć dane? Niczego nie trzeba wymyślać.
    Są dostępne. I to w poszczególnych państwach.
    Łącznie z przyczynami dlaczego tak jest i dlaczego wśród migrantów była
    wyraźnie większa śmiertelność.

    > Łuków małe miasteczko, Poznań jednak większe.
    > Czy aby na pewno o Covida poszło?

    A skąd. Pewnie RPO sobie to wymyślił. Każdy może sobie wymyślić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 272. Data: 2024-06-28 14:34:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jun 2024 14:17:42 +0200, Kviat wrote:

    > Jeszcze raz, powoli: nikt nie wiedział jak się potoczą sprawy.

    Tak, ale kwestia uchodźców w tym raczej możliwa do prostej analizy.
    Nie pochodzą z kraju epidemicznego.

    > Ale wiesz, że możesz samodzielnie znaleźć dane? Niczego nie trzeba wymyślać.
    > Są dostępne. I to w poszczególnych państwach.

    Na początku 2020 to tak raczej trudniej.

    > Łącznie z przyczynami dlaczego tak jest i dlaczego wśród migrantów była
    > wyraźnie większa śmiertelność.

    O, a była ?
    Czyli co - rasisci, czy lepiej poinformowanani ? :-)

    > A skąd. Pewnie RPO sobie to wymyślił. Każdy może sobie wymyślić.

    Wybicia nie podważam, aczkolwiek każdy może sobie wymyślić.

    Ale przyczyny mogły być różne.

    J.

  • 273. Data: 2024-06-28 14:44:12
    Temat: Re: Tylko wiara w dogmat jedynie słusznego "konsensusu" może nas ocalić [Was: Lokdałny]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jun 2024 13:19:46 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Rekordy_klimatyczne_w_
    Polsce

    > Znaczy bywało 10 stopni więcej.

    O k*.
    Można wierzyć w te wyniki z 1943 i 1921 roku?
    Termometry w miarę dokładne juz były, stacje meterologiczne ...
    w każdej wiosce to chyba nie, więc może i o dokładny termometr tam
    trudno?

    A te 38 st C w Kołobrzegu w 1992 - co na to Bałtyk?

    Natomiast przyznam, ze od paru lat we Wrocławiu latem, a nawet wiosną,
    coraz więcej nieznośnych upałów, a w zimie coraz trudniej o śnieg w
    Sudetach ...

    No i tak w tych tabelach, to rekordy zimna tylko 3 w tym stuleciu.

    J.

  • 274. Data: 2024-06-28 16:07:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2024 o 10:16, Kviat pisze:

    > LOL
    > Twierdzisz, że napisałem to, co ty napisałeś?

    Czymaj:

    > Tak, tak - w siłowniach i fitnesach roi się od dziarskich emerytów,
    za to w kościołach królują młodzi ludzie w odzienach sportowych.
    Wezniepierol.jpg

    Czyli jednak statystyka.
    Trochę to przykre, ale na szczęście nie wszyscy mają tak jak ty.

    > Wystarczy, że będą mieli w głowie więcej niż ty.

    Tak mieli, że mieliśmy jedną z największych liczb nadmiarowych zgonów na
    świecie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 275. Data: 2024-06-28 17:45:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > 80% czego? Dodatnich wyników testu o 0 wiarygodności? Przecież wystarczy
    > przestać testować w danym okresie i statystyki spadają.
    > Że już nie wspomnę o tym że np kończy się albo zaczyna okres grypowy.

    To już był okres jak testowali bo ktoś miał powody.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 276. Data: 2024-06-28 18:40:15
    Od: n...@o...pl

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > Nawet jakby wziąć tę Szwecję i uznać, że tam nie
    > było, to z jakim krajem to porównać? Musiałby być rządzony tak samo, być
    > jakimś w miarę analogiem klimatycznym, społeczno-kulturowym, politycznym,
    > ekonomicznym, nawet rasowym, etc etc.

    Przecież porównano ją z innymi krajami skand.

  • 277. Data: 2024-06-28 18:41:10
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Dobra - mi się nie chce dalej...

    Czyżby w końcu zrozumiał? Nie, to niemożliwe, cietrzewi to nie dotyczy :P

  • 278. Data: 2024-06-28 18:42:16
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > OT. dla beki
    > Ile CO2 jest w atmosferze:)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=bJfrKNR3K2k

    Ile?

  • 279. Data: 2024-06-28 18:43:26
    Temat: Re: Tylko wiara w dogmat jedynie słusznego "konsensusu" może nas ocalić
    Od: n...@o...pl

> [...]

    > Furie stycznia były nieubłagane. Niskie temperatury wszechczasów
    > odnotowano w zeszłym tygodniu w Cincinnati ( -- 25 ), Miami Beach ( + 32
    > ), Palm Beach ( + 27 ). Rekordy jednodniowe dla tej daty zostały
    > ustalone w Nowym Jorku ( -- 1 ); Dayton ( -- 21 ); i Lynchburg, Va. ( -- 8
    > ). W -- 19 Chicago przeżyło najzimniejszy dzień w tym stuleciu. Peoria,
    > Illinois ( -- 25 ), nie było tak zimno od 1884 roku. W Rice Lake w stanie
    > Wisconsin temperatura spadła do -- 60 -- i przez dwa dni właściciele psów
    > musieli wypychać niechętne zwierzęta na zewnątrz, aby uratować dywany.

    A średnia rośnie... Jak wasza nieudolność to wytłumaczy?

  • 280. Data: 2024-06-28 18:44:56
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > Tyle że dzisiejszy węgiel pozyskany z kopalń kiedyś i tak se hulał w
    > atmosferze w postaci CO2. Jak skoczy do 800 ppm i tak będzie 5x mniej od
    > rekordu. Roślinki zaczną szybciej rosnąć i tyle.

    Słusznie jednak uważają was za debili :D