  • 41. Data: 2008-12-10 07:10:09
    Temat: Re: Lekarka miała prawo odmówić?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > zabroń gościowi się szarpać. ciekawe co mu zrobisz

    Nic mu nie zrobię. Jego sprawa. Napisałem tylko że to on będzie ponosił
    odpowiedzialność za szkody, a nie nikt inny.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 42. Data: 2008-12-10 07:10:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marcin pisze:

    > Od razu się uspokoiłem.

    Cieszę że mogłem pomóc. Choć to niepokojące że moja osoba ma tak wielki
    wpływ na ciebie.

  • 43. Data: 2008-12-10 07:29:42
    Od: marcin <m...@g...com>

    Johnson pisze:
    > Cieszę że mogłem pomóc. Choć to niepokojące że moja osoba ma tak wielki
    > wpływ na ciebie.

    Już tak się nie dowartościowuj, ego masz już rozdęte wystarczająco.

    M.

  • 44. Data: 2008-12-10 07:30:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marcin pisze:

    > Już tak się nie dowartościowuj, ego masz już rozdęte wystarczająco.

    A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

  • 45. Data: 2008-12-10 07:31:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Nic mu nie zrobię. Jego sprawa. Napisałem tylko że to on będzie ponosił
    > odpowiedzialność za szkody, a nie nikt inny.

    Nie.
    Napisałeś, że napisałem bzdury. Więc bądź łaskaw się do tego odnieść i
    napisz w którym miejscu napisałem bzdury. Prawo faceta się szarpać.

  • 46. Data: 2008-12-10 07:36:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > Nie.
    > Napisałeś, że napisałem bzdury. Więc bądź łaskaw się do tego odnieść i
    > napisz w którym miejscu napisałem bzdury. Prawo faceta się szarpać.

    Bzdurą jest że oskarżony ma prawo kłamać ile wlezie ...

    Wyrok SN z dnia 9 lutego 2004 r. (V KK 194/03)

    Prawo do obrony, o którym stanowi art. 6 k.p.k., zapewniające
    oskarżonemu (podejrzanemu) swobodę wypowiedzi co do zarzuconego mu czynu
    zabronionego, chroniące zarazem przed poniesieniem odpowiedzialności
    karnej z powodu ich treści, nie legalizuje innych zachowań oskarżonego o
    znamionach czynu zabronionego, choćby zmierzały one do uniknięcia bądź
    złagodzenia odpowiedzialności za czyn zarzucony.

    Uchwała SN z dnia 11 stycznia 2006 r. (I KZP 49/05)

    Oskarżony, który składając wyjaśnienia w związku z toczącym się
    przeciwko niemu postępowaniem karnym, fałszywie pomawia inną osobę o
    współudział w tym przestępstwie w celu ukrycia tożsamości rzeczywistych
    współuczestników tego przestępstwa, a nie w celu własnej obrony,
    wykracza poza granice przysługującego mu prawa do obrony i może ponosić
    odpowiedzialność karną z art. 234 k.k.

    ITD ....

    A teraz uczciwie przyznaj że napisałeś bzdurę ...

  • 47. Data: 2008-12-10 07:37:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

> [...]

    odpowiedzialność karną z art. 234 k.k.

    ITD ....

    A teraz uczciwie przyznaj że napisałeś bzdurę ...
    Tylko nie pisz że każdy ma prawo zabić, a co najwyżej będzie skazany ...

  • 48. Data: 2008-12-10 10:04:48
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    > Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > zatrzymanie i zarzuty były uzasadnione badanie, którego wykonania odmówiła
    > musiałoby być związane z procesem.
    >
    > Uważam, że co do zasady zbadanie trzeźwości napastników czy ewentualnego
    > zarażenia ich chorobami zakaźnymi mogło być uzasadnione koniecznością
    > procesową, bowiem jeśli chory na AIDS kogoś pogryzie, to mamy dodatkowy
    > zarzut z art. 156§1 kk w zw. z ar. 224§3 kk. Bez tej okoliczności zostaje
    > 224§2 kk.
    >
    > Z tym, że teraz w świetle tych dwóch wypowiedzi, to ja już nie wiem, w
    > jakim trybie to badanie zlecano. Lekarka w artykule się obciąża. Policja

    A sam nie możesz pomyśleć tylko od razu ktoś musi wyjaśniać. Postaraj się,
    walcz, myśl. Ale skoro się poddałeś bez walki. Tu chodziło o pokazanie kto
    ważniejszy. czy policjanci z góra średnim wykształceniem myslący że mają
    władzę, czy lekarka która uczyła się: kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt lat (
    niepotrzebne skreślić. Dziwi mnie zachowanie tego co pozwolił na dalsze
    kontynuowanie sprawy. Mosze słapszy był akurat. Bo jego reakcja na doniesienie
    powinna być jedna. A na badaniach w łodzi byliście? bo jak nie to wypierd.....
    na badania a nie zawracać gitarę. I nie pokazywać mi się bez papierka że
    jesteście zdrowi. Temu zdarzeniu nie da się przypisać żadnych paragrafów.

  • 49. Data: 2008-12-10 10:23:53
    Od: "Konrad" <kon1231@poczta.onet.pl>

    " sok marchwiowy" <s...@g...pl> wrote in message

    > Tu chodziło o pokazanie kto
    > ważniejszy. czy policjanci z góra średnim wykształceniem myslący że mają
    > władzę, czy lekarka która uczyła się: kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt
    > lat

    I dlatego ma mieć rację? Lekarze w tym kraju to przeważnie banda skurwysynów
    którym sie wydaję że stoją ponad prawem i są władcami życia i śmierci
    (przepraszam tych nielicznych którzy do tego opisu nie pasują).
    Takiej szmacie która ma w dupie moje życie bo jest ważniejsza należy się
    tylko wpierdol - rozumiem że kultura tych niewykształconych policjantów ich
    przed tym powstrzymała - a szkoda. Zabaczymy co w takim razi zrobi z tym
    prokuratura - a jak znam życie to gówno. I nie życze ci żeby jak ci narkoman
    właduje strzykawkę w dupę pani "doktor" powiedziała że go nie zbada bo
    akurat je śniadanie albo jej Radio Maryja nie pozwala nękać biedaka.

    Konrad

  • 50. Data: 2008-12-10 12:49:26
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "marcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tylko karanie we łbach tych, którzy przyzwyczaili się do faktycznej
    > bezkarności za swoje zawodowe. Nawet mnie nie rozśmieszaj swoją
    > hipokryzją.

    Też jestem za karaniem lekarzy.

    --
    Pzdr