  • 31. Data: 2009-05-24 09:51:36
    Temat: Re: Legalizacja gaśnicy
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > Ale z opóźnieniem, co może być istotne, prawda?

    Zakładasz, że gdy poczujesz pierwszy dymek, wokół Ciebie natychmiast
    zatrzyma się 5 samochodów i wyskoczą z nich kierowcy z gaśnicami?
    Opóźnienie występuje zawsze.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 32. Data: 2009-05-24 09:53:28
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    szadok pisze:

    > No i teraz jak pali Ci się auto... ile osób jest w
    > stanie to wszystko popamiętać, skoro nie byli na żadnym szkoleniu
    > PPOŻ...

    Kiedyś rozmawiałem ze strażą pożarną w DC, niestety nie byli chętni
    nauczyć korzystania z gaśnicy (własnej, żeby nie było ;)

    Są jakieś takie praktyczne szkolenia PPOŻ?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 33. Data: 2009-05-24 10:44:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 24 maj 2009 11:51
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvb5r8$lfj$2@inews.gazeta.pl>):

    > Zakładasz, że gdy poczujesz pierwszy dymek, wokół Ciebie natychmiast
    > zatrzyma się 5 samochodów i wyskoczą z nich kierowcy z gaśnicami?
    > Opóźnienie występuje zawsze.

    Nie. Spalił się z opóźnieniem. Jak w międzyczasie inni wyciągają ofiarę zza
    kierownicy, może to mieć znaczenie.

    --
    Tristan

  • 34. Data: 2009-05-24 12:53:17
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia 24 May 2009 10:49:11 +0200, januszek napisał(a)
    w:<news:slrnh1i2g6.7tr.januszek@gimli.mierzwiak.com>
    :

    > określonymi w świadectwie homologacji". No i jest też Rozporządzenie
    > Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z z dnia 21 kwietnia 2006
    > r.w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów
    > budowlanych i terenów

    Samochód jest budynkiem, obiektem, czy terenem? ;-)

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 35. Data: 2009-05-24 14:47:59
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Samochód jest budynkiem, obiektem, czy terenem? ;-)

    Czasem jest nieruchomością. Jak mu silnik wysiądzie :)

  • 36. Data: 2009-05-24 20:40:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szerr napisał(a):

    > Samochód jest budynkiem, obiektem, czy terenem? ;-)

    Tam nigdzie nie jest napisane, że dotyczy to tylko budynków, obiektów
    czy terenu (cokolwiek to jest).

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 37. Data: 2009-05-24 21:38:18
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 24.05.2009 Kocureq <a...@...stopce.pl> napisał/a:

    > Kiedyś rozmawiałem ze strażą pożarną w DC, niestety nie byli chętni
    > nauczyć korzystania z gaśnicy (własnej, żeby nie było ;)
    >
    > Są jakieś takie praktyczne szkolenia PPOŻ?

    No ja akurat miałem na kopalni (jako firma zewnętrzna) Ale i tam różnie
    bywa... czasem coś pokażą i psikną, ale w większości to tylko teorii
    godzinka i fru. Spadać, odbębnione, a strażak $ wziął ;/ Aczkolwiek
    jakby ich podpytać, to raczej fajni goście byli, pewnie dałoby się coś
    załatwić.
    Może popytaj w firmach handlujących PPOŻ, może Ci polecą jakieś
    szkolenie i się załapiesz ze swoją gaśnicą na dodatkowy instruktaż :)

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia

  • 38. Data: 2009-05-25 06:18:16
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia 24 May 2009 22:40:44 +0200, januszek napisał(a)
    w:<news:slrnh1jc68.g5j.januszek@gimli.mierzwiak.com>
    :

    > Tam nigdzie nie jest napisane, że dotyczy to tylko budynków, obiektów
    > czy terenu (cokolwiek to jest).

    Jak to nie jest? A w nazwie rozporządzenia?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 39. Data: 2009-05-25 06:43:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szerr napisał(a):

    > Jak to nie jest? A w nazwie rozporządzenia?

    Moim zdaniem nie ma w tytule nic takiego co mogłoby wskazywać, że pod
    gasnicę w terenie nie zalicza się gaśnicy w samochodzie ;)

    j.

  • 40. Data: 2009-05-25 07:37:40
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia 25 May 2009 08:43:58 +0200, januszek napisał(a)
    w:<news:slrnh1kfhd.lpp.januszek@gimli.mierzwiak.com>
    :

    > Moim zdaniem nie ma w tytule nic takiego co mogłoby wskazywać, że pod
    > gasnicę w terenie

    Czytaj ze zrozumieniem. Nie chodzi o "gaśnice w terenie", lecz o ochronę
    przeciwpożarową "budynków, innych obiektów budowlanych i terenów". Życzę
    powodzenia w wykazaniu, że samochód podpada pod którąkolwiek z tych
    kategorii.

    --
    Quid leges sine moribus?