  • Data: 2003-03-04 12:27:57
    Temat: Kwiestia "przepisywania" tekstow z gazet...
    Od: "waniak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Prosze o pomoc w takiej oto sprawie, mam nadzieje ze znajdzie sie ktos
    kto bedzie mi w stanie pomoc ;) Mianowicie, jak wyglada w polskim prawie
    kwestia "przepisywania" tekstow z gazet, ich internetowych wydan, wiadomosci
    itd itp do np. swoich sewrisow www.
    O co dokladnie mi chodzi. Czy moge bez zgody redakcji, autora artykulu
    itd przeniesc ten arykul, wiadomosc (nie zmieniajac nic w niej oczywiscie)
    do swojego serwisu www gdzie oczywiscie podaje autora, zrodlo skad wzialem
    informacje (adres strony www, czy tez nazwe cxzasopisma, gazety). Czy nawet
    wykorzystujac w taki sposob informacje lamie prawo???

    pozdrawiam,
    Michal