  • 71. Data: 2020-03-26 15:34:15
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-26 o 12:57, Wiesiaczek pisze:

    > Spokojnie, daję sobie świetnie radę. Szkoda tylko, że jakiś debil
    > odpowiada na moje posty wiedząc, że jest u mnie w KF-ie.
    > A Ty mi tego gnoja z niego wyciągasz.

    Przepraszam. :-) Nie wiedziałam.

    --
    animka

  • 72. Data: 2020-04-19 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiesiaczek c...@v...pl ...

    > Pani kierowniczka od razu zastrzegła, że chleb kupi jaki będzire a i
    > jajka też jakie będą. Sól i cukier były bez komentarza.
    > Więc pytam: Czy jaj jestem w więzieniu, żebym jadł byle co?
    > Tym bardziej, ze to ja za to płacę.

    W sumie to ciekawe pytanie, bo skoro płacisz to własciwie powinni
    przywieźć dokładnie to co zamawiasz.
    IMO jeszcze linka do peppera powinienes im dac zeby w odpowiedniej cenie
    kupili :)
    A jak cos nie dobre to reklamacja.

    Ktos tu wczesniej pisał ze w momencie kwarantanny słuzby pomagaja z
    zaopatrzeniem.
    Przyznaje (ironicznie) ze liczyłem iz chociaz na to maja jakas procedure
    i daja jakies gotowe paczki a nie taka partyzantka...
    Jak to mowił Glapinski - jestesmy przygotowani a o wiele wieksza
    pandemie. Wie chłop co mowi. Po prostu nie wyjasnił, co miał na mysli
    mowiac: my.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 73. Data: 2020-04-19 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiesiaczek c...@v...pl ...

    > Przy okazji: Mierząc temperaturę otrzymałem wynik 35,0 - 35,5 stopnia!
    > Trochę mało.
    > Rozmawiałem z kilkoma znajomymi i też stwierdzili u siebie podobne
    > temperatury.

    A wczesniej jaka miałes regularnie?
    Gdzie mierzysz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 74. Data: 2020-04-20 00:12:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :
    > Jak to mowił Glapinski - jestesmy przygotowani a o wiele wieksza
    > pandemie. Wie chłop co mowi. Po prostu nie wyjasnił, co miał na mysli
    > mowiac: my.

    Znaczy ja i dwórki.

    Już za komuny władze mające obywateli w d... tupeciarsko
    stwierdziły, że rząd się sam wyżywi. Teraz sam się przetestuje.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 75. Data: 2020-04-20 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Skąd ja
    > wytrzasnę na kade wyjście nowa maseczkę?

    A kto ci kaze maseczką zakrywać?
    Wez jakas chuste, bandane, cokolwiek.
    Przy czym, i tu masz racje, najwazniejsze zeby to byo czyste i czesto
    zmieniane bo ludzie ktorzy juz troche w tych maseczkach pochodzili widza
    ze najgorsze jest długie uzywanie jednej sztuki - szybka przyplacza sie
    infekcje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.