  • 261. Data: 2024-06-28 10:11:25
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2024 o 05:37, Shrek pisze:

    > Tak - lokdałn wprowadzono, bo jak nie to by byly zamieszki o lpg i
    > murzynów. Ok - rozumiem że można w emocjach pierdolnąć bzdurę. Bronienie
    > jej za wszelką cenę powoduje utratę wiarygodności do zera. Ty po prostu
    > nie jesteś w żaden sposób zdolny do przyznania się do błędu. Twoja
    > wiarygodność jest zerowa bo do upadłego będziesz bronił największej
    > bzdury, choćby to była oczywista omyłka pisarska to się nie przyznasz i
    > będziesz szedł w zaparte.

    Pogorszyło ci się? Jaka omyłka pisarska?
    Czy może ogarnięcie prostego ciągu przyczynowo-skutkowego, co się może
    wydarzyć przy puszczeniu wszystkiego na żywioł, przerasta twoje
    możliwości intelektualne?

    Lokdałn->zmniejszenie transmisji->zmniejszenie obciążenia
    szpitali->zmniejszenie prawdopodobieństwa wystąpienia niepokojów
    społecznych związanych z brakiem możliwości dostępu do szpitali.

    W razie "w" to na kogo w pierwszej kolejności posrają się prawackie
    media szczujące ludzi od lat?

    https://tvn24.pl/rzeszow/miss-rzeszowa-ofiara-hejtu-
    z-powodu-koloru-skory-zaden-czlowiek-nie-powinien-te
    go-doswiadczyc-st7981480
    To tylko z ostatnich kilku godzin. Jakieś nic nie znaczące wybory
    jakiejś lokalnej mis, a ty masz wątpliwości co będą odpierdalać wrazie "w"?

    Co w tym jest takiego trudnego do zrozumienia?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 262. Data: 2024-06-28 10:16:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2024 o 05:39, Shrek pisze:

    > A kwiatek przeszedł ewolucję i teraz jak robert jedzie w "ja nie
    > powiedziałem tego co wam powiedziałem".

    LOL
    Twierdzisz, że napisałem to, co ty napisałeś?
    Rzeczywiście ci się pogorszyło.

    > Mam nadzieję, że nie mają w gowie gejów i murzynów.

    Wystarczy, że będą mieli w głowie więcej niż ty.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 263. Data: 2024-06-28 11:14:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2024 o 10:11, Kviat pisze:

> [...]
    > społecznych związanych z brakiem możliwości dostępu do szpitali.
    >
    > W razie "w" to na kogo w pierwszej kolejności posrają się prawackie

    https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/sytuacja-migranto
    w-pandemii-stanowisko-rpo-i-komisji-ekspertow-ds-mig
    rantow

    "Po roku 2015, kiedy Europa mierzyła się z tzw. kryzysem uchodźczym, w
    Polsce odnotowano znaczący wzrost występowania zachowań rasistowskich i
    ksenofobicznych. Jego źródłem było głównie poczucie zagrożenia i lęku w
    społeczeństwie, wzmacniane nieodpowiedzialną i bazującą na stereotypach
    debatą publiczną na temat migracji i migrantów. Dziś, w obliczu
    zagrożenia pandemią, eksperci i ekspertki zwracają uwagę na nowe,
    niepokojące zjawisko, jakim jest hejt i powtarzające się przypadki
    napaści na cudzoziemców przebywających w Polsce. Jak wynika z naszych
    obserwacji, cudzoziemcy, zwłaszcza osoby pochodzenia azjatyckiego, coraz
    częściej niesłusznie utożsamiani są z zagrożeniem związanym z COVID-19.
    Atak na mieszkankę Łukowa pochodzenia wietnamskiego czy wybicie szyb w
    mieszkaniu obywatela Filipin w Poznaniu to tylko niektóre przykłady
    zachowań, które wymagają nie tylko zdecydowanej reakcji organów
    ścigania, ale też jednoznacznego i wyraźnego sprzeciwu ze strony
    społeczeństwa. Trzeba też pamiętać o odpowiedzialności za słowa.
    Radykalizacja języka debaty publicznej ma negatywne, a często wręcz
    dramatyczne konsekwencje."

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 264. Data: 2024-06-28 11:41:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.06.2024 o 11:14, Kviat pisze:
    > w Polsce odnotowano znaczący wzrost występowania zachowań rasistowskich
    > i ksenofobicznych.

    Czyli gonimy czołówkę?
    https://www.dw.com/pl/unijny-raport-ws-rasizmu-najgo
    rzej-wypadają-niemcy-najlepiej-polska/a-67214277

    Robert

  • 265. Data: 2024-06-28 12:06:35
    Temat: Re: Tylko wiara w dogmat jedynie słusznego "konsensusu" może nas ocalić [Was: Lokdałny]
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-28 o 01:31, J.F pisze:

    > Owszem, ale to bylo ... 300 mln lat temu?

    I roślinki szybko odrastały, nie wegetowały tylko rosły (jak u rolnika
    pod folią) i dinozaury miały co żreć:)

    Piszą ze mimo 4000 ppm nie ma dowodów na wyższą temp. na ziemi.

  • 266. Data: 2024-06-28 12:09:25
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-28 o 11:14, Kviat pisze:
    > Radykalizacja języka debaty publicznej ma negatywne, a często wręcz
    > dramatyczne konsekwencje."

    Gadanie mniej groźne niż utrata kontroli policji nad miastami we francji
    czy szwecji.

  • 267. Data: 2024-06-28 12:24:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jun 2024 12:06:35 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > I roślinki szybko odrastały, nie wegetowały tylko rosły (jak u rolnika
    > pod folią) i dinozaury miały co żreć:)

    Dinozaurów było za mało, i węgiel się zbierał :)

    Nawiasem mówiąc, to ciekaw jestem jak, bo chyba wymaga, aby roslinka
    się utopiła w wodzie ... bagno tam było?

    > Piszą ze mimo 4000 ppm nie ma dowodów na wyższą temp. na ziemi.

    Hm, 20tys lat temu tu u nas był lód.
    A 300mln lat temu najwyraźniej nie było.

    To chyba jest jakis dowód na wyższą temperaturę?

    No ale ten lód stopniał, więc klimat się ocieplił, i to bez udziału
    czlowieka. Może nadal się ociepla samoczynnie.

    Ba - to nie było jedyne zlodowacenie, było co najmniej kilka,
    więc może własnie zabezpieczamy się przed następnym.

    Ale co by nie mówic, upał nieznośny, a to to przecież strefa klimatu
    umiarkowanego ...

    J.

  • 268. Data: 2024-06-28 12:35:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jun 2024 11:14:48 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > Polsce odnotowano znaczący wzrost występowania zachowań rasistowskich i
    > ksenofobicznych. Jego źródłem było głównie poczucie zagrożenia i lęku w

    Hm, a w zasadzie czemu 2015? Uchodźcy zaatakowali, czy nastał
    sprzyjający "klimat polityczny" ?

> [...]
    > obserwacji, cudzoziemcy, zwłaszcza osoby pochodzenia azjatyckiego, coraz
    > częściej niesłusznie utożsamiani są z zagrożeniem związanym z COVID-19.

    artykuł z maja 2020. Może i niesłusznie, ale czy też bezsensownie?
    Hipotezę, ze oni moga być bardziej narażeniu na wirusa, a więc go
    częsciej roznosić, każdy może sobie wymyśleć.

    > Atak na mieszkankę Łukowa pochodzenia wietnamskiego czy wybicie szyb w
    > mieszkaniu obywatela Filipin w Poznaniu to tylko niektóre przykłady

    Łuków małe miasteczko, Poznań jednak większe.
    Czy aby na pewno o Covida poszło?

> [...]
    > społeczeństwa. Trzeba też pamiętać o odpowiedzialności za słowa.
    > Radykalizacja języka debaty publicznej ma negatywne, a często wręcz

    Taa, IMO znacznie większa radykalizacja nastąpiła, jak PiS przejął TK
    i ogłosił nielegalność aborcji. Co akurat znikomy związek z uchodżcami
    miało.

    W dodatku epidemia się przydała - do zasłaniania twarzy :-)

    Ale co by było, jakby miejsc w szpitalach zabrakło, a jednocześnie
    leżałoby by tam kilku ciemniejszych obcokrajowców ...

    J.

  • 269. Data: 2024-06-28 13:19:46
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-28 o 12:24, J.F pisze:

    > Ale co by nie mówic, upał nieznośny, a to to przecież strefa klimatu
    > umiarkowanego ...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rekordy_klimatyczne_w_
    Polsce

    Znaczy bywało 10 stopni więcej.

  • 270. Data: 2024-06-28 13:34:54
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-28 o 13:19, alojzy nieborak pisze:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Rekordy_klimatyczne_w_
    Polsce

    > Znaczy bywało 10 stopni więcej.

    +

    Dużo pijendzów na badania/nakręcanie luda = wincyj dramatyzmu w TV.
    https://media.snopes.com/2022/07/weather-maps.jpg

    Dziś u niemca przy prognozie pogody dają nawet płomienie na dole.

    +
    przypominajka o której już klepaliśmy.
    Kolekcja nagłówków:

    1966: Ropa zniknie za dziesięć lat
    1967: Groźny głód przewidziany do 1975 roku
    1968: Przeludnienie rozprzestrzeni się na całym świecie
    1969: Wszyscy znikną w obłoku niebieskiej pary do 1989 roku
    1970: Świat wyczerpie wszystkie swoje zasoby naturalne do 2000 roku
    1970: Mieszkańcy miast będą potrzebować masek przeciwgazowych do 1985 roku
    1970: Nagromadzenie azotu uczyni całą ziemię niezdolną do użytku
    1970: Rozkładające się zanieczyszczenia zabiją wszystkie ryby
    1970: Pszczoły-łowcy!
    1970: Epoka lodowcowa do 2000 roku
    1970: Ameryka podlega restrykcjom wodnym do 1974 roku i restrykcjom
    żywnościowym do 1980 roku
    1971: Nowa epoka lodowcowa nadchodzi w 2020 lub 2030 roku
    1972: Nowa epoka lodowcowa do 2070 roku
    1972: Ropa wyczerpie się w ciągu 20 lat
    1974: Satelity kosmiczne pokazują, że nowa epoka lodowcowa nadchodzi szybko
    1974: Kolejna epoka lodowcowa?
    1974: Uszczuplanie ozonu to 'Wielkie niebezpieczeństwo dla życia
    1976: Zgodność naukowa: planeta chłodzi się, głód jest nieuchronny
    1977: Departament Energii mówi, że ropa osiągnie szczyt w latach 90.
    1978: Nie ma końca dla 30-letniego trendu chłodzenia
    1980: Kwaśny deszcz zabija życie w jeziorach 1980: Szczyt ropy w 2000 roku
    1988: Regionalne susze (które nigdy nie nastąpiły) w latach 90.
    1988: Temperatury w Waszyngtonie osiągną rekordowe wysokości
    1988: Wyspy Malediwy będą pod wodą do 2018 roku (nie są)
    1989: Podnoszące się poziomy mórz zniszczą narody, jeśli do 2000 roku
    nie zostaną podjęte żadne działania
    1989: Zachodnia autostrada w Nowym Jorku będzie pod wodą do 2019 roku
    (nie jest)
    1996: Szczyt ropy w 2020 roku
    2000: Dzieci nie będą wiedziały, co to śnieg
    2002: Głód za 10 lat, jeśli nie zrezygnujemy z jedzenia ryb, mięsa i nabiału
    2002: Szczyt ropy w 2010 roku
    2004: Wielka Brytania stanie się Syberią do 2024 roku
    2005: Manhattan będzie pod wodą do 2015 roku
    2006: Super huragany!
    2008: Arktyka będzie wolna od lodu do 2018 roku
    2008: Geniusz klimatyczny Al Gore przewiduje wolną od lodu Arktykę do
    2013 roku
    2009: Geniusz klimatyczny Książę Karol mówi, że mamy 96 miesięcy, aby
    uratować świat
    2009: Premier Wielkiej Brytanii mówi, że mamy 50 dni, aby 'uratować
    planetę przed katastrofą'
    2009: Geniusz klimatyczny Al Gore przesuwa przewidywanie wolnej od lodu
    Arktyki z 2013 roku na 2014 rok
    2013: Arktyka bez lodu do 2015 roku
    2014: Tylko 500 dni do 'chaosu klimatycznego'
    2019: Hej Greta, potrzebujemy cię, abyś przekonała ich, że tym razem to
    naprawdę coś się stanie