  • 281. Data: 2024-06-28 18:46:36
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie - naukowy konsensus jest taki, że człowiek powoduje globalne
    > ocieplenie poprzez emisje CO2.

    Trzeba jak z pandemią.

    Nic nie robić.

    Wtedy będzie dobrze.

  • 282. Data: 2024-06-28 18:51:02
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Bardziej łopatologicznie nie potrafię ci tego wytłumaczyć.

    Szkoda na niego prądu.

    Dodam, że chyba nikt już nie wspomniał z jakim hejtem spotkały się
    pielęgniarki. Powodu nie pamiętam, chyba "roznosiły wirusa".

  • 283. Data: 2024-06-28 18:58:01
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > zgodnie z tym co twierdzi dr Pieniążek mutowanie nie ma znaczenia,
    > ponieważ wirus atakuje w miejscu gdzie nie ma szans zetknąć się z
    > przeciwciałami z krwi. Więc szczepionki tego typu nie mają szans. Kiedyś
    > próbowano z aerozolowymi, ale jak na razie bez skutku.

    :D :D :D
    Potraficie jednak ludzi rozśmieszyć :D

  • 284. Data: 2024-06-28 19:24:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2024 o 16:07, Shrek pisze:

    > Czymaj:

    > za to w kościołach królują młodzi ludzie w odzienach sportowych.
    > Wezniepierol.jpg

    LOL
    Przecież ty to napisałeś :):)

    Czymaj:

    Piszesz (ja wiem, że ironicznie), że w fitnesach roi się od dziarskich
    emerytów, a potem dzielnie walczysz z "moim pierdoleniem" o emwerytach
    stanowiących większość na siłowni.

    Ogarnij się. Chłopie.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 285. Data: 2024-06-28 20:21:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2024 o 19:24, Kviat pisze:

    > LOL
    > Przecież ty to napisałeś :):)

    Wyciałeś swoją odpwiedź że to smutne że w dyskusjach o lokdałnach
    kieruję się statystyką a nie twoimi urojeniami:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 286. Data: 2024-06-29 00:05:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2024 o 20:21, Shrek pisze:

    > Wyciałeś swoją odpwiedź że to smutne że w dyskusjach o lokdałnach
    > kieruję się statystyką a nie twoimi urojeniami:P

    Że kierujesz się tylko statystyką.

    Nie brnij.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 287. Data: 2024-06-29 07:19:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.06.2024 o 00:05, Kviat pisze:

    > Że kierujesz się tylko statystyką.
    >
    > Nie brnij.

    Bo na tym polega zarządzenie epidemią, a nie mieszaniu do tego
    baśniowych stworów i ilości pigmentu, jak to ty argumentujesz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 288. Data: 2024-07-07 11:09:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Jun 2024 11:42:52 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    azne,spinalonga---wyspa-zywych-trupow--jak-wygladalo
    -zycie-w-greckiej-kolonii-tredowatych-,artykul,23675
    888.html

    > co to ma do rzeczy?

    Napisałeś "ma na celu maksymalną izolację jak największej liczby osób od
    siebie" co jest nieprawdą. Otóż ma na celu izolowanie maksymalnej liczby
    osób chorych od zdrowych i jest jedyną możliwą formą kwarantanny w skali
    kraju przy ilości chorych idącej w setki tysięcy i tysiącach zakażeń
    dziennie.
    Lockdown to po prostu forma kwarantanny, o celu takim jak każda inna
    forma, różniąca się od innych jedynie skalą. No, może z drobną różnicą.
    Stare formy zamykały część populacji a koniec następował dopiero gdy
    umarli wszyscy co mieli umrzeć. Lockdown, unieruchamiając całość
    populacji, w zamierzeniach miał trwać do chwili opracowania szczepionki,
    zdobycia odporności masowej oraz w celu spłaszczenia szczytu zchorowań.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 289. Data: 2024-07-07 20:18:22
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Lockdown, unieruchamiając całość
    > populacji, w zamierzeniach miał trwać do chwili opracowania szczepionki,
    > zdobycia odporności masowej oraz w celu spłaszczenia szczytu zchorowań.

    Podziwiam wiarę, że szurom coś da się wytłumaczyć.
    Jeszcze można byłoby im napisać, że szpitale (przynajmniej w niektórych
    miejscach) były przepełnione, ale myślę że to i tak nie zaburzy ich matrixa.

  • 290. Data: 2024-07-07 20:51:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2024 o 20:18, n...@o...pl pisze:

    > Podziwiam wiarę, że szurom coś da się wytłumaczyć.
    > Jeszcze można byłoby im napisać, że szpitale (przynajmniej w niektórych
    > miejscach) były przepełnione, ale myślę że to i tak nie zaburzy ich matrixa.

    Były przepełnione, bo główny problem był w personelu. A ten był na
    wakacjach w szitalach tymczasowych, które nigdy nawet się nie zblizyły
    do wykorzystania deklarowanej pojemności.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!