  • 41. Data: 2020-03-24 10:15:13
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 08:37:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Aaa, czyli dom z wlanym podworkiem ... to ze smieciami moze sie nie
    > udac.

    A co - na własnym podwórku też nie można przebywać gdy ma się kwarantanne?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 42. Data: 2020-03-24 11:01:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-23 o 09:30, Wiesiaczek pisze:

    >Hahaha. Ty to świetny bajarz jesteś :-)
    >Czy jak ktoś ma większy dochód to jak się zarząda-przyniosą jedzenie?

    Odwrotnie - jak ktos ma za duzy dochod, to MOPS go splawia.
    Bo MOPS jest od rozdawania zasilkow.
    Tzn w normalnych warunkach, bo teraz ma obowiazki, ale widac nie
    zawsze o tym wie..

    A ponoc mamy 120 tys osob na kwarantannie, to wszyskie MOPSy powinny
    juz wiedziec.

    J.

  • 43. Data: 2020-03-24 12:01:38
    Od: z <...@...pl>

    Zrobiłeś ten test specjalnie czy faktycznie rodzina i znajomi się na
    ciebie wypięli.

    A jeśli jesteś samotny i chory to współczuję.

    Ale po Twoich postach nie sądzę że nie potrafiłbyś sobie chleba załatwić.

    Żałosne

  • 44. Data: 2020-03-24 12:16:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2020 o 12:01, z pisze:
> [...]
    >
    > A jeśli jesteś samotny i chory to współczuję.
    >
    > Ale po Twoich postach nie sądzę że nie potrafiłbyś sobie chleba załatwić.

    A co za różnica? Wiesiaczek może być prowokatorem ale faktem jest, że
    mnóstwo starszych ludzi sobie w takiej sytuacji nie poradzi. Powiem
    więcej - większość dorosłych średnioogarniętych ludzi sobie nie poradzi
    w zderzeniu z procedurami państwowego betonu. Tam trzeba asertywności i
    ogarnięcia znacznie przekraczającego przeciętne, żeby coś wskórać.
    Przeciętnego obywatela przeciętna biurwa (nie mówiąc o funkcjonariuszu)
    przekona, żeby dupy nie zawracał, a to dlatego że ma w tym w
    przeciwieństwie do obywatela ogromne doświadczenie. Wielokrtonie się
    przekonałem, że jak nie jestś asertywny na granicy bezczelności to nic
    nie uzyskasz. I co teraz dziadek ma się przepychać z sanepisem, policją,
    mopsem gdzie każdy telefon to jakbyś na marsa edzwonił bo takie jest
    opóźnienie?

    Jak ktoś jest tak ogarnięty, to zrobi wszystko, żeby pod procedurę
    kwarantanny nie podpaść, bo nic mu ona nie daje oprócz kłopotów i ryzyka
    dopierdolenia kary 30k ku uciesze gawiedzi.

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-03-24 12:45:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-24 o 12:16, Shrek pisze:
    > z procedurami państwowego betonu.

    To nie jest beton. TO JEST WOJNA.
    Starszym można wybaczyć ale młodym wilczkom co się pozahłystali
    wolnością, Europą, stylem życia...
    Trzeba gorącym żelazem po gołym tyłku jak ich matka z ojcem nie nauczyła
    posłuszeństwa ;-)

  • 46. Data: 2020-03-24 13:04:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2020 o 12:45, z pisze:

    > Starszym można wybaczyć ale młodym wilczkom co się pozahłystali
    > wolnością, Europą, stylem życia...

    Problem w tym, że właśnie starszym życie nie wybacza - oni są w grupie
    ryzyka i oni są spuszczani regularnie na drzewo, bo się nie odgryzą.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-03-24 13:34:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zrobiłeś ten test specjalnie czy faktycznie rodzina i znajomi się na
    >ciebie wypięli.

    Rodzina moze byc w innym miescie, albo w Londynie ..

    >A jeśli jesteś samotny i chory to współczuję.
    >Ale po Twoich postach nie sądzę że nie potrafiłbyś sobie chleba
    >załatwić.

    Ale to Panstwo ma zalatwic, skoro kwarantanne wprowadza.

    J.

  • 48. Data: 2020-03-24 14:14:01
    Od: z <...@...pl>

    Ale młodzi ich zarażają a ci się ogryzą ;-)

  • 49. Data: 2020-03-24 14:40:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-24 o 13:34, J.F. pisze:
    > Rodzina moze byc w innym miescie, albo w Londynie ..

    Może. Ale mogła poprosić o zaopiekowanie się Tobą albo nawet zapłacić.
    Ja tego nie ogarniam. Nie jestem duszą towarzystwa raczej domatorem ale
    do jasnej ... Mam do kogo się zwrócić żeby mi chleb kupił.

    > Ale to Panstwo ma zalatwic, skoro kwarantanne wprowadza.

    O i tu właśnie wychodzi jak opiekuńcze państwo działa. Ani mądrze, ani
    dobrze, ani tanio. ;-)

  • 50. Data: 2020-03-24 15:04:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >Ja tego nie ogarniam. Nie jestem duszą towarzystwa raczej domatorem
    >ale do jasnej ... Mam do kogo się zwrócić żeby mi chleb kupił.

    Ale moze nie chce. Szczegolnie, jesli mam ich narazic.

    I mnie w bloku objawila sie kartka, "chetnie pomozemy, Asia i Kasia".
    Spoleczniczki.

    >O i tu właśnie wychodzi jak opiekuńcze państwo działa. Ani mądrze,
    >ani dobrze, ani tanio. ;-)

    A niech sobie dziala jak chce - byle dobrze i podatkow nie podnosilo
    :-P

    J.