-
1. Data: 2009-05-23 06:02:30
Temat: Pytanie o rękojmię - chyba
Od: "arek" <n...@m...pl>
Na wstępie to muszę przeprosić, że nie potrafię poprawnie sformułować
pytania, ale może chociaż opiszę je:
Klient - prowadzący działalność gospodarczą - kupuje w autoryzowanym
serwisie częsć zamienną albo usługę naprawy swojego sprzętu (naprawa, przy
okazji nowa część zamienna). Dostaje FV z wyszczególnionym czasem pracy i
wymienianym podzespołem. I ta nowo założona część psuje się za pół roku. Po
czym klient dowiaduje się, że nie ma gwarancji na część. I nawet nie miał! I
się wpienia... Na mnie, bo ja jestem "buforem" jak Błękitna Linia w TP.
I tu moje pytanie: jakie, względem KC, prawa mają nasi klienci? Oni pytają o
gwarancję (wydaje mi się, że powinni pytać o rękojmię) na zakupiony towar,
wykonane usługi, ja mam (polecenie z góry) odpowiadać, że gwarancji nie ma i
to ich problem, że się nie dowiedzieli. Upraszczam, ale z tego co się
zorientowałem klienci bardzo czę