  • 1. Data: 2009-05-23 12:55:42
    Temat: Wydruk ksiazki a prawa autorskie
    Od: "Huascar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Mam takie pytanie, czy gdybym chcialbym wydac (wznowic) ksiazke
    zagranicznego autora wydana w latach 20-tych z polskim tlumaczeniem z lat
    30-tych, to czy beda dzialac tu jakiekolwiek prawa autorskie? Czy potrzebna
    bedzie czyjas zgoda na taka publikacje przy zalozeniu, ze sklad i szata
    graficzna beda stworzone od nowa?

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2009-05-23 13:37:06
    Temat: Re: Wydruk ksiazki a prawa autorskie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 23 May 2009 14:55:42 +0200, Huascar napisał(a):

    > czy gdybym chcialbym wydac (wznowic) ksiazke zagranicznego autora wydana
    > w latach 20-tych z polskim tlumaczeniem z lat 30-tych, to czy beda
    > dzialac tu jakiekolwiek prawa autorskie?

    Sprawdź kiedy zmarł autor, dolicz 70 lat i ciesz się książką. Sprawdź
    kiedy zmarł tłumacz, dolicz lat 70 i ciesz się tłumaczeniem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]